AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #1 Skrevet 2. desember 2022 Fastlegen skal henvise meg til DPS (etter mye overtaling fra fastlegen… slapp nylig tvangsinnleggelse…) om henvisningen syntes på HelseNorge (helse- vest) når den sendes fra legen, eller vises den ikke før den er mottatt/ lest av dps? Anonymkode: 066b7...19a
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #2 Skrevet 3. desember 2022 For meg og mitt, noen men ikke alle, 1 av 4. Anonymkode: 16f30...ec1 1
Unn9 Skrevet 3. desember 2022 #3 Skrevet 3. desember 2022 Jeg tror ikke du ser henvisningen, men du får innkallelse på helsenorge. Ihvertfall i somatikken. Jeg har blitt henvist til litt forskjellig i det siste. Har ikke sett henvisningen, men får innkallelse til undersøkelse på helsenorge.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #4 Skrevet 3. desember 2022 Jeg ser mine henvisninger der, med en gang de er sendt. Helse-Vest, og både til SUS og DPS. Anonymkode: b6eef...e5f 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #5 Skrevet 3. desember 2022 10 hours ago, AnonymBruker said: For meg og mitt, noen men ikke alle, 1 av 4. Oslo universitetssykehus, Helse Sør-Øst RHF. Anonymkode: 16f30...ec1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #6 Skrevet 3. desember 2022 Jeg får opp mine henvisninger, men ikke barnet mitt sine. Får sett status, datoene de mottok henvisningene og datoene de vurderte dem. Får ikke opp hva legen har skrevet i henvisningene, da. Eller, jeg får sett hva legen har skrevet i den ene henvisningen, for den ble også lagt inn som et notat. Ser den i journal-fanen og ikke under henvisninger. Anonymkode: 5a059...e88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå