Gå til innhold

Arvet penger og plutselig tar damer kontakt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg arvet en god slump penger etter en barnløs onkel, og opplever at jeg plutselig har blitt populær blant noen blaserte damer.

Foretrekker jordnære jenter, synd det er så få av dem igjen i Norge.

Anonymkode: 6b27f...1ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok

Anonymkode: 1bb5a...692

Skrevet (endret)

Slutt med å vifte med penger, så slipper du golddiggers. 

Endret av Trolltunge
Skriveleif
  • Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Har du annonsert det? 

Eller fått økt selvfølelse fordi du har blitt rik kanskje? Går du rundt som en kakse? 

Anonymkode: 4e8d9...546

• Liker 3
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Har du annonsert det? Eller fått økt selvfølelse fordi du har blitt rik kanskje? Går du rundt som en kakse? 

Nyrike går ikke. De sprader 🙂

Anonymkode: f6941...a84

• Liker 4
Skrevet

Blasert, som viser seg likegyldig overfor nytelser og gleder som vanligvis gjør inntrykk på folk, enten fordi en har nytt for mye av dem, eller fordi en vil gi inntrykk av å ha gjort det.

Store norske leksikon. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nyrike går ikke. De sprader 🙂

Anonymkode: f6941...a84

Sant nok😅👍

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Kanskje du ikke ser dem fordi de ikke annonserer seg i media og på byen, nettopp fordi de er jordnære🤔

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Ja du har kanskje skrevet det i datingprofilen din da 

Anonymkode: 09b8e...39e

Skrevet

Nåh, jeg arvet penger for noen år siden, og en mannlig venn av meg begynte å tigge om penger! Skulle ønske menn kunne ta vare på seg selv nå for tiden og ikke måtte tigge av kvinner.....

Anonymkode: 42cb7...2dd

• Liker 3
Skrevet

Du er temmelig spesiell om du går rundt og skryter av at du har arvet noen penger. Da treffer du nok på like spesielle damer, som er ute etter å loppe deg for de pengene...

Vi andre tjener våre egne penger, og vi arver selv, så vi trenger ikke dine penger for å leve greit. For øvrig tror jeg historien din kun er laget for å provosere og rakke ned på kvinner.

Anonymkode: 52043...009

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Hva mener du? Kvinner liker kun de 5 % kjekkeste? Har kvinner begynt å "gi" sex til rike menn også?

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Du er temmelig spesiell om du går rundt og skryter av at du har arvet noen penger. Da treffer du nok på like spesielle damer, som er ute etter å loppe deg for de pengene...

Vi andre tjener våre egne penger, og vi arver selv, så vi trenger ikke dine penger for å leve greit. For øvrig tror jeg historien din kun er laget for å provosere og rakke ned på kvinner.

Anonymkode: 52043...009

Amen! Dette er skrevet av et troll av en incel som kun vil røre i gryta i de sene natterstimene.

Anonymkode: acc3c...2a1

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg arvet en god slump penger etter en barnløs onkel, og opplever at jeg plutselig har blitt populær blant noen blaserte damer.

ja. veldig synd. du får lete blant frivilligsentralen. :) der finner du sikkert noen juveler.

Anonymkode: 12fa0...e52

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...