Gå til innhold

Forstår ikke om han er interessert eller bare hyggelig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Fikk et godt øye til en fyr noen måneder tilbake på et treningssenter. I starten la jeg ikke noe spess merke til han før jeg enset at han så mye på meg. Med tiden utvekslet vi lange blikk, på kryss og tvers før han hilste på meg etter mange uker/mnd, haha. Derfra rullet bare ballen, og vi har vært på en koselig hjemmedate. Måtte overnatte, og dagen etter lagde han både frokost og kaffe til meg før han kjørte meg hjem. Jeg trives veldig med han - han får meg til å le masse. Ikke at det trenger å bety så mye, men merker med meg selv at jeg prøver å lete etter signaler på om han liker meg eller ikke.

Grunnen til at jeg blir usikker er fordi jeg hører lite fra han ellers. Han sender aldri meldinger først.. spurte om vi skulle sees igjen, og det ville han (var også jeg som tok initiativ til første daten) Ellers har jeg ikke hørt noe mer.

Skjønt sees vi ofte på trening, og da smiler han alltid og skal komme bort. Veldig behjelpelig er han også! men som sagt, jeg skjønner ikke helt om han liker meg oppriktig eller om det bare er jeg som overtolker hele situasjonen? 

Anonymkode: 8c07d...d6d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han liker deg godt nok til å ha deg på kroken og ha sex med deg men ikke på den måten at han vil ha mer kontakt og blande inn følelser og forventninger virker det som. 

Anonymkode: bba77...fb9

• Liker 1
Skrevet

Helt umulig å si. Men jeg hadde nok holdt no3 distanse og tenkt at LITT må han faktisk komme på banen om han faktisk vil noe.

Jeg hadde fortsatt vært hyggelig og pratet litt med han på trening, men jeg hadde holdt tilbake om det hovedsakelig kun var jeg som tok iniativ.

Anonymkode: b1f66...efc

Skrevet

Du hører lite fra ham, der har du nok svaret på det du lurer på.

Hvis han var skikkelig interessert i deg, ville han ha tatt mye mer kontakt, og du ville ikke lurt på om han likte deg. Han synes nok at du er en fin dame, og liker deg som person, men ikke nok til at han ønsker et forhold.

Du får bare se an hva som skjer, men la det være opp til ham å ta kontakt nå. Synes du skal si fra hvis han bare tar kontakt med deg når han ønsker sex, for det er ikke bra for deg å være forelsket i en som ikke bryr seg mer.

Anonymkode: 87b14...96a

Skrevet

Ja, dere har nok rett dessverre! Vi trener på samme tidspunkter, så dette kan bli litt kleint fremover. Får prøve å ignorere det hele. Takk for svar:)

Anonymkode: 8c07d...d6d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...