AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #1 Skrevet 2. desember 2022 Sønnen på 6 år har prestert å slette Minecraft på iPad’en sin. Og nå er han oppløst i tårer fordi verdenen hans er borte. 😶 Jeg har lastet det ned igjen men klarer ikke logge inn igjen for å finne verdenen han har bygget flittig i i lang tid. Mulig dette er feil forum, men er det noen som har peiling på Minecraft her? 🤷♀️ Jeg husker verken innloggingsinfo eller brukernavnet hans. 🤦♀️ Forsøkte mannens e-postadresse men da fikk jeg opp at det ikke var noen konto på den e-postadressen. Forsøkte så min egen og da fikk jeg logget inn, men fikk opp at jeg måtte sette inn fødselsdato og lage nytt brukernavn, så da laget jeg tydeligvis en helt ny konto. 🤷♀️ Er det noen måte jeg kan få alt 6-åringen har bygget tilbake igjen, når jeg ikke husker verken e-postadresse eller brukernavn ?? 🤦♀️ Anonymkode: 1340d...3d1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #2 Skrevet 2. desember 2022 Har dessverre ikke peiling på Minecraft, men siden iPad-en brukes av en 6-åring vil jeg anbefale at du setter opp restriksjoner på ting som app-sletting og app-nedlastinger/kjøp, for fremtiden. Anonymkode: f79e6...ee6
trøndermann38 Skrevet 2. desember 2022 #3 Skrevet 2. desember 2022 Du kan ta kontakt med support til minecraft, eneste sjansen når du ikke husker epost eller brukernavn
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #4 Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har dessverre ikke peiling på Minecraft, men siden iPad-en brukes av en 6-åring vil jeg anbefale at du setter opp restriksjoner på ting som app-sletting og app-nedlastinger/kjøp, for fremtiden. Anonymkode: f79e6...ee6 Det er sperret for kjøp og 6-åringen er såpass habil på ipad’en at dette i utgangspunktet ikke er noe problem, men da han ikke fant verdenen sin i Minecraft fikk han panikk og slettet hele spillet 🤷♀️ Hadde han ikke slettet det hadde jeg jo funnet riktig verden igjen. 🤦♀️ trøndermann38 skrev (Akkurat nå): Du kan ta kontakt med support til minecraft, eneste sjansen når du ikke husker epost eller brukernavn Takk for svar. Men hvordan skal de kunne finne det igjen når jeg ikke husker verken e-post eller brukernavn? 🙈🤷♀️ Anonymkode: 1340d...3d1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #5 Skrevet 2. desember 2022 Om dere ikke husker verken epost eller brukernavn er det jo umulig å få logget inn igjen. Anonymkode: 45a23...aa8 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #6 Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Om dere ikke husker verken epost eller brukernavn er det jo umulig å få logget inn igjen. Anonymkode: 45a23...aa8 Ja, det er det jeg er redd for 😶 Mannen og jeg har jo bare en e-postadresse hver (og guttungen på 6 har selvsagt ikke sin egen) men jeg finner ikke noen konto på noen av våre e-postadresser 🤷♀️ Bortsett fra at det så ut som om det var en konto registrert på min, men da jeg forsøkte den så måtte jeg lage nytt brukernavn og det var ingen verdener der. 🤷♀️ Nå sitter jeg desperat og forsøker å huske brukernavnet til poden og logge inn med brukernavn via noe som heter GIThub (🤷♀️), men jeg blir bare sperra ute pga. for mange forsøk. Det eneste jeg husker er at brukernavnet var en omskrivning av barnets navn, men det kan jo være sånn ca. hva-som-helst. 🙈 Anonymkode: 1340d...3d1
jabx Skrevet 2. desember 2022 #7 Skrevet 2. desember 2022 Har dere en Microsoft-konto? Minecraft bruker vel det nå om dagen. 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #8 Skrevet 2. desember 2022 Sjekk om den kan være knyttet til microsoftkonto, googlekonto eller xbox-konto. Anonymkode: 9c743...2eb 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #9 Skrevet 2. desember 2022 Har ikke brukt passordfunksjonen til Apple da, at det ligger lagret på iPad i passordlista? Siden guttungen tydeligvis har logget inn uten at noen husker hverken brukernavn eller passord. Dere måtte opprette en Microsoft-konto/Mail for brukeren hans, for å logge på minecraft på iPad. Anonymkode: b3231...bb0
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #10 Skrevet 2. desember 2022 jabx skrev (35 minutter siden): Har dere en Microsoft-konto? Minecraft bruker vel det nå om dagen. Jeg fikk opp at det ikke var noen konto på mannens e-postadresse, men det så ut som om det var en på min. Men på Minecraft da så fikk jeg bare opp at jeg måtte lage brukernavn (og det har jo 6-åringen fra før) og det var ingen verdener der. 🙈 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Sjekk om den kan være knyttet til microsoftkonto, googlekonto eller xbox-konto. Anonymkode: 9c743...2eb Jeg fikk kun opp valg om å logge meg inn med microsoftkonto eller github, ikke Google-konto ? 🤔 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Har ikke brukt passordfunksjonen til Apple da, at det ligger lagret på iPad i passordlista? Siden guttungen tydeligvis har logget inn uten at noen husker hverken brukernavn eller passord. Dere måtte opprette en Microsoft-konto/Mail for brukeren hans, for å logge på minecraft på iPad. Anonymkode: b3231...bb0 Nei, det ser ikke ut til at det er lagret. 🙈🤦♀️ Anonymkode: 1340d...3d1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #11 Skrevet 2. desember 2022 Søk i innboksen din etter registreringsmail fra Minecraft/mojang? Anonymkode: b3231...bb0
