AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #1 Del Skrevet 2. desember 2022 Tips til gave til jente 12 år? Hun er ikke veldig jålete. Danser hip hop og ser litt tøff i trynet ut. Vet ikke helt hva hun liker.... Tips til gave som koster mellom 100 og 150 kr? 🙆♀️ Gir opp, snart... Anonymkode: 3ef79...eaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #2 Del Skrevet 3. desember 2022 Please a... 😊 Tror også hun skater litt/har skateboard. ts Anonymkode: 3ef79...eaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #3 Del Skrevet 3. desember 2022 Anyone? 💖💖💖 ts Anonymkode: 3ef79...eaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. desember 2022 #4 Del Skrevet 3. desember 2022 Mellom 100-150 kroner? Den var ikke enkel. Tskjorte fra New Yorker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #5 Del Skrevet 3. desember 2022 MarianneE skrev (3 minutter siden): Mellom 100-150 kroner? Den var ikke enkel. Tskjorte fra New Yorker? Tusen takk for svar. 💖 Ja, helst 100-150 kr. Synes du det var lite? Er datteren til en venninne og jeg har ikke mer penger enn det å bruke på henne. Ser ikke ut som New Yorker har nettbutikk, men kan jo se på HM. Det har vi her... ts Anonymkode: 3ef79...eaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. desember 2022 #6 Del Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Tusen takk for svar. 💖 Ja, helst 100-150 kr. Synes du det var lite? Er datteren til en venninne og jeg har ikke mer penger enn det å bruke på henne. Ser ikke ut som New Yorker har nettbutikk, men kan jo se på HM. Det har vi her... ts Anonymkode: 3ef79...eaa Summen har jeg ingenting med, men det gjør det jo noe utfordrende å finne noe. Min 15åring elsker "kosesokker" altså slike med fluff inni. Badebomber, nattkjole, en kopp og sånn kakaobombe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #7 Del Skrevet 3. desember 2022 MarianneE skrev (1 minutt siden): Summen har jeg ingenting med, men det gjør det jo noe utfordrende å finne noe. Min 15åring elsker "kosesokker" altså slike med fluff inni. Badebomber, nattkjole, en kopp og sånn kakaobombe.. Takk. 😊 Kanskje noe sånt. Hjelper ikke at jeg syns hele julegavestyret er meningsløst... vil heller gi til de som har lite enn folk som har alt og så må man finne på noe.. som de sikkert ikke vil ha en gang. 😜 ts Anonymkode: 3ef79...eaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #8 Del Skrevet 3. desember 2022 Gavekort på h&m... Cubus... Anonymkode: ae86e...8e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #9 Del Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Takk. 😊 Kanskje noe sånt. Hjelper ikke at jeg syns hele julegavestyret er meningsløst... vil heller gi til de som har lite enn folk som har alt og så må man finne på noe.. som de sikkert ikke vil ha en gang. 😜 ts Anonymkode: 3ef79...eaa Sjekk på normalt: ansiktsmasker, kosesokker, neglelakk, toalettmappe i fløyel… tror faktisk du får kjøpt alt dette for 150kr, du får mye kult for en billig penge der. Anonymkode: 90f6f...bf5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #10 Del Skrevet 4. desember 2022 En kul lue Anonymkode: 46303...710 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #11 Del Skrevet 4. desember 2022 Ørevarmere, det er veldig inn i år. Min datter på 12 år og vennene hennes ønsker seg det 😊 Sånne her typer: https://cubus.com/no/p/fluffy-orevarmere-svart-accessories-luer-jenteklar/7339106_F990?gclid=EAIaIQobChMIj6n78ffe-wIVied3Ch3k2AWkEAQYAiABEgK7VPD_BwE Anonymkode: 52524...2dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå