AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #41 Del Skrevet 4. desember 2022 Rentebetaling skal dobles første kvartal uansett så hadde ikke giddet å brukt tid på det Anonymkode: c0fed...d70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #42 Del Skrevet 4. desember 2022 Så mye styr… I løpet av 30 år med lån har det skjedd noen ganger at innbetaling ble forsinket - typisk at en eller annen regning var større enn normalt eller at jeg hadde glemt å regne den med, og dermed sto det noen kroner for lite på regningskonto når lånet skulle trekkes. Banken har aldri endret på nedbetalingsplanen av den grunn. Men det er DnB, kjenner ikke til banken du nevner. Anonymkode: 32a22...4d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 4. desember 2022 #43 Del Skrevet 4. desember 2022 Endringer vil føre til endringer. Det er nok mest sannsynlignoe i systemet eller avtalen som gjør at det blir slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #44 Del Skrevet 8. desember 2022 Fått svar på kundeklagen nå med full forklaring, og det hadde såklart skjedd en teknisk feil når jeg endret forfallsdato, og derfor hadde de økt avdraget. De skulle ta det videre med leder for kundesenteret til buldebank og bruke det som en læringssak. Håper han som påstod at det var jeg som hadde feil, får det med seg 🤪 Anonymkode: 4d7c1...1c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #45 Del Skrevet 8. desember 2022 Skjønner ikke hvorfor noen er så jævla salty i denne tråden, forstår godt at man ønsker å vite hva greia med lånet sitt er jeg 🤷♀️ Godt du fikk forklaring. Anonymkode: 14798...610 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #46 Del Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Fått svar på kundeklagen nå med full forklaring, og det hadde såklart skjedd en teknisk feil når jeg endret forfallsdato, og derfor hadde de økt avdraget. De skulle ta det videre med leder for kundesenteret til buldebank og bruke det som en læringssak. Håper han som påstod at det var jeg som hadde feil, får det med seg 🤪 Anonymkode: 4d7c1...1c4 Ikkesant, så akkurat samme forklaring som hele kvinneguiden kunne gi deg 🤪 Karen. Anonymkode: 050f8...7b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå