Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva feiler det dem? Er snakk om en person som har gjort det i alle år. Som presser ting på deg å blir sur etterpå 

Anonymkode: 3e344...17f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sier du takk da?

Anonymkode: eb86f...997

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sier du takk da?

Anonymkode: eb86f...997

Ja 

Anonymkode: 3e344...17f

Skrevet

Ikke ta imot. Lær av det. Og så slutt å ta inn over deg følelsetullet til andre. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt. Er det en person som gir deg ting/gaver og blir sur? Forventer personen noe i retur? Dette har jeg aldri opplevd.  Spør rett ut hvorfor personen er sur.

Skrevet

Har en mor som er slik, hun er psykisk syk, hun gir meg gaver og penger (små summer og ting) fordi hun tror det er forventet av henne som mor. Men hun hater det, og jeg ser hvor vondt det er for henne å gi meg noe, samtidig er det verre å ikke ta imot.

Noen folk er syke. 

Anonymkode: b78c5...182

Skrevet

Mange som gir noe, forventer å få noe tilbake. Når de ikke får det, blir de sure. 

Skrevet

Jeg pleier å få for eksempel en lite sjokolade (som koster kanskje 10 kroner eller noe) eller sånne små bokser med sjokolademelk. Ting jeg aldri har "bedt om" å få, og heller ikke behøver. Men likevel blir det forventet at jeg liksom skal være "veldig takknemlig" for dette, og de kan skryte uhemmet av seg selv hvor "snille" dem liksom er hele tiden. 

Men etter at jeg har spist / drukket opp what ever de gav meg, så kommer de og krever at jeg skal betale for dette! Men hvis noen koster 10 kroner i butikken, så krever de faktisk at jeg skal betale dem femten eller tjue kroner. Dermed kan de selvfølgelig skryte uhemmet av seg selv, samtidig som de tjener litt penger på denne "snillheten" deres. 

Anonymkode: 58b24...7b5

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg pleier å få for eksempel en lite sjokolade (som koster kanskje 10 kroner eller noe) eller sånne små bokser med sjokolademelk. Ting jeg aldri har "bedt om" å få, og heller ikke behøver. Men likevel blir det forventet at jeg liksom skal være "veldig takknemlig" for dette, og de kan skryte uhemmet av seg selv hvor "snille" dem liksom er hele tiden. 

Men etter at jeg har spist / drukket opp what ever de gav meg, så kommer de og krever at jeg skal betale for dette! Men hvis noen koster 10 kroner i butikken, så krever de faktisk at jeg skal betale dem femten eller tjue kroner. Dermed kan de selvfølgelig skryte uhemmet av seg selv, samtidig som de tjener litt penger på denne "snillheten" deres. 

Her er det på tide å gro noen baller!

Anonymkode: b9496...4f6

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Herliga London! Folk er gærne :sjokkert:

Neste gang får du si at du bare tar i mot hvis du slipper å betale etterpå :P 

Anonymkode: 142a4...37e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...