Gå til innhold

De mykeste badehåndklærne du vet om!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen anbefale meg de mykeste mest tykke fluffy håndklær  du vet om? Jeg bruker ikke tøymykner og har dem i tørketrommel. Jeg har noe fra ikea og dem ble grove med en gang😖

Anonymkode: 9a480...fac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man skal uansett ikke bruke tøymykner på håndklær, det legger seg som et lag utenpå fibrene og ødelegger det de skal gjøre: suge til seg vann. Jeg har noen fra Kid som blir veldig fluffy, men har såklart klippet bort lappen :(  De er ensfargede, uten mønster.

Anonymkode: 84c88...657

Skrevet

Vet ikke, men jeg HAAAATER flØffy og "vannavstøtende" håndklær.

Gi meg heller noe "sandpapir" Noterer meg at Ikea kanskje er veien å gå for meg. Du skal få en "bump" for den. Takk. 😅

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Opp

Anonymkode: d08a1...9a8

Skrevet

Vi er veldig fornøyde med de fra Tufte. 

De blir ekstremt myke og gode når de tas i tørketrommel, samtidig som de suger godt opp vann. 

Anonymkode: 9a1e9...230

Skrevet

Elsker harde håndduker som jeg kan frottere kroppen med😇

Skrevet

Princess har den beste kvaliteten på håndklær og sengetøy, av alle kjede-butikkene. Jysk har rævva kvalitet, Kid har også fått rævva kvalitet. Princess hadde ikke så bra kvalitet før, så de har blitt veldig gode. 

Jeg kjøpte faktisk et håndkle på Clas Ohlson, og det er veldig mykt og i en utrolig god kvalitet. Måtte ha kjapt så kjøpte det i farta, men ble veldig overrasket. 

Anonymkode: aa68d...c6c

• Nyttig 1
Skrevet

De fra Kid er greie.  Bruker skyllemiddel noen ganger.  Merker ingen forskjell på de annet enn at de lukter mer. 

Skrevet
Djungelvrål skrev (2 minutter siden):

Til 600 kr håndkleet bør de jo være bra

Det er jo det ts spør om. Hun spør ikke om Jysk søppel. 

Anonymkode: 5e3f9...d05

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.12.2022 den 20.43):

Man skal uansett ikke bruke tøymykner på håndklær, det legger seg som et lag utenpå fibrene og ødelegger det de skal gjøre: suge til seg vann. Jeg har noen fra Kid som blir veldig fluffy, men har såklart klippet bort lappen :(  De er ensfargede, uten mønster.

Anonymkode: 84c88...657

Har tykke gode håndklær uten at jeg vet hvor de er fra, men de er av typen man får på spa. Bruker alltid tøymykner og har aldri opplevd at de mister sugeevnen, de varer i årevis. Så dette med at tøymykner ødelegger alt av tekstiler er bare sprøyt. 

Men hvis folk vil tørke seg med stive håndklær så velbekomme.

Anonymkode: 973c0...1b0

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Hva med å prøve badehåndklær som er flatvevde? Slike som kalles tyrkiske håndklær? Vi har slike som ble kjøpt på HM Home og Lagerhaus, og de er mykere enn frottehåndklærne vi hadde. Nå kvittet vi oss med de siste siden vi ble så fornøyd med flatvevde badehåndklær. De tørker også mye fortere etter bruk etter dusjen.

Anonymkode: c5e5a...7d2

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Har tykke gode håndklær uten at jeg vet hvor de er fra, men de er av typen man får på spa. Bruker alltid tøymykner og har aldri opplevd at de mister sugeevnen, de varer i årevis. Så dette med at tøymykner ødelegger alt av tekstiler er bare sprøyt. 

Men hvis folk vil tørke seg med stive håndklær så velbekomme.

Anonymkode: 973c0...1b0

Tromler du de er tøymykner bortkastet.   Da blir de myke uansett. 

Skrevet

Kid hotel-collection (kjøp på salg, plutselig er det halv pris) 

Anonymkode: 0366e...7cc

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med håndklær fra KID og Princess.

Skrevet

Gant! De er fantastiske 🎉

Anonymkode: f6cb1...5e5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...