AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #1 Skrevet 2. desember 2022 La merke til at både nordfjord ribbe og nordfjor røkt skinkestek har mye høyere pris enn gilde.. Feks 179 pr kilo forskinkestek, gilde sin koster 136 pr kilo. Så når jeg da får priskutt i appen på disse ble gilde likevel billigere. 🤔 Flere som har sett slikt? Anonymkode: d2d41...109
Kamelia83 Skrevet 2. desember 2022 #2 Skrevet 2. desember 2022 Appen har jo ikke noe med prisen å gjøre? Det er jo strekkoden på varen som er registrert med pris i kassa? 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #3 Skrevet 2. desember 2022 Ja. Alt steg i pris rett før æ-appen ble lansert. De som bruker appen får handle til nesten-før-priser. Uten app så handler man dyrt. Jeg handler derfor på kiwi. Anonymkode: 8de11...87c 1
Kamelia83 Skrevet 3. desember 2022 #4 Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Ja. Alt steg i pris rett før æ-appen ble lansert. De som bruker appen får handle til nesten-før-priser. Uten app så handler man dyrt. Jeg handler derfor på kiwi. Anonymkode: 8de11...87c Om man scanner app eller ikke har jo ingenting å si på varer du ikke har kupong på 🙈🙈 og det er jo veldig få varer hver uke. 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #5 Skrevet 3. desember 2022 Eneste grunn til at jeg fremdeles handler på Rema er at et av barna spiser kun én type brød, og det går vi bare på Rema… Jeg burde egentlig begynne å handle på Kiwi (Trumf) eller Coop Extra (3% kjøpeutbytte). Anonymkode: 50e86...db6
PetterKanin Skrevet 3. desember 2022 #6 Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Ja. Alt steg i pris rett før æ-appen ble lansert. De som bruker appen får handle til nesten-før-priser. Uten app så handler man dyrt. Jeg handler derfor på kiwi. Anonymkode: 8de11...87c Prisene var så å si like hos de tre billigkjedene etter at appen ble lansert. Det vil si at det for de aller, aller fleste så sparte de på handle på Rema og få de 10% i rabatt, med mindre de hadde en veldig stor spredning i hvilke varer de handlet. De fleste er jo trosd alt "melk og brød-kunder". 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå