Gå til innhold

Får match på tinder, men..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg tar kontakt med ei dame på toget eller bussen så virker dem brydd. Er det bare Tinder og apper som gjelder nå? Er 34, så kjenner til tiden før Tinder, og da var det mulig å prate litt..

Anonymkode: ee892...a69

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dem blir brydd er det pga måten du tar kontakt på. Men generelt er lukkede steder som buss og tog no-go sjekkezone, der kan de ikke komme seg vekk og det kan oppleves veldig ubehagelig. Prøv heller i et mer offentlig og åpent rom 

Anonymkode: d70ac...c7b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Det varierer jo også fra person til person, noen elsker å prate med fremmede, andre unngår kjentfolk på butikken 😅 Men om en dame skulle like det hun ser og er åpen for kontakt, vil du kanskje merke det på kroppsspråket hennes, sånn før du tar kontakt med henne. 

Har hørt at det kunn er 20 prosent kvinner på Tinder, så det er kanskje ikke bare det som gjelder.

Endret av Rosakatt
Skrevet

Jeg har opplevd noen ganger at menn har satt seg ved siden av meg på tog eller buss, og startet en samtale. Den samtalen har handlet om å spørre meg ut om masse personlig, og tydelig at de er "ute etter noe" som ikke bare handler om å veksle noen hyggelige ord.

Sånt synes jeg er slitsomt. Når jeg tar toget en sjelden gang, liker jeg å slappe av, lytte til musikk, lese, osv. Samme når jeg tar buss, synes bare det er anstrengende å skulle prate om løst og fast med et menneske jeg ikke aner hvem er, og som kan være en type man vanskelig blir kvitt. Det er forskjell om han bare snakker litt om sånt som faller seg naturlig der og da, men holder en viss avstand.

Tror mange husker historien til hun som skulle være grei og prate med en som satt for seg selv i parken, og som endte opp med å måtte flytte til hemmelig adresse fordi han stalket henne til alle døgnets tider etterpå.

Damer må være forsiktige, særlig overfor fremmede som oppfattes som veldig "på". Blir annerledes om det er en vi vet hvem er, en som bor i nabolaget osv.

Anonymkode: 6a2b8...53a

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...