Gå til innhold

Hvorfor er de fleste menn fra midtøsten nesten alltid utro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det bare meg det er noe galt med? Begge exene mine fra midtøsten var utro, og jeg har en venninne som også opplevde det. Hva gjør jeg galt?

Anonymkode: aded7...d6a

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var dere gift? Er I noen kulturer man ikke er i ordentlig forpliktet forhold før man er gift. 

Skrevet

3 stk er ikke de fleste. 

Anonymkode: 2d145...675

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Mona123 skrev (5 minutter siden):

Var dere gift? Er I noen kulturer man ikke er i ordentlig forpliktet forhold før man er gift. 

Nei, vi var ikke gift. Ts

• Liker 1
Skrevet

Gjelder ikke det alle menn? Uavhengig av hvor de er fra? 

Jeg har tilgode å høre om en mann som ikke er utro, i det virkelige liv. Kjenner ingen som har opplevd det, og de få kvinner jeg har møtt som har påstått at mannen ikke er utro, de vet ikke hva mannen gjør bak deres rygg. 

Anonymkode: e01d6...2bf

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har tilgode å høre om en mann som ikke er utro, i det virkelige liv. Kjenner ingen som har opplevd det, og de få kvinner jeg har møtt som har påstått at mannen ikke er utro, de vet ikke hva mannen gjør bak deres rygg. 

Uff. Det er sant. Men tenkte mer på ryktene om dette, som jeg vet stemmer. Ts

Skrevet

Ett ord: Kultur.

Anonymkode: 315bd...a79

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Fordi de i deres kultur har lov til å ha flere kjærester og flere koner

Anonymkode: 0bcd6...38b

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Enkelte menn fra de områdene har ikke planer om å ha noe seriøst med norske kvinner, det er bare moro fram til de gifter seg med en muslimsk kvinne. Så være utro med en kjæreste betyr nok ikke så mye for de…

Anonymkode: ec9ff...f3e

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Eller er det bare meg det er noe galt med? Begge exene mine fra midtøsten var utro, og jeg har en venninne som også opplevde det. Hva gjør jeg galt?

Menn er menn. Møter du en drittsekk så har det ingen ting å si hvor han kommer i fra. 

• Liker 2
Skrevet

Har selv fått "tilbud" og interesse fra gifte mena menn med damer. En hadde en svensk dame som han var gift med men han ville likevel ha kontakt å gifte seg med meg også via facebook...en annen fra marokko hadde Italiensk kone i Italia, men flørtet og lå med damer her i Norge...andre som kommer til landet lyver at de er single selv om de har kone og barn i et annet land.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg blir oppriktig lei meg av å se hvordan mennesker kan bli påvirket og skadet av andre menneskers handlinger. Til det punktet at de får feberhallusinasjoner, og farer avsted i sin egen lille boble.

Men selv om du ikke tror det, så blir du elsket du også. ❤️ 

Anonymkode: 708ad...458

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

menn fra midt-østen er jo helt krise. og så sier de så vanvittig mye rare ting,

Anonymkode: 1e274...ab7

• Liker 7
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har selv fått "tilbud" og interesse fra gifte mena menn med damer. En hadde en svensk dame som han var gift med men han ville likevel ha kontakt å gifte seg med meg også via facebook...en annen fra marokko hadde Italiensk kone i Italia, men flørtet og lå med damer her i Norge...andre som kommer til landet lyver at de er single selv om de har kone og barn i et annet land.

Vær glad for at det ikke er din ektemann 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Nei, vi var ikke gift. Ts

Da var du i deres øyne dessverre ikke noe verdt. 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Hvilke land har er disse fra TS? Lebanesere, Palestinere og Iranere er veldig trofaste. Tyrkere og Irakere derimot...

Anonymkode: df8b4...5d9

Skrevet (endret)

Jeg har snakket med hundrevis av kvinner og menn fra alle verdensdeler, og i flere samfunnslag, det er ingen forskjell på dette. Menn er utro, uavhengig av hvor de kommer fra. De er styrt av penisen sin. 

Tipper at du er en av de som tror at du aldri har blitt bedratt av partner. 

AnonymBruker skrev (På 2.12.2022 den 23.39):

Jeg blir oppriktig lei meg av å se hvordan mennesker kan bli påvirket og skadet av andre menneskers handlinger. Til det punktet at de får feberhallusinasjoner, og farer avsted i sin egen lille boble.

Men selv om du ikke tror det, så blir du elsket du også. ❤️ 

Ja, jeg blir elsket❤

Det forandrer ikke det faktum at jeg har tilgode å høre om/ møte en mann som ikke er utro. 

Endret av Rhodiola
for å fjerne sitering av slettet innlegg - Rhodiola, adm.
  • Liker 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Det forandrer ikke det faktum at jeg har tilgode å høre om/ møte en mann som ikke er utro. 

Jeg er mann, og har aldri vært utro. Sånn, nå har du hørt om det. Bare hyggelig.

• Liker 9
  • Hjerte 3
Skrevet

Nesten alle menn er  utro en eller flere ganger i  løpet av livet   ikke uvanlig.  I noen miljøer er det status å ha vært utro mot dama. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er mann, og har aldri vært utro. Sånn, nå har du hørt om det. Bare hyggelig.

I det virkelige liv, definerte jeg. På et anonymt forum kan du selfølgelig hevde din uskyld, det betyr ikke at det er virkelig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...