AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #1 Skrevet 2. desember 2022 Jobber som personlig assistent til et lite barn (vil ikke si alder pga annonymitet). Vi er flere som jobber der, blant annet ene kollegaen min som jeg reagerer på. Hun er singel, barnløs og har veldig lyst på egen familie. Det jeg reagerer på er at hun har fått et for nært forhold til dette barnet, hun oppfører seg som om det er hennes eget barn. Idag under vaktskiftet antydet hun at barnet ser på henne som mor. Jeg har mange eksempler på lignede hendelser. Barnet har både mor og far, som er veldig glad i barnet sitt, men som strever med at de har fått et så sykt barn. Det er bra at hun har en god relasjon til barnet, men nå føler jeg at hun går over streken. Barnet har begge foreldrene sine. Jeg mangler en leder jeg kan snakke med. Noen som har opplevd noe lignede? Anonymkode: 11905...54a