Gå til innhold

Kjæreste har og snapper med tidligere sexpartnere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han vet jeg ikke synes noe om dette. Hva tenker dere?

Anonymkode: 87a54...ef9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke greit. 

Anonymkode: fb747...773

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Finnes ikke håp. Bare å avslutte. Det han gjør vet ALLE at ikke er ok

Anonymkode: c8066...2be

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg gjør det selv, så mener det er greit.

Det er NYE som kan bli ett problem.

Anonymkode: d95b8...dac

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor syntes du ikke noe om det?

Det er jo tidligere partnere. Ligger jo på din egen usikkerhet og sjalusi. Nå er det jo din kjæreste. Spiller da ingen rolle hvem han snaper og ikke vel.

min gamle mor og far har vært skilt i 25 år. De er begge godt gift på hver sin kant. Allikevel snaper de, meldes osv. utrolig sært om de ikke skulle kunne gjøre det bare fordi de har hatt sex før.

Både jeg og min samboer har kontakt/er venner med tidligere kjærester. Fatter ikke problemet.

Anonymkode: d8812...46a

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

. Det han gjør vet ALLE at ikke er ok

Anonymkode: c8066...2be

Vel. Dette er direkte feil.

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hvorfor syntes du ikke noe om det?

Det er jo tidligere partnere. Ligger jo på din egen usikkerhet og sjalusi. Nå er det jo din kjæreste. Spiller da ingen rolle hvem han snaper og ikke vel.

min gamle mor og far har vært skilt i 25 år. De er begge godt gift på hver sin kant. Allikevel snaper de, meldes osv. utrolig sært om de ikke skulle kunne gjøre det bare fordi de har hatt sex før.

Både jeg og min samboer har kontakt/er venner med tidligere kjærester. Fatter ikke problemet.

Ingen felles barn med noen. Som sagt; han vet jeg ikke synes noe om det. Har selv slettet alle slike forbindelser med en gang ting begynte å bli seriøst mellom oss uten å en gang tenke over at DET skal være noe annet enn normalt 

• Liker 1
Skrevet

At han burde løpe fra deg. Snakk om å være kontrollerende. Dette er helt uproblematisk så lenge man stoler på hverandre. 

Anonymkode: d088f...816

Skrevet

Fullstendig uakseptabelt og mer enn god nok dumpegrunn! Hadde ikke nølt engang!!!!!

Anonymkode: 34a96...df2

• Liker 2
Skrevet

Respektløst av han. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ingen felles barn med noen. Som sagt; han vet jeg ikke synes noe om det. Har selv slettet alle slike forbindelser med en gang ting begynte å bli seriøst mellom oss uten å en gang tenke over at DET skal være noe annet enn normalt 

Hva tenker du og han om at det er "seriøst" mellom dere?

Hvilken relasjon har kjæresten din til disse tidligere sexpartnere, mer enn at dem har hatt sex, og hvor mye folk har han kontakt med for øvrig?

• Nyttig 2
Skrevet

Min tidligere sex-patenter er i ett forhold. Vi snapper masse, og ringes daglig. Vi har følelser for hverandre, men omstendigheter gjør at vi ikke kan være i ett forhold. Er ikke noe seksuelt i hverken meldinger eller samtaler, jeg har lagt den ballen død. Men allikevel. Føler på det overfor dama hans.

Anonymkode: f1dc6...1a7

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Han vet jeg ikke synes noe om dette. Hva tenker dere?

Lol , sett ned foten hva faen hahaha-
Blir du overtstyrt eller?

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

At han burde løpe fra deg. Snakk om å være kontrollerende. Dette er helt uproblematisk så lenge man stoler på hverandre. 

har du vrangforestillinger eller?
kun 1 grunn for vi gutta har andre damer på snap , spess sexpartnere. For et mulig knull senere. Hva er det du tenker hhaha!!!

• Liker 1
Skrevet

Hva er problemet? 

Anonymkode: 672fe...9c4

Skrevet
maverick22 skrev (13 timer siden):

har du vrangforestillinger eller?
kun 1 grunn for vi gutta har andre damer på snap , spess sexpartnere. For et mulig knull senere. Hva er det du tenker hhaha!!!

Tydeligvis du som har vrangforestillinger siden du tror du prater for «alle gutta», ærlig talt, hvor gammel er du?! 

• Liker 2
  • 2 uker senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.12.2022 den 0.17):

Tydeligvis du som har vrangforestillinger siden du tror du prater for «alle gutta», ærlig talt, hvor gammel er du?! 

De gutta som sier noe annet enn det lyver bare :)
Er 31 jeg
Regner med at du er ei kvinne?

Anonymkode: f4f2d...aa0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...