Sommer2464 Skrevet 2. desember 2022 #1 Del Skrevet 2. desember 2022 Jeg liker selvsagt Star Wars men liker du star wars? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #2 Del Skrevet 2. desember 2022 Ep 1-6 + Rogue One, ja. Resten nei. Ikke sett Andor enda. Anonymkode: 0fa38...d2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #3 Del Skrevet 3. desember 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Ep 1-6 + Rogue One, ja. Resten nei. Ikke sett Andor enda. Anonymkode: 0fa38...d2c Andor er helt fantastisk! Anonymkode: ed918...c61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 3. desember 2022 #4 Del Skrevet 3. desember 2022 Nei. Jeg DIGGER Star Wars. Liker naturligvis 4-6 best. Ingen over, ingen ved siden. Jeg har begynt å like 1-3 litt mer for hver gang jeg ser dem, og jeg synes 7-9 har fått ufortjent mye juling. Rogue One var fin, Solo var meh. Jeg likte også Obi-Wan, Mandalorian og den der Boba Fett serien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 3. desember 2022 #5 Del Skrevet 3. desember 2022 De tre første var ok, etter det, not so much. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsepims Skrevet 3. desember 2022 #6 Del Skrevet 3. desember 2022 Nei, liker ikke filmene, men liker merch'en da 🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #7 Del Skrevet 3. desember 2022 Aldri klart å engasjere meg. Har sett de som ble lagd først (de gamle, 4-6?) og de tre første (?). Anonymkode: 083bb...432 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 3. desember 2022 #8 Del Skrevet 3. desember 2022 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisamaia Skrevet 3. desember 2022 #9 Del Skrevet 3. desember 2022 Nei. Det har aldri interessert meg. 🙆♀️😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jegern Puahate Skrevet 3. desember 2022 #10 Del Skrevet 3. desember 2022 Liker konseptet og serien har sin underholdningsverdi, men synes det er noe påtatt og teit til tider. Skulle likt å se en mer gritty, i mangel av norsk ord, versjon av serien. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skrue Skrevet 3. desember 2022 #11 Del Skrevet 3. desember 2022 9 hours ago, AnonymBruker said: Ep 1-6 + Rogue One, ja. Resten nei. Ikke sett Andor enda. Anonymkode: 0fa38...d2c Andor er Star Wars for voksne tenker jeg. Flott serie, kanskje litt treg i de to første episodene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #12 Del Skrevet 3. desember 2022 Jeg likte de gamle. Anonymkode: 9a5aa...d39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 3. desember 2022 #13 Del Skrevet 3. desember 2022 Så faktisk alle ni filmene tidligere i høst. Første gang jeg har sett alle i rekkefølge slik at jeg virkelig kunne få med meg historien. Synes de er greie, men treffer meg ikke helt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 3. desember 2022 #14 Del Skrevet 3. desember 2022 Har begynt å se på Andor, veldig lite engasjerende så langt, men jeg gir meg ikke før jeg har kommet meg gjennom et par episoder i alle fall. Har vel et kvarter igjen eller noe av den første episoden. xD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #15 Del Skrevet 3. desember 2022 Liker de to første filmene som kom på slutten av 70-tallet/begynnelsen av 80-tallet, den hvor Anakin blir til Darth Vader (nr. 6?), og An4dre/Rogue one. I tillegg synes jeg SW:ToR har noen av de beste historiene fra hele universet. Har prøvd, men ikke greid å se de animerte seriene, og gir Mandalorian/Boba Fett/Kenobi 4/10, hvor jeg syntes at kanskje en av tre episoder var ok. Anonymkode: 9f9ec...289 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer2464 Skrevet 3. desember 2022 Forfatter #16 Del Skrevet 3. desember 2022 Prequelsene er grei nok for min del the original triology er helt perfekt men sequelsene de er fy fy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer2464 Skrevet 3. desember 2022 Forfatter #17 Del Skrevet 3. desember 2022 Kaisamaia skrev (13 timer siden): Nei. Det har aldri interessert meg. 🙆♀️😊 Er dett for å irritere fans at du kommer med smilefjes i en slik kommentar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #18 Del Skrevet 4. desember 2022 Tabris skrev (16 timer siden): Så faktisk alle ni filmene tidligere i høst. Første gang jeg har sett alle i rekkefølge slik at jeg virkelig kunne få med meg historien. Hva synes du om historien? Var det rotete med de ganske forskjellige konseptene i de tre trilogiene? Anonymkode: 6b04e...293 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 4. desember 2022 #19 Del Skrevet 4. desember 2022 7 hours ago, AnonymBruker said: Hva synes du om historien? Var det rotete med de ganske forskjellige konseptene i de tre trilogiene? Anonymkode: 6b04e...293 Jeg synes historien i utgangspunktet er bra, er bare litt svakheter med en del av filmene. F.eks at filmene 7-9 repeterer plottet i 4-6 for mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MayorSantos Skrevet 4. desember 2022 #20 Del Skrevet 4. desember 2022 Jegern Puahate skrev (På 3.12.2022 den 1.38): Liker konseptet og serien har sin underholdningsverdi, men synes det er noe påtatt og teit til tider. Skulle likt å se en mer gritty, i mangel av norsk ord, versjon av serien Har du sett «Andor»? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå