c",) Skrevet 10. desember 2005 #1 Skrevet 10. desember 2005 Er det noen her som kan fortelle meg når katten burde begynne å bruke p-piller
Saeria Skrevet 10. desember 2005 #2 Skrevet 10. desember 2005 http://www.dyreklinikk.no/spalte/index.php...how=yes&id=3623 Men jeg vil anbefale sterilisering om dere ikke ønsker kattunger i det hele tatt. Katter som går på pillen over lengre tid vil ha en økt fare for jurkreft og livmorbetennelse.
c",) Skrevet 10. desember 2005 Forfatter #4 Skrevet 10. desember 2005 Kanskje ikke så dumt å sterilisere nei Takk for gode råd, og for linken til dyreklinikken. Det så ut som en fin og nyttig side for oss med husdyr :-D
Wembi Skrevet 11. desember 2005 #5 Skrevet 11. desember 2005 Som folk har sagt her så er nok sterilisering best ja. Har prøvd med p-piller på katt tidligere. det funket aldri selv om jeg prøvde å følge med på om den spiste pilla..ble mange kattunger til slutt hehe
Saeria Skrevet 11. desember 2005 #6 Skrevet 11. desember 2005 Kanskje ikke så dumt å sterilisere nei Takk for gode råd, og for linken til dyreklinikken. Det så ut som en fin og nyttig side for oss med husdyr :-D ← Den siden er ganske ok den, ja.
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2005 #7 Skrevet 11. desember 2005 http://www.dyreklinikk.no/spalte/index.php...how=yes&id=3623 Men jeg vil anbefale sterilisering om dere ikke ønsker kattunger i det hele tatt. Katter som går på pillen over lengre tid vil ha en økt fare for jurkreft og livmorbetennelse. ← Jepp, jepp. Enig i dette. Min katt endte opp med livmorbetennelse og en akutt operasjon. Livmora og eggstokkene var helt på bristepunktet når dyrlegen tok dem ut. En operasjon koster riktignok endel, men det gjør det også dersom du skal gi katten p-piller i 15-20 år.
Maxi Skrevet 11. desember 2005 #8 Skrevet 11. desember 2005 Alle huskatter bør kastreres, og rasekatter også om de ikke skal brukes i avl.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå