AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #1 Skrevet 2. desember 2022 Har datet en i tre uker, vi har vært både ute og hjemme til hverandre. Sist date kysset vi, holdt hender og strøk på hverandre, osv. Vi har mye å prate om og har hatt utrolig fine dater. Aldri møtt noen jeg har klaffet med så mye. Vi har avtalt neste date. Men innimellom datene er han grusomt treig til å svare på meldinger. Det kan liksom gå timesvis, og jeg vet jo han har sett meldingen. Er noen menn bare sånn? Jeg kan jo bruke litt tid på å svare så jeg gir et godt svar, men lar det aldri gå timer 🙈 Han virker jo absolutt interessert når vi møtes, og det er vel det som er viktigst, men jeg blir ekstra stressa av dette. Blæ. Anonymkode: 9cfc6...723
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #2 Skrevet 2. desember 2022 Nei takk, alle finner tid til å svare når personen er viktig. Å vente i en time, kanskje to, kan være ok, men i flere timer ville jeg ikke orket. Anonymkode: 7bb4b...008 5
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #3 Skrevet 2. desember 2022 virker som at han leker kostbar. Anonymkode: 867ad...2cf
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #4 Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): virker som at han leker kostbar. Anonymkode: 867ad...2cf en belastning, med andre ord. Anonymkode: 867ad...2cf 1
Gjest Athena Catalina Skrevet 2. desember 2022 #5 Skrevet 2. desember 2022 Han spiller nok, hard to get.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #6 Skrevet 2. desember 2022 I min verden er meldinger til for å svare på når det passer. Spesielt om det ikke er noe som haster med å svare på. Folk som skal holde lange "samtaler" over meldinger i lange tider. Nei. Det var greit i tenårene. Ikke som voksen. Skal man kommunisere effektivitet og ønsker svar med engang så prater man over telefon. Mann Anonymkode: d52a7...7ad 19 1 5
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #7 Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): virker som at han leker kostbar. Anonymkode: 867ad...2cf Athena Catalina skrev (2 minutter siden): Han spiller nok, hard to get. Hva er vitsen med det da, han vet jo jeg liker ham 😄 Han er ikke noen typisk player heller, så er så merkelig. Og det er vel uaktuelt å spørre om det så tidlig? -TS Anonymkode: 9cfc6...723
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #8 Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): I min verden er meldinger til for å svare på når det passer. Spesielt om det ikke er noe som haster med å svare på. Folk som skal holde lange "samtaler" over meldinger i lange tider. Nei. Det var greit i tenårene. Ikke som voksen. Skal man kommunisere effektivitet og ønsker svar med engang så prater man over telefon. Mann Anonymkode: d52a7...7ad han har lest meldingen. når jeg ikke har lyst til å svare noen, men vet at de har lest meldingen må jeg jo svare. men så er ikke jeg så populær som deg da, som får sms-er hele tiden. Anonymkode: 867ad...2cf
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #9 Skrevet 2. desember 2022 Han driver med sånn hot/cold-greier. Dump ham. Anonymkode: 33b9f...752 3
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #10 Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): I min verden er meldinger til for å svare på når det passer. Spesielt om det ikke er noe som haster med å svare på. Folk som skal holde lange "samtaler" over meldinger i lange tider. Nei. Det var greit i tenårene. Ikke som voksen. Skal man kommunisere effektivitet og ønsker svar med engang så prater man over telefon. Mann Anonymkode: d52a7...7ad Takk, jeg håper jo det er noe sånt 😄 Vi prater hull i hodet på hverandre når vi treffes. Og jeg trenger ikke sånne lange samtaler jeg heller, jeg liker best å prate ansikt til ansikt. Kan jeg spørre om hans følelser rundt det å holde kontakten utover treff? Gjør meg ingenting om han ikke liker det, bare greit å vite så jeg slipper all usikkerheten. -TS Anonymkode: 9cfc6...723 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #11 Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva er vitsen med det da, han vet jo jeg liker ham 😄 Han er ikke noen typisk player heller, så er så merkelig. Og det er vel uaktuelt å spørre om det så tidlig? -TS Anonymkode: 9cfc6...723 alle menn liker jo føle seg deilige, selv om de er 150 cm høy og veier 150 kg. Anonymkode: 867ad...2cf
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #12 Skrevet 2. desember 2022 Han svarer når han får tid og har bedre tid til meldinger fram og tilbake. Anonymkode: 3d474...096 6
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #13 Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han driver med sånn hot/cold-greier. Dump ham. Anonymkode: 33b9f...752 Det føles liksom ikke sånn ut, han svarer veldig koselig når han først svarer 😊 -TS Anonymkode: 9cfc6...723 1 1
c_buk Skrevet 2. desember 2022 #14 Skrevet 2. desember 2022 Ville ikke lagt så mye i det. Vi er mange som ikke alltid svarer med en gang. Jeg er ofte halvveis opptatt når jeg sjekker telefonen, og prioriterer alltid telefonen sist. 6
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #15 Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): alle menn liker jo føle seg deilige, selv om de er 150 cm høy og veier 150 kg. Anonymkode: 867ad...2cf Men det kan jeg jo fortelle ham oftere om han svarer 😄 Det gir ham jo ingenting å svare sent? Jeg sender ikke flere meldinger liksom, så han oppnår ingenting. -TS Anonymkode: 9cfc6...723
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #16 Skrevet 2. desember 2022 c_buk skrev (Akkurat nå): Ville ikke lagt så mye i det. Vi er mange som ikke alltid svarer med en gang. Jeg er ofte halvveis opptatt når jeg sjekker telefonen, og prioriterer alltid telefonen sist. Takk, jeg prøver å overbevise meg om det 😊 Jeg er jo ikke så glad i å stresse med det å svare på meldinger selv, men gjør det jo likevel. -TS Anonymkode: 9cfc6...723 1
AnonymBruker 42 Skrevet 2. desember 2022 #17 Skrevet 2. desember 2022 Herregud så mye fjazesvar her... Ett par timer på en melding er jo ingenting. Kommer jo litt an på innhold, men såpass må man tåle og man venter noe mer enn et Ja/nei... Har ingenting med å leke "kostbar" eller "spille spill" å gjøre 10 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #18 Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men det kan jeg jo fortelle ham oftere om han svarer 😄 Det gir ham jo ingenting å svare sent? Jeg sender ikke flere meldinger liksom, så han oppnår ingenting. -TS Anonymkode: 9cfc6...723 hva vet jeg, kanskje han driver og knekker noen utrolige saftige gåter som kommer til å revolusjonere hele oppfattelsen vi har om verdensrommet og dens rariteter. Anonymkode: 867ad...2cf 1
c_buk Skrevet 2. desember 2022 #19 Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk, jeg prøver å overbevise meg om det 😊 Jeg er jo ikke så glad i å stresse med det å svare på meldinger selv, men gjør det jo likevel. -TS Anonymkode: 9cfc6...723 Det skjønner jeg godt. Jeg ghadde også blitt stresset om jeg ikke fikk svar på meldinger. Selv om jeg selv er treg til å svare. Vi er ikke alltid rasjonelle 🙂
Hannah80 Skrevet 2. desember 2022 #20 Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker 42 skrev (6 minutter siden): Herregud så mye fjazesvar her... Ett par timer på en melding er jo ingenting. Kommer jo litt an på innhold, men såpass må man tåle og man venter noe mer enn et Ja/nei... Har ingenting med å leke "kostbar" eller "spille spill" å gjøre Dette. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå