AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #1 Skrevet 2. desember 2022 Han liker ikke å bli tatt bilder av, dette respekterer jeg. Min venninne sier det er rart, og jeg er enig. Har egentlig ikke tenkt så nøye over dette før nå. Han sier at jeg får ikke ta noen bilder av han og det samme sier han til andre som vil ta bilde sammen med han i sammenkomster osv. Hvem andre her har opplevd det samme? Hva var grunnen? Anonymkode: 3e083...cb5
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #2 Skrevet 2. desember 2022 Han er vel forfengelig, da. Anonymkode: 464cc...f07 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #3 Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han liker ikke å bli tatt bilder av, dette respekterer jeg. Min venninne sier det er rart, og jeg er enig. Har egentlig ikke tenkt så nøye over dette før nå. Han sier at jeg får ikke ta noen bilder av han og det samme sier han til andre som vil ta bilde sammen med han i sammenkomster osv. Hvem andre her har opplevd det samme? Hva var grunnen? Anonymkode: 3e083...cb5 Mann 45 år. Jeg har 7-8kg for mye i vekt. Har ikke blitt tatt bilde av siden jeg var slank og hot. Nekter å være med på bilder frem til jeg har fått vekk kiloene. Anonymkode: 4de0c...acf
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #4 Skrevet 2. desember 2022 Jeg hater å bli tatt bilde av. Blir sint når folk prøver. Hva skal de med det liksom. Anonymkode: bd6b9...207 4
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #5 Skrevet 2. desember 2022 Usikkerhet på utseende. Trives ikke med å bli tatt bilde av. Liker ikke at disse bildene vil man ikke ha kontroll på hvor havner etter hvert heller. Mange grunner. Anonymkode: 368e9...324 5
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #6 Skrevet 2. desember 2022 Det er HAM du tar bilde av. Det er HAN som avgjør om det er greit eller ikke. Om han IKKE syns det er greit, så tar du ikke bilde av ham. Jeg vil heller ikke bli tatt bilde av. Jeg vil selv bestemme hvem som kan/når det passer. Vil han ikke? La være. Anonymkode: fdbbf...76a 1 4
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #7 Skrevet 2. desember 2022 Det kan være så enkelt som at han ikke liker å bli tatt bilde av, punktum. Sinnet kan komme av at man føler seg ikke respektert når folk prøver å ta bilde av deg etter at du har sagt nei. Jeg er også en som ikke liker å bli tatt bilde av. Jeg er usikker på meg selv og mitt eget utseende. Jeg er min egen verste kritiker, og liker hverken å bli tatt bilde av, ta bilde av meg selv, eller se på bilder av meg selv. Jeg blir veldig selvbevisst. Og pappa hadde en periode i oppveksten vår der ting skulle filmes i tillegg. Joda, fine minner, for all del. Sånn bortsett fra at det var aldri snakk om å få bestemme selv når det var greit og ikke. Jeg har riktig nok resignert, i og med at folk (jeg er glad i) tar bilder av meg uansett hvor sint jeg blir. Uansett hvor mye jeg gjemmer meg. Uansett hvor hardt jeg går inn for å ødelegge motivet og fristelsen til å ta bilder. Uansett hvor mye og innstendig jeg sier at jeg ikke vil. Det spiller ingen rolle hva jeg gjør eller sier. Andre sitt ønske om å ha bilder av meg er mye viktigere enn respekten for den som blir tatt bilde av. Så da er det bare å smile pent og se resignert inn i den jækla linsa, da. Anonymkode: 87772...d37 1
skreppamedleppa Skrevet 2. desember 2022 #8 Skrevet 2. desember 2022 Dette kan det være ekstremt mange grunner til, eller en grunn til. Og hvilken grunn som er reelt må du nesten ta med han. Men det kan være alt ifra usikkerhet på eget utsende til at han aldri aner hvor de bildene kommer til å ende opp i det lange løp. I dagens "se meg- se meg -se meg" samfunn der vi tar 100 vis av selfis hver eneste dag omtrent der alle og enhver tar ekstremt mange bilder i absolutt alle mulige settinger... så er han kanskje rar. Men hvilken rolle spiller det? En skal ha respekt som du også sier du har og det skulle jo da også bare mangle!!! for om andre ønsker å bli tatt et bilde av eller ikke. I dagens samfunn har det å ta bilde av andre blitt en helt vanlig greie desverre. Mangen eier null folkeskikk på dette men tar bilder i øst og vest av både fremmede og nære som om de har den største rett til dette. Det er en uting mener jeg. Og det er igrunn en svunnen folkeskikk at en ikke knippser bilde av folk i hytt og vær bare fordi en kan. Jeg bryr meg ikke sånn kjempe mye ang meg selv, det er helt greit å bli tatt bilde av uten at jeg kan si jeg er noe linselus Akkurat. Men jeg liker når det er en viss normal respekt av de som tar bilde. Men min kjære kan være litt mer skeptisk og det er helt greit igrunn. Igjennom 16 år tror jeg kanskje det ligger et bilde uta av oss på some, ellers har jeg noen som er tatt iløpet av årenes gang, men ikke særlig mange og iallfall ikke til de ekstreme grader noen par tar, men jeg har aldri tenkt på at dette skulle være noe rart. Og viss det skulle vært det; so be.. 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #9 Skrevet 2. desember 2022 Jeg hater også å bli tatt bilde av, og spesielt nå som folk legger ting rett ut i sosiale medier. Er mildt sagt lite fotogen, og er glad i privatliv. Og det er jo en uting om folk fortsetter å ta bilder av folk som ikke vil bli tatt bilde av. Anonymkode: 1ccda...05e 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #10 Skrevet 3. desember 2022 Han har sagt at han ikke vil. Et nei er et nei! Klart han blir sint når folk driter i grensene hans. Det er respektløst! Skjerpings! 🤬 Anonymkode: f3cf5...a4c 5 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #11 Skrevet 3. desember 2022 Jeg hater også å bli tatt bilde av. Ser alltid jævli ut på bilder. Anonymkode: 03809...963
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #13 Skrevet 3. desember 2022 Jeg synes dette er fascinerende. Hadde en periode der jeg syntes jeg så stygg ut på klassebildet på barneskolen osv. Men holdninga den gangen var at hva så, det er ca sånn du ser ut, lev med det. Så det tok jeg til meg. Jeg prøver jo å ikke ha ketsjup på nesa, men ellers får folk bare ta bilde. Noen bilder blir flotte. En del bilder av meg er ikke fullt så smashing. Men hva så? 😄 Men kjæresten min er veldig opptatt av om han tar seg fint ut. Og er veldig nøye. Så vi tar lite bilder av oss sammen. Anonymkode: 464cc...f07
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #14 Skrevet 3. desember 2022 Folk legger ut ukritisk bilde av andre på nettet og på snap. Klart folk blir sint når man ikke respekterer andres mening. Anonymkode: b9463...da3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå