Gå til innhold

Fulle folk som ikke holder avstand

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på julebord forrige uke og flere av de mannlige kollegaene snakket veldig nært til ansiktet mitt, nesten så fjesene våre traff hverandre. Når jeg trekker meg tilbake kommer de enda nærmere fjeset mitt. Hvorfor holder ikke fulle folk seg litt unna? Synes det var ubehagelig.

Anonymkode: b19a5...2d2

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor holder ikke fulle folk seg litt unna? 

Fordi de er fulle. 

Bare si i klartekst at de er for tett på. 

Anonymkode: c0abf...bbc

• Liker 2
Skrevet

Fordi de er ekle.  Si det rett ut "Døh, hvis du skal snakke med meg får du gjøre det ordentlig og ikke med ansiktet ditt oppi mitt" mens du fysisk trykker de lett på brystet eller skulderen for å dytte vekk. Er du veldig opptatt av å være hyggeligere kan du si "Kan du stå litt lenger vekk? Jeg får ansiktet ditt oppi mitt" 

Anonymkode: 6a999...abe

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Fordi de er ekle.  Si det rett ut "Døh, hvis du skal snakke med meg får du gjøre det ordentlig og ikke med ansiktet ditt oppi mitt" mens du fysisk trykker de lett på brystet eller skulderen for å dytte vekk. Er du veldig opptatt av å være hyggeligere kan du si "Kan du stå litt lenger vekk? Jeg får ansiktet ditt oppi mitt" 

Men gjør de det for å være intime og ekle eller fordi det er ubevisst? 

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Ubevisst. Utrolig hvor innsiktsfull man blir i fylla og det må selvsagt deles med andre. Jeg gjør det sikkert selv. 😊

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Begge deler 

Skrevet

Fulle folk har mistet dybdesynet og intimsonegrensen. Menn som damer.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Jeg var på julebord forrige uke og flere av de mannlige kollegaene snakket veldig nært til ansiktet mitt, nesten så fjesene våre traff hverandre. Når jeg trekker meg tilbake kommer de enda nærmere fjeset mitt. Hvorfor holder ikke fulle folk seg litt unna? Synes det var ubehagelig.

De holder seg ikke unna fordi de er full. Jeg drikker ikke alkohol og går som regel hjem i 23-tiden for da bikker det for en del folk. De skal danse, snakke (og spytte) helt opp i ansiktet, løse verdensproblemer eller slåss. 

Anonymkode: 424cc...baa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...