AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #1 Del Skrevet 2. desember 2022 Altså, Jessica Simpson her er jo åpenbar. Men mor og datter Ødegaard som jeg går utfra har naturlig veldig fyldige lepper liter jeg innimellom på om også har filler. Er slik vipp i overleppen somregel/alltid grunnet filler/Restylane osv? Ikke hets takk, lurer bare på om de med naturlig store lepper også kan få såpass hard» vipp/kant: Anonymkode: fcfdd...7cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 3. desember 2022 #2 Del Skrevet 3. desember 2022 Det er folk som har det der naturlig ja. Moren min er et eksempel. Jeg arvet ikke. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #3 Del Skrevet 3. desember 2022 Mange har det naturlig. Men hva faen Jessica Simpson 😂 Anonymkode: 281ba...0e7 6 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #4 Del Skrevet 3. desember 2022 Nei mange har den vippen helt naturlig. Anonymkode: fdfff...0f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #5 Del Skrevet 3. desember 2022 Noen har det fra naturens side, men bildene over er fillers. Jessica S må ha brukt en alvorlig dårlig behandler🙈🙈 Anonymkode: a5230...c40 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 3. desember 2022 #6 Del Skrevet 3. desember 2022 Det er nok mange som har den naturlig, det er vel en grunn til at det har blitt et ideal. Men altså, Simpson der - det er jo bare grusomt... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #7 Del Skrevet 3. desember 2022 Her ser du flere bilder av Isabel som ung. https://www.kk.no/underholdning/hun-er-et-raevholl-men-det-sier-man-jo-ikke-hoyt/77237464 Anonymkode: a74f3...b2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #8 Del Skrevet 3. desember 2022 De to nederste er helt naturlige. Man får aldri så naturlig med fillers. Anonymkode: 8b38d...106 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #9 Del Skrevet 3. desember 2022 Sønnen min har slik vipp naturlig, han er 12 år så absolutt ingen fillers der 😉 Men en av grunnene til å ta fillers er vel bl.annet å få den vippen. Anonymkode: e7f5d...0e4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #10 Del Skrevet 3. desember 2022 Noen har det naturlig. Jeg har det. Anonymkode: dc262...b92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 3. desember 2022 #11 Del Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): De to nederste er helt naturlige. Man får aldri så naturlig med fillers. Anonymkode: 8b38d...106 Om den nederste er naturlig tror jeg synet ditt har sviktet. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #12 Del Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 2.12.2022 den 22.28): Altså, Jessica Simpson her er jo åpenbar. Men mor og datter Ødegaard som jeg går utfra har naturlig veldig fyldige lepper liter jeg innimellom på om også har filler. Er slik vipp i overleppen somregel/alltid grunnet filler/Restylane osv? Ikke hets takk, lurer bare på om de med naturlig store lepper også kan få såpass hard» vipp/kant: Anonymkode: fcfdd...7cf Hvem er "mor og datter Ødegaard"? Anonymkode: f68fd...a0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #13 Del Skrevet 3. desember 2022 8 minutter siden, AnonymBruker said: Hvem er "mor og datter Ødegaard"? Anonymkode: f68fd...a0a Bianca Castro, på de to nederste bildene. Og Isabel Ødegård som er moren hennes. Anonymkode: a74f3...b2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 3. desember 2022 #14 Del Skrevet 3. desember 2022 Chloe Grace Moretz har samme type lepper. Egentlig pene lepper, men når du ser litt nøyere etter så ser du at de ikke er ekte likevel. Problemet mitt er at når jeg først ser det, klarer jeg ikke slutte å la meg irritere over det. Har ennå tilgode å se en film med Angelina Jolie... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #15 Del Skrevet 4. desember 2022 18 hours ago, Blizz1 said: Chloe Grace Moretz har samme type lepper. Egentlig pene lepper, men når du ser litt nøyere etter så ser du at de ikke er ekte likevel. Problemet mitt er at når jeg først ser det, klarer jeg ikke slutte å la meg irritere over det. Har ennå tilgode å se en film med Angelina Jolie... Tull og tøys. Hun er elleve år gammel på dette bildet. Leppene er helt ekte. Anonymkode: a74f3...b2a 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #16 Del Skrevet 4. desember 2022 18 hours ago, Blizz1 said: Chloe Grace Moretz har samme type lepper. Egentlig pene lepper, men når du ser litt nøyere etter så ser du at de ikke er ekte likevel. Problemet mitt er at når jeg først ser det, klarer jeg ikke slutte å la meg irritere over det. Har ennå tilgode å se en film med Angelina Jolie... Og her er Angelina som barn. Du har gått glipp av mange bra filmer uten grunn. Anonymkode: a74f3...b2a 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 4. desember 2022 #17 Del Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tull og tøys. Hun er elleve år gammel på dette bildet. Leppene er helt ekte. Anonymkode: a74f3...b2a AnonymBruker skrev (1 time siden): Og her er Angelina som barn. Du har gått glipp av mange bra filmer uten grunn. Anonymkode: a74f3...b2a Wow. Dere vet jo virkelig ikke hva dere snakker om. Ser dere virkelig ikke forskjell? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #18 Del Skrevet 4. desember 2022 2 hours ago, Blizz1 said: Wow. Dere vet jo virkelig ikke hva dere snakker om. Ser dere virkelig ikke forskjell? Ser du virkelig ikke at både Chloe og Angelina har «vipp» på leppene allerede som barn? Anonymkode: a74f3...b2a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avstand Skrevet 4. desember 2022 #19 Del Skrevet 4. desember 2022 Det er en kirurgisk metode også om man ikke vil ta fillers. Vet ikke om det er det eller naturlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #20 Del Skrevet 7. desember 2022 Jessica sine lepper er så overfylt som man får det. De andre ser naturlige ut.. Anonymkode: 77520...0ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå