Gå til innhold

Jeg forteller hun så mye om meg selv, og jeg vet så lite om hun.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har en russisk venninne, hun har bodd i Norge lenge, lenge før krigen begynte. Hun er veldig pen, ganske nær perfekt vil jeg si. Jeg forteller hun så mye om meg selv, og hun lytter alltid og forstår meg. Men hvorfor snakker hun aldri om seg selv? Hvis jeg spør hun om noe som handler om hun selv så svarer hun kort og kaldt. Jeg har ikke tenkt over dette før nå i det siste, at jeg vet nesten INGENTING om henne. Personlige ting. Og en annen ting, hun bruker menn veldig mye og bryr seg ikke om dem i det hele tatt. Det er spesielt en mann som hun var med litt lenger nå sist og han ble virkelig såret, og han skriver til meg på messenger og spør om hun, og jeg vet ikke hva jeg skal svare han fordi jeg bryr meg om henne. Jeg prøver å finne ut hvordan jeg skal få vite mer om henne? Jeg får en følelse av at det er noe som ikke stemmer. Hva kan det være? Kanskje dere har møtt en person som er sånn selv? 

Anonymkode: 44f4b...c12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun beskytter nokk seg selv fra å bli såret når folk stikker med å ikke bli får glad i dem , dytte dem bort , gå før dem går osv. 

Anonymkode: 35537...b5a

Skrevet

Spør henne, si litt sånn som du skrev i HI. 

Anonymkode: d9ce4...d2a

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hei. Jeg har en russisk venninne, hun har bodd i Norge lenge, lenge før krigen begynte. Hun er veldig pen, ganske nær perfekt vil jeg si. Jeg forteller hun så mye om meg selv, og hun lytter alltid og forstår meg. Men hvorfor snakker hun aldri om seg selv? Hvis jeg spør hun om noe som handler om hun selv så svarer hun kort og kaldt. Jeg har ikke tenkt over dette før nå i det siste, at jeg vet nesten INGENTING om henne. Personlige ting. Og en annen ting, hun bruker menn veldig mye og bryr seg ikke om dem i det hele tatt. Det er spesielt en mann som hun var med litt lenger nå sist og han ble virkelig såret, og han skriver til meg på messenger og spør om hun, og jeg vet ikke hva jeg skal svare han fordi jeg bryr meg om henne. Jeg prøver å finne ut hvordan jeg skal få vite mer om henne? Jeg får en følelse av at det er noe som ikke stemmer. Hva kan det være? Kanskje dere har møtt en person som er sånn selv? 

Anonymkode: 44f4b...c12

hun er russisk, de er jo sånn.

Anonymkode: 18021...456

Skrevet

Jeg blir umiddelbart skeptisk når du sier at hun forteller lite eller nærmest ingenting om seg selv, og at hun utnytter menn. Hvis dette stemmer, hadde jeg vært litt på vakt. Selvfølgelig kan det hende at hun ikke vil dele mye fordi hun er redd for å bli skuffet og såret, men pass på så hun ikke prøver å bruke deg, når hun vet så mye om deg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Kjenner flere russere som er varme, gjestfrie og gjerne forteller om seg selv, så alle er ikke slik :) 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Nei, det er de ikke. TS virker som ei dårlig venninne. Kom hit for å snakke dritt om denne russiske damen. 

Anonymkode: a55b9...cdf

Skrevet

TS, kanskje lurt å bruke litt tid på hun/henne - regelen i stedet for å snakke negativt om «venninne»? 

Anonymkode: a55b9...cdf

Skrevet

Hun irriterer seg sikkert over at du ikke kan forskjellen på «hun» og «henne».

Anonymkode: 40a47...56c

• Liker 1
Skrevet

* forteller henne / vet så lite om henne

Anonymkode: a2168...d64

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...