AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #1 Skrevet 2. desember 2022 Jeg har datet en mann noen uker. Han er flott, virket snill, veldig "på", snakket om oss i fremtiden, ønsket å satse på oss og la planer for oss videre. Jeg var hans. Vi var et par.Mange felles interesser og vi har kommunisert veldig bra.Dette har vært litt uvant for meg må jeg innrømme, samtidig veldig glad.Men jeg stusser over noen ting.. Han snakker mye om seg selv og sitt. Han forteller indirekte hvordan jeg må være føler jeg. Jeg må godta han for den han er, han setter pris på en jente som spør han hvordan dagen hans har vært,en som viser engasjement for barna hans i hverdagen, en jente som ber han roe ned hvis han er stresset uten å bli irritert, en jente som godtar at man kun ses litt sånn innimellom til tider og at det må være greit at han kommer innom for litt mat for så å eventuelt reise igjen, en som tar vare på han når han er sliten og ikke lager sur stemning pga det. En jente som ikke sjalu. Har prøvd å forklare at jeg selv har et hektisk liv til tider og at jeg har forståelse for at man kan være stressa og sliten. Jeg har også sagt at jeg tar og liker han for den han er. Han forteller om ekser som var sjalue og som ikke godtok dette uten å lage sur stemning.Planer for uken sammen ble lagt og jeg la tilrette på min side for at vi skulle tilbringe uken sammen, som var hans forslag. Så ble alt endret og avlyst. Han måtte plutselig jobbe, måtte fikse bilen, var sliten og trøtt. Hva er dette for noe? Hva er poenget med all fremtidsplaner, alt vi skal gjøre sammen når alt bare blir avlyst fra den ene dagen til den andre? Er vanskelig å ikke lage sur stemning kjenner jeg.. Anonymkode: b662e...4a4 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #2 Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har datet en mann noen uker. Han er flott, virket snill, veldig "på", snakket om oss i fremtiden, ønsket å satse på oss og la planer for oss videre. Jeg var hans. Vi var et par.Mange felles interesser og vi har kommunisert veldig bra.Dette har vært litt uvant for meg må jeg innrømme, samtidig veldig glad.Men jeg stusser over noen ting.. Han snakker mye om seg selv og sitt. Han forteller indirekte hvordan jeg må være føler jeg. Jeg må godta han for den han er, han setter pris på en jente som spør han hvordan dagen hans har vært,en som viser engasjement for barna hans i hverdagen, en jente som ber han roe ned hvis han er stresset uten å bli irritert, en jente som godtar at man kun ses litt sånn innimellom til tider og at det må være greit at han kommer innom for litt mat for så å eventuelt reise igjen, en som tar vare på han når han er sliten og ikke lager sur stemning pga det. En jente som ikke sjalu. Har prøvd å forklare at jeg selv har et hektisk liv til tider og at jeg har forståelse for at man kan være stressa og sliten. Jeg har også sagt at jeg tar og liker han for den han er. Han forteller om ekser som var sjalue og som ikke godtok dette uten å lage sur stemning.Planer for uken sammen ble lagt og jeg la tilrette på min side for at vi skulle tilbringe uken sammen, som var hans forslag. Så ble alt endret og avlyst. Han måtte plutselig jobbe, måtte fikse bilen, var sliten og trøtt. Hva er dette for noe? Hva er poenget med all fremtidsplaner, alt vi skal gjøre sammen når alt bare blir avlyst fra den ene dagen til den andre? Er vanskelig å ikke lage sur stemning kjenner jeg.. Anonymkode: b662e...4a4 hahaha, ææsj. dropp han. det er bare standard tåpelig mann som trenger mye omsorg. Anonymkode: a3b16...c34 3 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #3 Skrevet 2. desember 2022 Du er en idiot hvis du godtar dette. Anonymkode: 7d3c6...df1 6 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #4 Skrevet 2. desember 2022 Dette hadde jeg ikke orket. Bare det at han sier at du må godta at han er sånn og sånn er et tegn på at han har planer om å være en drittsekk i fremtiden (slik som med det å legge planer for så å bare avlyse). Og dersom dere fortsetter å treffes nå og du starter å klage på dette, vil han legge skylden på deg og si; jammen dette visste du jo om, jeg sa det jo til deg. Så blir det din feil og du som lager sur stemning. Anonymkode: 54a78...43a 5 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #5 Skrevet 2. desember 2022 skjønner ikke hvorfor sånne menn skal ha dame. Anonymkode: a3b16...c34 4 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #6 Skrevet 2. desember 2022 Du må lage bedre overskrifter. Anonymkode: 90b7f...abd 1 3
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #7 Skrevet 2. desember 2022 En som vil leve sitt liv, uten å gjøre kompromisser. Ikke noe å satse videre på, når han bare vil ha og ta, uten å gi noe tilbake tio deg. Anonymkode: f61a1...786 5
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #8 Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg har datet en mann noen uker. Han er flott, virket snill, veldig "på", snakket om oss i fremtiden, ønsket å satse på oss og la planer for oss videre. Jeg var hans. Vi var et par.Mange felles interesser og vi har kommunisert veldig bra.Dette har vært litt uvant for meg må jeg innrømme, samtidig veldig glad.Men jeg stusser over noen ting.. Han snakker mye om seg selv og sitt. Han forteller indirekte hvordan jeg må være føler jeg. Jeg må godta han for den han er, han setter pris på en jente som spør han hvordan dagen hans har vært,en som viser engasjement for barna hans i hverdagen, en jente som ber han roe ned hvis han er stresset uten å bli irritert, en jente som godtar at man kun ses litt sånn innimellom til tider og at det må være greit at han kommer innom for litt mat for så å eventuelt reise igjen, en som tar vare på han når han er sliten og ikke lager sur stemning pga det. En jente som ikke sjalu. Har prøvd å forklare at jeg selv har et hektisk liv til tider og at jeg har forståelse for at man kan være stressa og sliten. Jeg har også sagt at jeg tar og liker han for den han er. Han forteller om ekser som var sjalue og som ikke godtok dette uten å lage sur stemning.Planer for uken sammen ble lagt og jeg la tilrette på min side for at vi skulle tilbringe uken sammen, som var hans forslag. Så ble alt endret og avlyst. Han måtte plutselig jobbe, måtte fikse bilen, var sliten og trøtt. Hva er dette for noe? Hva er poenget med all fremtidsplaner, alt vi skal gjøre sammen når alt bare blir avlyst fra den ene dagen til den andre? Er vanskelig å ikke lage sur stemning kjenner jeg.. Anonymkode: b662e...4a4 Rødt flagg. Anonymkode: a482d...279 1 3
Zouk Skrevet 2. desember 2022 #9 Skrevet 2. desember 2022 tester kanskje hvor mye BS du godtar. Og så sammenligner han deg med de dårlige eksene sine (dårlige i følge han) hvis du ikke godtar det. Og du er interessert i et forhold, og mulig du vil sensurere deg selv for å bli godtatt av ham. Det er hva han ønsker. han har avslørt seg selv som en som ikke følger selv det han forventer av andre. lurt av deg å avslutte dette synes jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #10 Skrevet 2. desember 2022 Zouk skrev (7 minutter siden): tester kanskje hvor mye BS du godtar. Og så sammenligner han deg med de dårlige eksene sine (dårlige i følge han) hvis du ikke godtar det. Og du er interessert i et forhold, og mulig du vil sensurere deg selv for å bli godtatt av ham. Det er hva han ønsker. han har avslørt seg selv som en som ikke følger selv det han forventer av andre. lurt av deg å avslutte dette synes jeg. slike menn har en tendens til å sette seg på kvinner og suge ut all energi av dem, akkurat som vampyrer. Anonymkode: a3b16...c34 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #11 Skrevet 2. desember 2022 Zouk skrev (6 minutter siden): tester kanskje hvor mye BS du godtar. Og så sammenligner han deg med de dårlige eksene sine (dårlige i følge han) hvis du ikke godtar det. Og du er interessert i et forhold, og mulig du vil sensurere deg selv for å bli godtatt av ham. Det er hva han ønsker. han har avslørt seg selv som en som ikke følger selv det han forventer av andre. lurt av deg å avslutte dette synes jeg. Vel. Det stemmer det du skriver her. Jeg reagerte. Jeg var lik eksene hans og han avsluttet. Anonymkode: b662e...4a4
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #12 Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vel. Det stemmer det du skriver her. Jeg reagerte. Jeg var lik eksene hans og han avsluttet. Anonymkode: b662e...4a4 så han avsluttet? så bra. nå kan du feire, det hadde jeg gjort. at du slapp ham for evig og alltid. Anonymkode: a3b16...c34 4
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #13 Skrevet 2. desember 2022 40 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har datet en mann noen uker. Han er flott, virket snill, veldig "på", snakket om oss i fremtiden, ønsket å satse på oss og la planer for oss videre. Jeg var hans. Vi var et par.Mange felles interesser og vi har kommunisert veldig bra.Dette har vært litt uvant for meg må jeg innrømme, samtidig veldig glad.Men jeg stusser over noen ting.. Han snakker mye om seg selv og sitt. Han forteller indirekte hvordan jeg må være føler jeg. Jeg må godta han for den han er, han setter pris på en jente som spør han hvordan dagen hans har vært,en som viser engasjement for barna hans i hverdagen, en jente som ber han roe ned hvis han er stresset uten å bli irritert, en jente som godtar at man kun ses litt sånn innimellom til tider og at det må være greit at han kommer innom for litt mat for så å eventuelt reise igjen, en som tar vare på han når han er sliten og ikke lager sur stemning pga det. En jente som ikke sjalu. Har prøvd å forklare at jeg selv har et hektisk liv til tider og at jeg har forståelse for at man kan være stressa og sliten. Jeg har også sagt at jeg tar og liker han for den han er. Han forteller om ekser som var sjalue og som ikke godtok dette uten å lage sur stemning.Planer for uken sammen ble lagt og jeg la tilrette på min side for at vi skulle tilbringe uken sammen, som var hans forslag. Så ble alt endret og avlyst. Han måtte plutselig jobbe, måtte fikse bilen, var sliten og trøtt. Hva er dette for noe? Hva er poenget med all fremtidsplaner, alt vi skal gjøre sammen når alt bare blir avlyst fra den ene dagen til den andre? Er vanskelig å ikke lage sur stemning kjenner jeg.. Anonymkode: b662e...4a4 Jeg leste halvparten og tenkte: dette hadde jeg virkelig ikke orket. 😬 Anonymkode: 14c6e...da3 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #14 Skrevet 2. desember 2022 Ren manipulasjon. Han prøver å groome deg fra start - å legge føringer slik at du oppfører deg slik han vil. Ellers takk. Anonymkode: c509e...14d 1 4
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #15 Skrevet 2. desember 2022 Oida! Her har du en mann som kjører et egoløp og prøver å fremstille det som noe galt om man som dame ikke varter opp og godtar den dritten! Han der er ute etter kjærestefordeler og en som ofrer seg for han og alltid setter han først, men uten å ha noe kjæresteansvar selv for å være god, omsorgsfull og tilstedeværende for damen. Du blir aldri lykkelig med han der tvert i mot så vil du bare bli selvutslettet Anonymkode: f81d9...50a 5
Christina82 Skrevet 3. desember 2022 #16 Skrevet 3. desember 2022 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Anbefalte innlegg