AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #1 Del Skrevet 2. desember 2022 Hei Dere som har denne diagnosen? Hva jobber dere med, hvor høy stilling har dere og hvordan går det å være i jobb? Sliter skikkelig på jobb. Hater denne diagnosen! Klarer ikke mer. Sliter med søvn også. Alt er vanskelig. Anonymkode: 9e19f...b76 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #2 Del Skrevet 3. desember 2022 Ehe.. nå blir jeg sikkert sterkt kritisert, men det skal sies at jeg er veldig grei og snill i møte med andre mennesker og profesjonell i mitt arbeid med sårbare barn, unge og foreldre. jeg jobber som barnevernspedagog og det går veldig bra Trives godt i jobben og har roen og trygghet i arbeidshverdagen. Anonymkode: 73166...bfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #3 Del Skrevet 3. desember 2022 Ufør 🙂 Anonymkode: 09607...17b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #4 Del Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Ehe.. nå blir jeg sikkert sterkt kritisert, men det skal sies at jeg er veldig grei og snill i møte med andre mennesker og profesjonell i mitt arbeid med sårbare barn, unge og foreldre. jeg jobber som barnevernspedagog og det går veldig bra Trives godt i jobben og har roen og trygghet i arbeidshverdagen. Anonymkode: 73166...bfc Bra det går bra med deg, og at du har funnet noe som fungerer for deg! Anonymkode: 9e19f...b76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #5 Del Skrevet 3. desember 2022 Ei jeg kjenner er uføretrygda alkoholiker Anonymkode: 0bce9...422 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 3. desember 2022 #6 Del Skrevet 3. desember 2022 Har ikke dette selv. Har 3 venninner med den diagnosen. Hun ene er ufør og er bipolar i tillegg. Hun andre er på aap. Hun tredje aner jeg ikke helt hva hun egentlig er på av stønad. Om det er sosialen eller aap, hun har aldri jobba men går på skole. Har en kamerat som har paranoid personlighetsforstyrrelse inkl hatt psykose lidelse. Han er ufør, men jobber når han er oppe og går. Ei Anna har unnvikende personlighetsforstyrrelse. Hun er ufør. Jeg lurer innimellom på hvor jeg plukker folk opp i fra 🙈😂 Dagene er ihvertfall aldri kjedelig med gjengen min 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #7 Del Skrevet 3. desember 2022 Jeg har dette som en side diagnose og er ufør. Gikk i DBT behandling og det hjalp meg veeeeldig. Anbefales om du ikke har prøvd selv Anonymkode: 9bd8c...f9a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 3. desember 2022 #8 Del Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg har dette som en side diagnose og er ufør. Gikk i DBT behandling og det hjalp meg veeeeldig. Anbefales om du ikke har prøvd selv Anonymkode: 9bd8c...f9a Venninnene mine med borderline PF går på det. Og jeg skal gå på det ifht til adhd, oppløsning etter psykose der jeg mista meg og alt mulig vas. Så jeg og hun ene venninnen min har nå vært på samme forkurs før gruppene starter. Men de to som har gått på det en stund, sier det hjelper godt. Både om seg og folk rundt seg. ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #9 Del Skrevet 3. desember 2022 Maestro skrev (3 minutter siden): Venninnene mine med borderline PF går på det. Og jeg skal gå på det ifht til adhd, oppløsning etter psykose der jeg mista meg og alt mulig vas. Så jeg og hun ene venninnen min har nå vært på samme forkurs før gruppene starter. Men de to som har gått på det en stund, sier det hjelper godt. Både om seg og folk rundt seg. ❤️ Ja jeg tenker det kan hjelpe også de som sliter med følelsene, å styre og regulere de etc. Jeg krysser fingre at dere får utbytte av det Anonymkode: 9bd8c...f9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #10 Del Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Bra det går bra med deg, og at du har funnet noe som fungerer for deg! Anonymkode: 9e19f...b76 Går ikke bra med meg, men klarer meg på jobb… Anonymkode: 73166...bfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 3. desember 2022 #11 Del Skrevet 3. desember 2022 Hadde diagnosen og var ufør. Etter rett og nok behandling har jeg ikke diagnosen lenger og jobber som sykepleier. Kjenner dog jeg har en viss sårbarhet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #12 Del Skrevet 3. desember 2022 Alt føles så håpløst. Får ikke hjelp fra det offentlige. Redd for å fortelle folk om diagnosen, redd for å bli dømt. Anonymkode: 9e19f...b76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #13 Del Skrevet 3. desember 2022 Jobber fulltid som resepsjonist på et kommunehus. Har ikke veldig høyt symptomtrykk lenger og klarer meg fint uten medisiner nå. Psykologen sier det nok er alderen som har hjulpet meg mye. Var 22 da jeg fikk diagnosen, nå er jeg 35. Mye skjer,situasjoner forandres og i mitt tilfelle har det gjort meg friskere. Anonymkode: a0237...52e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #14 Del Skrevet 3. desember 2022 Topsi skrev (1 time siden): Hadde diagnosen og var ufør. Etter rett og nok behandling har jeg ikke diagnosen lenger og jobber som sykepleier. Kjenner dog jeg har en viss sårbarhet På hvilken måte? Anonymkode: 63b40...510 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 3. desember 2022 #15 Del Skrevet 3. desember 2022 (endret) AnonymBruker skrev (26 minutter siden): På hvilken måte? Anonymkode: 63b40...510 Ift at jeg stadig blir engstelig hvis jeg føler jeg har sagt noe dumt, ift om folk liker meg, om jeg har gjort noe galt, og grubler mye på sånne ting, har også problemer med øyekontakt Endret 3. desember 2022 av Topsi 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå