AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #1 Del Skrevet 3. desember 2022 Jeg er gravid i uke 23, spiste gorbys pirog idag. Måtte varme de i ovnen siden jeg ikke har mikro. Det sto varme dem i 20 min i ovnen. De var gjennom varme, men tror ikke de var rykende varme i midten. Har det noe å si med tanke på listeria? Er veldig bekymra nå.. Anonymkode: 9efd3...ca5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym6789 Skrevet 3. desember 2022 #2 Del Skrevet 3. desember 2022 Kjøttet er vel stekt på forhånd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #3 Del Skrevet 3. desember 2022 Null stress! 😊 Anonymkode: eeaec...9b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #4 Del Skrevet 3. desember 2022 ........ gud Anonymkode: 2ef39...bf8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #5 Del Skrevet 3. desember 2022 Kald mat er ikke det samme som rått kjøtt? Går ut i fra at kjøttet er stekt på forhånd Anonymkode: 9f8ff...009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skoytekylling Skrevet 25. mars #6 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (På 3.12.2022 den 1.11): Jeg er gravid i uke 23, spiste gorbys pirog idag. Måtte varme de i ovnen siden jeg ikke har mikro. Det sto varme dem i 20 min i ovnen. De var gjennom varme, men tror ikke de var rykende varme i midten. Har det noe å si med tanke på listeria? Er veldig bekymra nå.. Anonymkode: 9efd3...ca5 Gikk det bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå