AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #1 Skrevet 3. desember 2022 Jeg lurer på dette, noen som har spurt og fått svar? Anonymkode: 9c9f3...53f
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #2 Skrevet 3. desember 2022 Jeg spør ikke. Det er det dumt spørsmål som kan være vanskelig å svare på. Jeg tenker at de som spør om det bare er ute etter smiger og bekreftelser. Anonymkode: 0cd80...1af 4
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #3 Skrevet 3. desember 2022 Hvorfor spørre om det? Kjærlighet er jo en følelse og derfor ikke så lett å forklare med ord og sjansen for at du blir skuffet over svaret er stor. Anonymkode: 7e2c9...308 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #4 Skrevet 3. desember 2022 Eksen min sa «fordi du er snill mot meg, fordi du er god for meg». Jeg dumpet han. Anonymkode: 8ded3...54d 3
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #5 Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Eksen min sa «fordi du er snill mot meg, fordi du er god for meg». Jeg dumpet han. Anonymkode: 8ded3...54d Hva skulle han svart, da? Anonymkode: 0cd80...1af 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #6 Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg spør ikke. Det er det dumt spørsmål som kan være vanskelig å svare på. Jeg tenker at de som spør om det bare er ute etter smiger og bekreftelser. Anonymkode: 0cd80...1af Det må jo være noe i kjernen til et slikt forhold? Man er jo ikke nødvendigvis ute etter smiger, smigrende svar på slikt ville vært " feil svar" mener jeg. Bra svar på dette er at det er uforklarlig t.eks. Men hadde jo vært et interessant psykologisk eksperiment å finne ut hvordan menn generelt forklarer sin kjærlighet til en person. Anonymkode: 9c9f3...53f
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #7 Skrevet 3. desember 2022 Hva ville du svart hvis han spurte deg? Hadde du hatt et enkelt, forståelig, smigrende og godt svar på det? Anonymkode: e0b63...dbf
Hulderen Skrevet 3. desember 2022 #8 Skrevet 3. desember 2022 Du forelsker deg i noen på grunn av. Du elsker noen til tross for. Å spørre om hvorfor noen elsker deg, er meningsløst. Ingen sier det så godt som Bibelen: 4Kjærligheten er tålmodig, kjærligheten er velvillig, den misunner ikke, skryter ikke, er ikke hovmodig. 5Kjærligheten krenker ikke, søker ikke sitt eget, er ikke oppfarende og gjemmer ikke på det onde. 6 Den gleder seg ikke over urett, men har sin glede i sannheten. 7 Kjærligheten utholder alt, tror alt, håper alt, tåler alt. 1 3
Scoops Skrevet 3. desember 2022 #9 Skrevet 3. desember 2022 Jeg hadde virkelig ikke likt å få det spørsmålet selv så hadde ikke stilt det heller. Jeg vet jeg elsker han ,men å sitte ord på hva som gjør det syns jeg ,det er vell bare helheten av han som menneske som gjør at jeg føler slik jeg gjør. Føler at det er ett spørsmål som man lett kan begynne og gruble på av svaret.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #10 Skrevet 3. desember 2022 Dette snakker vi ganske ofte om hos oss, synes ikke det er et rart spørsmål i det hele tatt. Han sier at han elsker meg fordi jeg er reflekterer, smart, morsom, omsorgsfull og tiltrekkende for han. Han sier at han elsker meg fordi vi har mange felles interesser, fordi jeg forstår han og fordi jeg planlegger fremtiden vår. Anonymkode: eccd5...cb3 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #11 Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hva skulle han svart, da? Anonymkode: 0cd80...1af Noe normalt. Ikke noe som høres ut som «jeg kan elske alle som er gode / snille mot meg». Jeg er ikke mora hans. Anonymkode: 8ded3...54d
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #12 Skrevet 3. desember 2022 Kjæresten spurte meg om det (eller han sa vel liker). Jeg skjønte at det han egentlig spurte om var om jeg så noe mer i ham enn utseendet (han er veldig kjekk og vet det men er også litt sår på at det iblant er alt folk ser). Så jeg sa at han er introvert, morsom (vi har virkelig veldig lik humor og prøver å få hverandre til å le hver dag), varm og kjærlig (elsker klemmene og kyssene hans), ærlig (selv om det kan virke rart må han si ting som de er), alltid analyserer folk og situasjoner (bra det ikke bare er jeg!), har interessante tanker som jeg liker å prate med ham om og pga vår ⁷*€% (sett inn seksuell ting som er for spesielt interesserte). Anonymkode: 2b591...79d
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #13 Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Noe normalt. Ikke noe som høres ut som «jeg kan elske alle som er gode / snille mot meg». Jeg er ikke mora hans. Anonymkode: 8ded3...54d Kanskje ikke alle er gode/snille mot ham. Tror kvinner tar det der med godhet litt for gitt fordi vi oftere har nære vennskap. Det er mange single menn som sier de opplever lite godhet og omsorg i hverdagen. Anonymkode: 2b591...79d
Anononyma Skrevet 3. desember 2022 #14 Skrevet 3. desember 2022 Jeg synes heller ikke det er rart å spørre om. Min svarer fordi jeg er rar og annerledes, og fordi jeg er snill og morsom 😄 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #15 Skrevet 8. desember 2022 Min klarte ikkje å svare på det. Til slutt sa han at "alt berre stemte".. Så ja. Han sa det var veldig vanskelig å svare på. Anonymkode: ca966...1ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå