Gå til innhold

Hvor lenge etter IKM har du fått positiv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har vanligvis regelmessig menstruasjon, og jeg skulle fått det rundt den 24/25 november, men den har ikke kommet. Jeg har bare mengder med hvit utflod, litt murringer, og vondt i korsryggen. Har tatt et par tester, men alle er negative - den siste kunne jeg skimte en positiv strek på før det forsvant (så kanskje bare noe jeg ville se?😂)

Uansett - nå er det en hel uke siden jeg skulle hatt menstruasjon, men ingen positiv test og heller ingen menstruasjon.

Dere som har fått sein positiv, hvor lenge etter ikm var dette? 

mvh meg (k26)

Anonymkode: bf010...487

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heihei! 

Jeg hadde det samme problemet, og fikk ikke positiv test før ca. 2 uker etter menstruasjonen min skulle ha kommet (jeg også har alltid hatt regelmessig syklus). 

Jeg aner ikke om det var noe galt med testene eller noe, det kan jo også være. Men noen produserer jo også bare HCG veldig sakte :)

Tester du med morgenurin? 

Anonymkode: cef17...2eb

Skrevet

Jeg fikk første positive test 2 dager etter forventet mens 

Anonymkode: 9fa36...968

Skrevet

4 dager.

Du er neppe gravid om det er snakk om 2 uker.

Anonymkode: f60e4...6af

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.12.2022 den 5.11):

Heihei! 

Jeg hadde det samme problemet, og fikk ikke positiv test før ca. 2 uker etter menstruasjonen min skulle ha kommet (jeg også har alltid hatt regelmessig syklus). 

Jeg aner ikke om det var noe galt med testene eller noe, det kan jo også være. Men noen produserer jo også bare HCG veldig sakte :)

Tester du med morgenurin? 

Anonymkode: cef17...2eb

Ikke TS her (men ei med samme problem som TS 😅) - gikk det bra med graviditeten?

Anonymkode: 3385c...217

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...