AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #1 Skrevet 2. desember 2022 Noen som har prøvd jentesex for første gang,likte dere å slikke å smake på musa? Anonymkode: df2b5...179
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #2 Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Noen som har prøvd jentesex for første gang,likte dere å slikke å smake på musa? Anonymkode: df2b5...179 Jeg prøvde det for første gang for en uke siden. Vet ikke helt om jeg likte smaken men det var deilig å slikke Anonymkode: 2a051...c79
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #3 Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg prøvde det for første gang for en uke siden. Vet ikke helt om jeg likte smaken men det var deilig å slikke Anonymkode: 2a051...c79 Ok,er ei som har lyst å prøve men litt redd for hva det smaker Anonymkode: df2b5...179
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #4 Skrevet 2. desember 2022 Typisk runketråd. Men jeg har prøvd , vær ganske digg har tenkt litt på det etterpå men manglet liksom noe. Var kjedelig å slikke en liten stund men var litt digg når hun kom 🤪 Anonymkode: 7b3f8...0ce
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #5 Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Typisk runketråd. Men jeg har prøvd , vær ganske digg har tenkt litt på det etterpå men manglet liksom noe. Var kjedelig å slikke en liten stund men var litt digg når hun kom 🤪 Anonymkode: 7b3f8...0ce Nope er ei straight kvinne som har lyst å prøve jentesex som i første omgang har lyst å spørre andre her inne hvordan det er og hva ei mus smaker Anonymkode: df2b5...179 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #6 Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nope er ei straight kvinne som har lyst å prøve jentesex som i første omgang har lyst å spørre andre her inne hvordan det er og hva ei mus smaker Anonymkode: df2b5...179 Da burde du prøve. Smaker ganske greit , 10 ganger bedre en kuksmaker. Jeg trodde det skulle være veldig annerledes fra det jeg hadde sett får meg så brukte tid før jeg tørte å prøve men det var veldig godt 😊 men som sagt var det noen sekunder der jeg kjeda meg litt men det ble redda inn når hun kom 😊 trodde mest jeg var dårlig at hun ikke kjente noe så tror det er derfor jeg syntes det var kjedelig men hun kom da jeg trodde det så var vist ikke galt 😂 neste gang skal jeg nyte det også! Vist jeg tørr en gang til haha er redd får å ikke være pen nokk😂 og digg etterpå når hun slikket meg , vet ikke hvorfor men veldig spennende med ei jente som slikker. Kom på sikkert 2 min å jeg pleier å bruke en evighet. Men mangla kuken så må ha dildo neste gang eller 3 kant men er mer redd får at det skal være kleint egentlig Anonymkode: 7b3f8...0ce 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #7 Skrevet 3. desember 2022 Hvor finner man jenter å prøve det med?lyst å prøve selv Anonymkode: 8ac1f...ba1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #8 Skrevet 3. desember 2022 Smaker mye bedre enn kuk i alle fall. Anonymkode: 6a0d6...023 3
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #9 Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvor finner man jenter å prøve det med?lyst å prøve selv Anonymkode: 8ac1f...ba1 Gaysir eller ute på byen😊 Anonymkode: df2b5...179
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #10 Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hvor finner man jenter å prøve det med?lyst å prøve selv Anonymkode: 8ac1f...ba1 Prøvde med ei veninne Anonymkode: 7b3f8...0ce
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #11 Skrevet 4. desember 2022 On 12/3/2022 at 12:17 AM, AnonymBruker said: Da burde du prøve. Smaker ganske greit , 10 ganger bedre en kuksmaker. Jeg trodde det skulle være veldig annerledes fra det jeg hadde sett får meg så brukte tid før jeg tørte å prøve men det var veldig godt 😊 men som sagt var det noen sekunder der jeg kjeda meg litt men det ble redda inn når hun kom 😊 trodde mest jeg var dårlig at hun ikke kjente noe så tror det er derfor jeg syntes det var kjedelig men hun kom da jeg trodde det så var vist ikke galt 😂 neste gang skal jeg nyte det også! Vist jeg tørr en gang til haha er redd får å ikke være pen nokk😂 og digg etterpå når hun slikket meg , vet ikke hvorfor men veldig spennende med ei jente som slikker. Kom på sikkert 2 min å jeg pleier å bruke en evighet. Men mangla kuken så må ha dildo neste gang eller 3 kant men er mer redd får at det skal være kleint egentlig Anonymkode: 7b3f8...0c Er det hele deg du er redd ikke er pen nok, eller puppene, eller musa? Jeg hadde det som deg, men var faktisk bekymret for at musa mi ikke var pen nok, søt nok, innbydende nok. Gikk 2-3 år før jeg turte å prøve igjen. Men når jeg turte, så fikk jeg så mange bekreftende ord på at "bolle"musa mi var mer enn pen nok (tror jeg sukket i lettelse med hele kroppen min 😅). Jeg får super lett orgasme med mannen, kanskje 2-3 minutt når han fingrer eller slikker meg. Men med en annen dame, så bruker jeg kanskje 10-13 minutt (les tidene som litt usikker da jeg ikke ser på klokka). Hadde trekant med mannen og en annen dame, og det var helt merkelig. For når hun lå på rygg og jeg satt på ansiktet hennes, men mannen gjorde inn ut med henne, så kom jeg på det jeg følte var sekunder. Var nok noe med hele settingen og den sexuelle spenningen som hadde vært, og som var da. Har samme greia med trekant med mannen og en annen mann. Da sitter orgasmene super løst. Tilbake til det du skrev. Ikke vær redd for å prøve. Selv om jeg ikke har sett musa de, så er jeg helt sikker på at den er absolutt mer enn deilig nok. Om den skulle være glatt barbert eller kun trimmet, så tenker jeg musa de er super deilig ❤️. Tenkt litt selv, har du sett ei mus på andre du noen gang syntes er stygg?? Google evt vagina, trykk på bilder, så får du se noen stykker (😅), og se om du ser ei du faktisk syntes er mindre pen 😘. Masse lykke til, til neste gang du begir deg ut på ukjent eventyr, og nyt det til det fulle. K42 Anonymkode: f7a04...147
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #12 Skrevet 4. desember 2022 Jeg liker å ha jentesex av og til...kan gå lenge mellom hver gang. Kanskje mndr-år, blir som et et krydder for variasjonen. Liker best at hun slikker meg til orgasme. Men for meg er pikk og penetrering så viktig, er det jeg savner med kvinnen. Strap-on er ikke det samme som en pikk. Anonymkode: 102fe...a6b 1
Momio Skrevet 4. desember 2022 #13 Skrevet 4. desember 2022 Tenner mye mer på damekropp enn på menn, oss kvinner er mer estetiske og deiligere å se på 🙊 Hadde trekant med ett par for mange år siden, elsket å motta samtidig som jeg kunne tilfredsstille henne. Syntes det var utrolig deilig og pirrende. Vet ikke nødvendigvis om det var smaken som tiltalte meg, var nok mere hele settingen 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #14 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 4.12.2022 den 6.25): Er det hele deg du er redd ikke er pen nok, eller puppene, eller musa? Jeg hadde det som deg, men var faktisk bekymret for at musa mi ikke var pen nok, søt nok, innbydende nok. Gikk 2-3 år før jeg turte å prøve igjen. Men når jeg turte, så fikk jeg så mange bekreftende ord på at "bolle"musa mi var mer enn pen nok (tror jeg sukket i lettelse med hele kroppen min 😅). Jeg får super lett orgasme med mannen, kanskje 2-3 minutt når han fingrer eller slikker meg. Men med en annen dame, så bruker jeg kanskje 10-13 minutt (les tidene som litt usikker da jeg ikke ser på klokka). Hadde trekant med mannen og en annen dame, og det var helt merkelig. For når hun lå på rygg og jeg satt på ansiktet hennes, men mannen gjorde inn ut med henne, så kom jeg på det jeg følte var sekunder. Var nok noe med hele settingen og den sexuelle spenningen som hadde vært, og som var da. Har samme greia med trekant med mannen og en annen mann. Da sitter orgasmene super løst. Tilbake til det du skrev. Ikke vær redd for å prøve. Selv om jeg ikke har sett musa de, så er jeg helt sikker på at den er absolutt mer enn deilig nok. Om den skulle være glatt barbert eller kun trimmet, så tenker jeg musa de er super deilig ❤️. Tenkt litt selv, har du sett ei mus på andre du noen gang syntes er stygg?? Google evt vagina, trykk på bilder, så får du se noen stykker (😅), og se om du ser ei du faktisk syntes er mindre pen 😘. Masse lykke til, til neste gang du begir deg ut på ukjent eventyr, og nyt det til det fulle. K42 Anonymkode: f7a04...147 Det er rettogslett hele meg hehe sliter med dårlig selvtillit men kommer seg nokk ettervært 😊 Anonymkode: 7b3f8...0ce
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #15 Skrevet 6. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 3.12.2022 den 0.05): Nope er ei straight kvinne som har lyst å prøve jentesex som i første omgang har lyst å spørre andre her inne hvordan det er og hva ei mus smaker Anonymkode: df2b5...179 Siden du er kvinne selv er det jo bare å stikke en finger eller to i din egen mus og slikke på fingrene etterpå. Ren og frisk mus smaker stort sett det samme. Anonymkode: 77df7...03c 1 3
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #16 Skrevet 6. desember 2022 Å slikke rekemus er ikke digg. Anonymkode: bcce4...369
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #17 Skrevet 6. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Siden du er kvinne selv er det jo bare å stikke en finger eller to i din egen mus og slikke på fingrene etterpå. Ren og frisk mus smaker stort sett det samme. Anonymkode: 77df7...03c Jeg synes kvinner smaker veldig forskjellig. Noen har veldig sterk smak/lukt nedentil, mens andre har mild. Noen smaker syrlig og noen mer salt. Selv merker jeg at jeg er syrlig. Litt sånn eple-, sitrusaktig. Anonymkode: 27c9c...cb1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #18 Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 2.12.2022 den 23.00): Noen som har prøvd jentesex for første gang,likte dere å slikke å smake på musa? Anonymkode: df2b5...179 Ja,og ja. Anonymkode: 032ef...115
Rasjonalisten Skrevet 9. desember 2022 #19 Skrevet 9. desember 2022 Selv om jeg har mye erfaring med jentesex, husker jeg fortsatt min første gang som om det var i går. Jeg likte virkelig å slikke og smake på musa hennes, og jeg opplevde en stor glede ved å gjøre det. Så hvis du er nysgjerrig og åpen for å prøve det, anbefaler jeg deg å ta sjansen og nyte opplevelsen!
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #20 Skrevet 9. desember 2022 Elsker sex med andre jenter. Skjønner hvorfor lesbiske mye oftere har orgasmer en heterofile. Slår ikke feil. Sexen med andre jenter er alltid bedre en med menn. Anonymkode: 110b2...76b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå