AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #1 Skrevet 2. desember 2022 Merket det i går det smaker nesten litt surt. I dag har jeg hatt svie i mage og litt i hals men kan ikke skjønne at det skal henge sammen? Noen andre som har hatt det? Hjelper ikke pusse har pussa både tenner og tunge uten at det har hjelpe. Mistet matlysten pga det føles rart Anonymkode: e785a...c69
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #2 Skrevet 2. desember 2022 Halsbrann? Det er i alle fall ufarlig å kjøpe gaviscon på apoteket og prøve og se hva som skjer. Smaker helt jævlig synes jeg, men er verdt det. Anonymkode: ecfb8...a1d
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #3 Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Halsbrann? Det er i alle fall ufarlig å kjøpe gaviscon på apoteket og prøve og se hva som skjer. Smaker helt jævlig synes jeg, men er verdt det. Anonymkode: ecfb8...a1d Kanskje det 😊 begynte å svi mens jeg drakk koffeindrikken min får fort å er jo syrlig så kan vell sette igang noe Anonymkode: e785a...c69
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #4 Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kanskje det 😊 begynte å svi mens jeg drakk koffeindrikken min får fort å er jo syrlig så kan vell sette igang noe Anonymkode: e785a...c69 Du bør i alle fall ikke drikke energidrikker nå hvis du er plaget med halsbrann. Alt som er veldig surt og sterkt av mat og drikke, samt kaffe og alkohol bør unngås. Anonymkode: ecfb8...a1d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå