AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #1 Skrevet 3. desember 2022 Høre de samme låtene dag ut og dag inn nærmest. Hvordan orker folk det? Anonymkode: 62398...75c 2
Gjest Lykkedykker Skrevet 3. desember 2022 #2 Skrevet 3. desember 2022 Er ikke bare musikk jeg hører på da. Som oftes hører jeg på podcast eller lydbok.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #3 Skrevet 3. desember 2022 Som regel er det podcast jeg hører på. Ofte er det også opptak av et kurs eller møte på jobb, slik at jeg kan utnytte tiden når jeg går/handler, i stedet for å sitte foran en skjerm å høre på. Er også en del i telefonen, så hender jeg bare lar de være i rett etter en samtale. I det hele tatt er iPodene i en del timer hver dag. Anonymkode: 743ce...2f4 3
Helene1982 Skrevet 3. desember 2022 #4 Skrevet 3. desember 2022 Jeg hører også konstant på podcast. Hyl ut om noen trenger podcasttips! 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #5 Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Høre de samme låtene dag ut og dag inn nærmest. Hvordan orker folk det? Anonymkode: 62398...75c Du er klar over hvor mange låter som finnes totalt over alle sjangere og tidsepoker? Om man har variert nok smak og er villig til å utvide horisonten kan man ha en spotifyliste lang nok til å ikke høre samme låt to ganger på en måned. Anonymkode: 3d24b...7ca 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #6 Skrevet 3. desember 2022 18 minutter siden, AnonymBruker said: Høre de samme låtene dag ut og dag inn nærmest. Hvordan orker folk det? Anonymkode: 62398...75c Jeg har plugger i Øra 90% av min våkne tid bortsett fra når jeg har ungene. Og det går som regel i dubstep, DnB og house. Noe rap innimellom. Hvorfor? Veldig kort fortalt. Så fort det blir stille, hører jeg stemmer, så tydelig som at vi to skulle ha stått å snakket sammen. Stemmene skriker nedlatende ting. De forsvinner så fort det kommer lyd rundt meg Anonymkode: 318e9...ec5 5
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #7 Skrevet 3. desember 2022 Siden det er over 40 millioner sanger på Spotify, så er det nok mulig at folk hører på mye forskjellig. Så kommer podcast, bøker mm. Og at noen ganger er det kjekt å bare ha propper i ørene uten lyd på, for da slipper man unna en del idiotisk smalltalk med folk. Anonymkode: e7ae0...2b8 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #8 Skrevet 3. desember 2022 Jeg hører mye på podcast og lydbøker. Hører også på en god del musikk, og det er slett ikke de samme låten dag ut og dag inn. I går fikk jeg den årlige Spotify oppdateringen, som sier at jeg har hørt på 570 ulike artister, så ikke mye samme dag ut og inn der nei. Anonymkode: 548b4...bd1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #9 Skrevet 3. desember 2022 Helene1982 skrev (1 time siden): Jeg hører også konstant på podcast. Hyl ut om noen trenger podcasttips! «Hyl» ❤️ Anonymkode: baf10...e03
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #10 Skrevet 3. desember 2022 Det er ikke bra. Gjorde det mye i min ungdom, nå har jeg tinnitus 😪 Anonymkode: 8f54b...111 1 1
sicario Skrevet 3. desember 2022 #11 Skrevet 3. desember 2022 Helene1982 skrev (1 time siden): Jeg hører også konstant på podcast. Hyl ut om noen trenger podcasttips! Ja takk. Dine top 3, uavhengig av sjanger?
Helene1982 Skrevet 3. desember 2022 #12 Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): «Hyl» ❤️ Anonymkode: baf10...e03 Kan du si noe om hva slags interesser du har, og om du synes det er greit å forstå svensk, dansk og engelsk. Liker du krim, drama eller humor?
Helene1982 Skrevet 3. desember 2022 #13 Skrevet 3. desember 2022 sicario skrev (3 minutter siden): Ja takk. Dine top 3, uavhengig av sjanger? Mine top 3 er oh lord … reply all, heavyweight og this american life. Om jeg skal velge podcaster som har gjort inntrykk det siste året vil jeg si: we were three, hoaxed og twin flames + square peg
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #14 Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Det er ikke bra. Gjorde det mye i min ungdom, nå har jeg tinnitus 😪 Anonymkode: 8f54b...111 Så lenge man ikke har på for høyt volum, så skal det ikke være et problem. Anonymkode: 0d265...48a 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #15 Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Så lenge man ikke har på for høyt volum, så skal det ikke være et problem. Anonymkode: 0d265...48a Var ikke det ørelegen sa til meg. Det er at en har lyd så tett på øret. Anonymkode: 8f54b...111 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #16 Skrevet 4. desember 2022 Dette er ikke bra for øret... Min for min del endte dette opp med tinitus, som jeg snart ikke orker mer. Pass på din hørsel, musikk på øret er altfor nærme øret. Mange har også altfor høy lyd på. Anonymkode: 8ac0c...a62 1
skreppamedleppa Skrevet 4. desember 2022 #17 Skrevet 4. desember 2022 Hvordan vet du at det er den samme sangen/e om igjen og om igjen? Det er jo ikke dine ører og du som hører på. Jeg har ofte på meg headsettet. Det kan være alt i fra at jeg bare har på "noise cancelling" når jeg står hjemme og lager mat og ikke orker lyden av den herrsens kjøkkenvifta, til at det faktisk er mye mye bedre å høre på musikk når jeg er på dagligvarebutikken fremfor de irriterende skrikungene i butikken, de slitsome trekkspill musikkantene i bybildet, selgere som skal forsøke å selge deg klassekampen, plan fader eller andre ting eller i desse dager den hæselige julemusikken som en fort blir drit lei av på alle butikker... Det er veldig mye lyd en luker ut og unngår når en hører på egen musikk eller Podcast. Lyd er viktig for meg, og det er blitt ekstrem fantastisk kvalitet på headsett de siste årene, jeg liker god lyd!! Podcast, musikk, radio eller bare rett og slett ha på noise cancelling og lukke lyden litt ute rett og slett. Uansett så tror jeg du ts sliter noe ekstremt med kreativiteten om du selv tror at selv om en hører mye på musikk så hører en bare på noen få sanger hele tiden. Jeg har selv mange timer, dsger og uker med spillelister på Spotify, jeg hører mye på youtube. Men so what om en hører på mye musikk om igjen og om igjen, en liker vel musikken dago figure... 2
Djungelvrål Skrevet 4. desember 2022 #18 Skrevet 4. desember 2022 Helene1982 skrev (På 3.12.2022 den 10.04): Jeg hører også konstant på podcast. Hyl ut om noen trenger podcasttips! Hva er favorittene dine?
AnonymBruker 42 Skrevet 4. desember 2022 #19 Skrevet 4. desember 2022 Det finnes så mye musikk for tiden at du fint kunne brukt resten av dine dager på låt-lytting - uten å måtte høre en eneste sang omatt igjen, TS. Jeg hører vel relativt mye på musikk, og jeg har spillelister og låter jeg aldri går lei av, og som kan gå 24 timer i strekk uten å være i nærheten av å være ferdig, feks. Finner til stadighet nye jeg legger til også (både gammelt og nytt)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå