Gå til innhold

Feire jul hos mannen sin familie i utlandet, ta med gaver til familien?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er usikker på hva jeg skal gjøre. Har kjøpt gaver til min familie. Og det er ganske mange. Dyrt. Men nå er planen å feire jul i hans hjemland. Har aldri fått gave av hans familie. Men bør jeg ta med gaver til hans 5 søsken og en haug med onkelbarn. Foreldrene hans er døde. Men vi skal feire med søsken og onkelbarn. 

Hva mener dere? 

Anonymkode: da504...4bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. 

Man gir gaver til dem man feirer sammen med. 

Anonymkode: f567b...cb0

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja. 

Man gir gaver til dem man feirer sammen med. 

Anonymkode: f567b...cb0

Det blir vannvittig dyrt. Minuset med å si ja til å bli med det.. 

Skrevet

Spør mannen din, han vet sannsynligvis om det forventes gaver eller ei. Det er sannsynligvis ingen her som kjenner svigerfamilien din

Det kan jo hende dere kommer unna med litt symbolsk småtteri, rart om de forventer dyre gaver.

• Liker 1
Skrevet

Kan han ikke stå for gaver til hans familie? 

• Liker 4
Skrevet
cassio skrev (1 minutt siden):

Spør mannen din, han vet sannsynligvis om det forventes gaver eller ei. Det er sannsynligvis ingen her som kjenner svigerfamilien din

Det kan jo hende dere kommer unna med litt symbolsk småtteri, rart om de forventer dyre gaver.

Herregud, så flaut!

Anonymkode: 76bae...f29

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Herregud, så flaut!

Hva er flaut?

Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Jeg er usikker på hva jeg skal gjøre. Har kjøpt gaver til min familie. Og det er ganske mange. Dyrt. Men nå er planen å feire jul i hans hjemland. Har aldri fått gave av hans familie. Men bør jeg ta med gaver til hans 5 søsken og en haug med onkelbarn. Foreldrene hans er døde. Men vi skal feire med søsken og onkelbarn. 

Hva mener dere? 

Det ansvaret og spørsmålet hadde jeg overlatt til mannen 🤗

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
cassio skrev (1 minutt siden):

Hva er flaut?

Oi😳 Hvordan havna denne kommentaren her inne?? Jeg skulle jo kommentere i en helt annen tråd. Beklager😂

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Virker som du ikke syns det er så viktig med gaver til hans familie 🙄 Men ja, jeg syns dere skal ordne gaver til de. Jævli pinlig å komme dit uten julegaver. Smålig syns jeg det virker å. 

Anonymkode: 1a1c7...c4d

Skrevet
6 minutter siden, cassio said:

Ja det er som å tråkke rett i luksusfellen for meg. Jeg har dårlig med penger igjen til å bare leve av ut måneden. Men må sjekke med mannen om hva jeg skal gjøre med den saken :)

Skrevet

Pga begrenset plass i bagasjen hadde jeg enten kjøpt noe bittelite å ha med til familien hver familie, kjøpt noe bittelite etter ankomst eller kun ha med vertsgave.

Anonymkode: 1dc07...755

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja det er som å tråkke rett i luksusfellen for meg. Jeg har dårlig med penger igjen til å bare leve av ut måneden. Men må sjekke med mannen om hva jeg skal gjøre med den saken :)

Dette er jo enkelt . Hvis du har kjøpt gavene til din familie , kjøper han til sin . 

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, NiceOrNothing said:

Dette er jo enkelt . Hvis du har kjøpt gavene til din familie , kjøper han til sin . 

Jeg mener det er riktig at han kjøper til sin. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Oi😳 Hvordan havna denne kommentaren her inne?? Jeg skulle jo kommentere i en helt annen tråd. Beklager😂

😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Pga begrenset plass i bagasjen hadde jeg enten kjøpt noe bittelite å ha med til familien hver familie, kjøpt noe bittelite etter ankomst eller kun ha med vertsgave.

Dvs, jeg hadde ikke gjort det selv, min mann hadde fått ansvaret…

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Dvs, jeg hadde ikke gjort det selv, min mann hadde fått ansvaret…

Jeg tenker det samme at mannen bør ta ansvaret. Vet at han pleier å gi onkelbarna penger. Men jeg pleier ikke å gi dem noe fordi jeg har hatt nok økonomisk med å kjøpe til min egen familie. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...