Gå til innhold

Hvorfor er du her inne i forumet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvorfor folk sitter inne på forumet her og skriver om alt mulig rart. Er det fordi dere ikke har så mange andre å snakke med? Eller er dere veldig sosiale mennesker som ikke får nok selv om dere har pratet med mange?

Anonymkode: ef581...52f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bor i utlandet, greit å få lese og skrive litt norsk en gang i blandt.  Og å se hva vanlige nordmenn gjør på og tenker om ting og tang.

Anonymkode: 5f09d...987

• Liker 3
Skrevet

Jeg har havnet her hver gang jeg har " mentale kriser" dessverre kan man si. 

Jeg har ikke mange å snakke med, nei. Jeg kommer hit kanskje for en grunn og så blir her fordi jeg regner det som underholdning å skrive tråder som engasjerer og provoserer. Til slutt blir målet å få så mange svar som mulig, da føler jeg ar jeg har "lykkes" med tråden. Det er en lek, men noen tråder er også seriøse spørsmål. 

Men jeg vet jeg bør dra herfra og tenker å gjøre det snart. 

Anonymkode: 668e1...d68

Skrevet

Jeg kommer hit utelukkende på grunn av tidsfordriv, og for eksempel delta i telle-trådene her inne. 😀

Anonymkode: 9f924...8bb

Skrevet

Ser hva rart som andre kommer opp med. Mest underholdning, men har vært gangene jeg har genuint måtte skrive her for å få råd fra andre.

Anonymkode: 0feeb...866

Skrevet

Jeg er nok veldig selskapssyk og naturlig nysgjerrig. 

Anonymkode: a65f3...29b

Skrevet

Jeg er ensom og alene.

• Hjerte 2
Skrevet

Jeg sjekker her som jeg sjekker nyhetene på nett: Hva er nytt i dag da? 

Skrevet

Tidsfordriv, pluss at jeg liker å diskutere 

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg har mange å snakke med i den virkelige verden. Men er nysgjerrig på hva som foregår i hodene på folk. Og synes også det er greit med noen nøytrale stemmer i forum og kommentarfelt. Det blir så ofte de med ekstreme meninger eller ønske om å rive andre ned som skriker høyest på slike steder. 

• Liker 2
Skrevet

Altruisme. Føler ansvar for å øse av min uendelige visdom. For å kaste et kunnskapens redningstau til de millioner stakkars sjeler som sitter fast i uvitenhetens sump. To whom is given much is required osv.

Og for å høre hva folk mener om ketchup på forskjellige typer mat.

Anonymkode: 80535...7c8

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Tidsfordriv og når jeg kjeder meg. 
Når jeg har scrollet gjennom fb og insta, så er KG det soste jeg er innom for å se om noen skriver noe spennende. 
Jeg har full jobb, familie, venner. Svarer mest i tråder og leser litt. 

Anonymkode: 5e69d...de3

Skrevet

Har vært til og fra i flere år. Trenden er, i tøffe perioder er jeg her. Bare for å lufte ting. Nå har jeg vært her i mange år, til og fra. Godt råd fra flere, startet dagbok. Når man lufter ting ønsker man ikke alltid svar, bare få ut tanker. Kg har hjulpet meg veldig. Sette ord på ting. Ikke for andre, men for meg selv. Har gode og nære venner. Men noen ganger har jeg tanker jeg ikke ønsker å fortelle noen. Dvs, på kg kan jeg skrive alt. Har brukt dagboken aktivt i en svært vanskelig periode. Kommer nok til å være aktiv en periode til. Er fortsatt i en prosess. 

Skrevet

Kjeder meg

Anonymkode: 8b7a1...4a1

Skrevet

Jeg liker mennesker, og jo rarere jo bedre. Av og til møter jeg mennesker her som jeg har ekte samtaler med. Av og til har jeg en mer humoristisk tilnærming. Det er mennesker her som har kjemperare meninger som ingen av de jeg møter til hverdags har. Jeg lurer av og til selv på hvorfor jeg gidder. Jeg er rimelig sikker på at jeg ikke endrer noens mening, men av og til sliter jeg ut en onlyfanstråd, eller en tråd som er basert på å kritisere og rakke ned på folk.. Jeg prøver så godt jeg kan å lytte og å hjelpe andre. Jeg lurer selvsagt mest på hva som foregår i hodet til de som ikke er seg selv her inne, men som bruker tid på å argumentere andres meninger.

Skrevet

For å få meg en god latter. You can't make this shit up!

Anonymkode: 417c4...c42

• Liker 1
Skrevet

Underholdning. Jeg møter ikke så bredt lag av mennesker i det daglige, og synes det er underholdende og lærerikt å lese om alle utfordringene folk har. 

Jeg bruker vanligvis ikke mye tid her. Men med bihulebetennelse er nettene ganske krevende om dagen, konsentrasjonen er ikke på topp så jeg orker ikke bøker, og jeg liker ikke se TV. 

Anonymkode: 5f53c...508

Skrevet

jeg gikk inn i dette med en teori om at jeg hadde noe å bidra med. Jeg vet at jeg er en kvow it all, men jeg tenkte ay min kunnskap om medisin, personlige erfaringer og evne til å bli kjent med folk, kunne være produktivt. Av og til møter jeg mennesker her inne jeg kommuniserer bra med, men av og tilsitter jeg en hel kveld og blir fortalt at jeg som 41-årig kvinne er verdiløs. Jeg er både radikal og en ekstrem-feminist som burde knuller i alle fem hull, selv om ingen selvsagt har glede av å knulle en gammel feministfitte. jeg har ingen verdi her, da hele konseptet er baset på at alt kan være ekte/uekte eller et triks.

Skrevet

Jeg finner kunnskapsnivået her fascinerende🤣 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...