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #12 Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg fikk opp at det ikke var noen konto på mannens e-postadresse, men det så ut som om det var en på min. Men på Minecraft da så fikk jeg bare opp at jeg måtte lage brukernavn (og det har jo 6-åringen fra før) og det var ingen verdener der. 🙈 Jeg fikk kun opp valg om å logge meg inn med microsoftkonto eller github, ikke Google-konto ? 🤔 Nei, det ser ikke ut til at det er lagret. 🙈🤦♀️ Anonymkode: 1340d...3d1 Har han kun brukt ipaden, ikke annet nettbrett, pc eller telefon til å spille minecraft? I så fall er det nok usannsynlig at den er koblet mot googlekonto. Anonymkode: 9c743...2eb 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #13 Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Søk i innboksen din etter registreringsmail fra Minecraft/mojang? Anonymkode: b3231...bb0 Takk for tips. Jeg har søkt på både min og mannens e-post og finner ikke noe annet enn kvitteringen fra da jeg kjøpte spillet (og det er kjøpt via mannens iTunes konto) AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Har han kun brukt ipaden, ikke annet nettbrett, pc eller telefon til å spille minecraft? I så fall er det nok usannsynlig at den er koblet mot googlekonto. Anonymkode: 9c743...2eb 6-åringen har kun brukt iPaden til å spille, ja. Jeg husker jeg kjøpte spillet, men kan virkelig ikke huske at jeg laget en konto til han i det hele tatt. 🤷♀️🤦♀️ Nå har vi laget ny konto til poden, men nå har han visstnok ingenting å bygge med, bare jord. 🤷♀️🤦♀️ Aiaiai… Anonymkode: 1340d...3d1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #14 Skrevet 2. desember 2022 Kan jeg forresten løse byggemateriale-problemet på den nye kontoen ved å kjøpe noe ? Eller må han finne ting ? 🤷♀️ Jeg kan ikke dette spillet. 🙈 Anonymkode: 1340d...3d1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #15 Skrevet 2. desember 2022 Prøv 'glemt passord'-funksjonen. Anonymkode: 0f810...10d
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #16 Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Takk for tips. Jeg har søkt på både min og mannens e-post og finner ikke noe annet enn kvitteringen fra da jeg kjøpte spillet (og det er kjøpt via mannens iTunes konto) 6-åringen har kun brukt iPaden til å spille, ja. Jeg husker jeg kjøpte spillet, men kan virkelig ikke huske at jeg laget en konto til han i det hele tatt. 🤷♀️🤦♀️ Nå har vi laget ny konto til poden, men nå har han visstnok ingenting å bygge med, bare jord. 🤷♀️🤦♀️ Aiaiai… Anonymkode: 1340d...3d1 Start en ny verden i creative mode, da har han alt tilgjengelig fra start - og ingen monstre/edderkopper som kommer på natten. Anonymkode: b3231...bb0 2
Hensatt Skrevet 2. desember 2022 #17 Skrevet 2. desember 2022 Du kan bytte mellom kreativ og overlevelse når som helst og få tilgang til alle ressurser.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #18 Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Prøv 'glemt passord'-funksjonen. Anonymkode: 0f810...10d Jeg har forsøkt, men på mannens e-postadresse får jeg opp at det ikke finnes noen konto, og da jeg forsøkte min e-post så måtte jeg lage nytt brukernavn og verdenen til poden var ikke der. 🤷♀️ AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Start en ny verden i creative mode, da har han alt tilgjengelig fra start - og ingen monstre/edderkopper som kommer på natten. Anonymkode: b3231...bb0 Takk for tips! 🙏🏻 Blizz1 skrev (3 minutter siden): Du kan bytte mellom kreativ og overlevelse når som helst og få tilgang til alle ressurser. Takk for tips! 🙏🏻 Anonymkode: 1340d...3d1
Gregarious Skrevet 2. desember 2022 #19 Skrevet 2. desember 2022 Alle minecraft-kontoer er knyttet til en Microsoft konto. Du kan sjekke om en spesifikk microsoft-konto har minecraft knyttet til seg på. https://account.microsoft.com Personvern ---) App og tjenesteaktivitet ---) Vis flere ---) Søk etter minecraft. 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #20 Skrevet 2. desember 2022 Bare trykk T da får du opp skrivefelt. Så skriver du /creativemode deretter trykker du enter. Jeg syns du burde sette deg ned å spille litt minecraft, og sette deg litt inn i det siden barnet ditt bruker mye tid på det. Anonymkode: 4eae4...e3e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå