Gå til innhold

Hvorfor får jeg sommerfugler i magen av han..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en fyr som jobber i samme jobb som meg, men ikke i samme bygg. Men vi ser hverandre hver dag. Han er en som ikke er min type mann. Men han har gjort meg litt interessert, selvom jeg har prøvd å unngå det. Jeg prøver å finne negative sider for å ikke bli betatt, for det passer seg ikke å bli betatt av han. Men når jeg fikk melding av han, så fikk jeg sommerfugler i magen. Og jeg ble ærlig litt skremt. Han er en som tenner meg litt, men ikke noe kjæreste materiale i mine øyne. 

skal jeg bare la det skje? Eller hva gjør jeg ? 

Anonymkode: ec2f7...2eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er spørst hva du mener med at han ikke er din type. Er han en jævel, er han stygg eller hva er det? Om det går på moralske egenskaper, si nei. Om han er grei moralsk, ja, hvorfor ikke?

Anonymkode: 37a51...be2

Skrevet

Virker som du er betatt. Hva er problemet?

Anonymkode: 2930f...f97

Skrevet

Mange som ser på sommerfugl i magen som intensjon på at det ikke er riktig. Men personelig har jeg bare fått sommerfugl av en person før å var aldri med han. Tror derimot det kan ha vært spennende bare ikke noe jeg burde ha gått får uansett 

Anonymkode: 7043b...3f8

Skrevet

Ja jeg lurer på det samme, har det slik med en person for tiden, som ikke er min normale "type" engang. Alt det som er klønete eller dumt til og med slemt som hen gjør blir også bare søtt i mitt hode, så vanskelig å finne noe galt. Jeg lurer på om det er NOE hen kan gjøre som kan få meg til å slutte å være slik, men kommer ikke på noe. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg reagerer slik på denne personen. 

Anonymkode: 6e069...af9

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Ja jeg lurer på det samme, har det slik med en person for tiden, som ikke er min normale "type" engang. Alt det som er klønete eller dumt til og med slemt som hen gjør blir også bare søtt i mitt hode, så vanskelig å finne noe galt. Jeg lurer på om det er NOE hen kan gjøre som kan få meg til å slutte å være slik, men kommer ikke på noe. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg reagerer slik på denne personen. 

Anonymkode: 6e069...af9

Har litt sånn her og. Det kom plutselig til en jeg egentlig ikke kjente så godt og så ble vi stående å prate for sikkert over en mnd siden litt mer privat og etter det får jeg litt kiling i magen hver gang jeg ser han. Han er utenlandsk i tillegg og ikke spes god i norsk. Men klarer å føre en samtale på et vis. Ikke min type i det heletatt.

Men har det slik med flere da som gir litt kiling i magen men det har vært opptatte menn så overser det så godt jeg kan.

Trenger ikke gjøre noe med det ts. Går vel over en dag. Eller noe nytt dukker opp som gir samme følelse.

Skrevet

Takk for svar dere. Er bare så rart siden han ikke er min type. Men nå er jeg faktisk redd for at han er en jeg kan få følelser for, noe jeg må unngå. 
men altså, skjønner ikke. Hvordan kan en som ikke er min type mann gjøre meg så interessert?

Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Takk for svar dere. Er bare så rart siden han ikke er min type. Men nå er jeg faktisk redd for at han er en jeg kan få følelser for, noe jeg må unngå. 
men altså, skjønner ikke. Hvordan kan en som ikke er min type mann gjøre meg så interessert?

Jeg trodde også jeg hadde en type, helt til jeg fant ut at det ikke fins noe som heter å ha en type. Jeg tror det er hele pakken som telles. En person som ikke er din type utseendemessig, for eksempel, kan ha en slik utstråling som du syns er uimotståelig. Eller måten de snakker på, eller måten de er på. 

Anonymkode: db6a9...b5e

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...