AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #1 Skrevet 2. desember 2022 For meg er det potetmos. Potetmos smaker nydelig hvis det er laget skikkelig. Men potetmos fra diverse spisesteder gjennom oppveksten gjorde at potetmos ga meg brekninger bare av å tenke på det. Men de siste årene har jeg spist skikkelig potetmos og det er har snudd litt. Anonymkode: 1fd62...04a
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #2 Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): For meg er det potetmos. Potetmos smaker nydelig hvis det er laget skikkelig. Men potetmos fra diverse spisesteder gjennom oppveksten gjorde at potetmos ga meg brekninger bare av å tenke på det. Men de siste årene har jeg spist skikkelig potetmos og det er har snudd litt. Anonymkode: 1fd62...04a Det er forskjell på potetmos og potetstappe. Potetmos/potetpuré skal være fløyelsmyk, uten en eneste potetbit eller "klump". Men potetstappe kan være fullt av "klumper". Dessverre roter mange restauranter med disse to. Jeg fikser ikke å spise potetstappe, men elsker potetmos/potetpuré. Samme med ferdigmatproduktene (Fjordland/Brimi og alle de andre). Står det stappe, styrer jeg unna. Står det mos/puré forventer jeg at det er uten en eneste "potetklump". Anonymkode: 15f2e...44a
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #3 Skrevet 2. desember 2022 Egon har ødelagt alt av matretter. Det kanskje verste er det de kaller guacamole. Anonymkode: 82c7e...7d1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #4 Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Egon har ødelagt alt av matretter. Det kanskje verste er det de kaller guacamole. Anonymkode: 82c7e...7d1 Hva er det de gjør feil? Anonymkode: 1fd62...04a
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #5 Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva er det de gjør feil? Anonymkode: 1fd62...04a Ikke lage guacamole, men en grønn guffe som ikke smaker guacamole. For eksempel. Anonymkode: 82c7e...7d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå