AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #1 Skrevet 2. desember 2022 Jeg er en ung mann på 21 og fortsatt jomfru. Datet en del jenter på min alder, og fått med meg dem hjem. Det blir kyssing og klining, litt tafsing, men så klarer jeg ikke å finne ut av hvordan jeg skal få tatt det neste steget med å få avkledd oss og faktisk ha sex? Og da blir stemningen klein, som gjør at jeg ennå ikke har hatt sex. Kan noen damer gi tips er dere snille? Anonymkode: aca98...788
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #2 Skrevet 2. desember 2022 Om du er der at det blir tafsing og klåing, så bare flå av dama buksa så ordner det seg. Spesifikt så tar du hånda bort til knappen på buksa hennes, åpner knappen/knappene eller drar ned glidelåsen. Videre så må hun kanskje hjelpe seg selv med å få buksa av, siden den kan være ganske stram. Du må også ta av deg buksa, men det tenker jeg du klarer selv. Husk å ta av underbuksa også. Denne nye generasjonen med lodotter kommer til å bli enden på menneskeheten. Anonymkode: de505...1b3 2 4
Peter007 Skrevet 3. desember 2022 #3 Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg er en ung mann på 21 og fortsatt jomfru. Datet en del jenter på min alder, og fått med meg dem hjem. Det blir kyssing og klining, litt tafsing, men så klarer jeg ikke å finne ut av hvordan jeg skal få tatt det neste steget med å få avkledd oss og faktisk ha sex? Og da blir stemningen klein, som gjør at jeg ennå ikke har hatt sex. Kan noen damer gi tips er dere snille? Anonymkode: aca98...788 Du må føre videre og være sjefen 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #4 Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Denne nye generasjonen med lodotter kommer til å bli enden på menneskeheten. Anonymkode: de505...1b3 😅 Anonymkode: 7e6e3...3f2 1
Helene1982 Skrevet 3. desember 2022 #5 Skrevet 3. desember 2022 Det kan være at du må date noen flere ganger før det blir sex. Prøv å gjøre jenta trygg ved å si at du liker å være sammen med henne og hva du liker ved hennes personlighet og utseende. Sex er som regel litt klossete første gangen, så det er ok å le litt, og si at hun gjør deg nervøs, fordi du liker henne godt. 1 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #6 Skrevet 3. desember 2022 Skjekk opp en litt mer voksen dame kanskje? Og si det som det er😁 Anonymkode: 7e6e3...3f2 1
tøydokka Skrevet 3. desember 2022 #7 Skrevet 3. desember 2022 Bare slutt å si "snøret i bånn", så ordner det seg nok for deg og. 1 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #8 Skrevet 3. desember 2022 Oppskrift fra dame: Kyss og klin og småtafs, og dersom det virker som om hun er med på fortsatt klining i horisontal stilling, ja, det er det bare å begynne å kle av henne. Genser..topp..løsne på bhen.. Dersom hun ikke vil, da stopper det her. Men meget mulig lar hun seg kle av. Du må bare ta styringa bittelitt og så ordner det seg av seg selv. Lykke til. Du har mye gøy foran deg🤩 Anonymkode: da979...734
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #9 Skrevet 3. desember 2022 Peter007 skrev (30 minutter siden): Du må føre videre og være sjefen Nei det er ikke nødvendig. Han kan også være ærlig om at han er jomfru, så jenta kan forstå at han ikke er erfaren nok til å ta styringen. Da kan de prøve seg frem sammen, eller hun ta styringen, for ved å være ærlig har jenta sjanse til å forstå hvorfor han er litt usikker. En av de verste tingene man kunne oppleve som ung var uerfarne gutter som latet som de var erfarne. Det ble ubehagelig og dumt. Anonymkode: 56148...45c 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #10 Skrevet 3. desember 2022 7 hours ago, AnonymBruker said: Han kan også være ærlig om at han er jomfru, så jenta kan forstå at han ikke er erfaren nok til å ta styringen Nei! Ikke hør på dette, å innrømme at du er jomfru er sikreste måten å forbli jomfru på... Anonymkode: aad20...19e
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #11 Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Denne nye generasjonen med lodotter kommer til å bli enden på menneskeheten. Jordens befolkning har bortimot doblet seg i min levetid, så la oss få spredd lodotteriet fortest mulig. Anonymkode: cddfb...482 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #12 Skrevet 3. desember 2022 Hvis dere er på tafse stadiet mens dere kliner så før hånden din sakte til brystet hennes og spør om du kan få lov, kna hun på brystene mens dere kysser og fortell hun hvor deilig hun er og hvor tent hun gjør seg. Se an responsen, om den er positiv så før så hånden sakte mellom bena hennes utenpå klærne og se på henne om hun er komfortabel og åpner bena for deg, er du i tvil på om hun vil så stopp eller spør, kna hun mellom bena mens dere kliner. Etterhvert kan du ta av hun overdelen og leke mer med puppene hennes, og spørre om hun syns det er godt. Er hun positiv så spør om du får lov til å ta av hun buksen og om hun vil gå på soverommet så fortsetter dere der med tafsing, beføling, slikking og sex. Kommuniser hele tiden og forsikre deg om at hun deltar like kåt og aktiv tilbake som deg og spør med ord om det er greit, om det er godt, om hun er komfortabel og nyter. Hvis hun ikke svarer tydelig ja eller fryser til og virker sjenert og stiv i kroppen så stopp akten og trekk deg vekk. Anonymkode: f43a7...efb 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #13 Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Denne nye generasjonen med lodotter kommer til å bli enden på menneskeheten. Jaggu sant ! Anonymkode: 6c3e2...8c1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #14 Skrevet 3. desember 2022 Bare ta av deg alle klærne uten at hun spør. Da skal du se at det fort blir «kjøtt på kølla». Anonymkode: df277...437
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #15 Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Om du er der at det blir tafsing og klåing, så bare flå av dama buksa så ordner det seg. Denne nye generasjonen med lodotter kommer til å bli enden på menneskeheten. Anonymkode: de505...1b3 Du bare driter i samtykke med andre ord. Da er jeg glad for at menneskeheten går videre og det heller blir enden på sånne menn som deg Anonymkode: f43a7...efb 2
Helene1982 Skrevet 3. desember 2022 #16 Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Bare ta av deg alle klærne uten at hun spør. Da skal du se at det fort blir «kjøtt på kølla». Anonymkode: df277...437 Aldri si "kjøtt på kølla" Ikke snakk om lodotter, menneskeheten eller flå av noe som helst. vær et menneske. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå