AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #1 Skrevet 2. desember 2022 Litt spesiell situasjon, jeg er singel alenemor på bygda og opplever med jevne mellomrom at bygdens ungkarer kommer med gaver eller gjør små tjenester for meg uten å ta imot betaling hvis jeg har snakket om noe jeg trenger hjelp med. Prøver både å betale tilbake og å nekte gavene, iblant ligger de bare på trappa når jeg kommer hjem. Jeg har egentlig ikke tid til noe forhold, forventer de at jeg skal ligge med dem, hva tror dere? Og bør jeg nekte hardere for å ikke gi dem forhåpninger? Anonymkode: ccb53...448
exictence Skrevet 2. desember 2022 #2 Skrevet 2. desember 2022 Nei, du skal bare si tusen takk. Og hvis det er tjenester, så sier du nei takk, eller du sier på betingelsen at jeg betaler for det. Eller du gjør en hyggelig tjeneste igjen. 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #3 Skrevet 2. desember 2022 exictence skrev (5 timer siden): Nei, du skal bare si tusen takk. Og hvis det er tjenester, så sier du nei takk, eller du sier på betingelsen at jeg betaler for det. Eller du gjør en hyggelig tjeneste igjen. Ja, har til og med vippset over penger og fått enda flere gaver på døra. Godteri, varme sokker, turkopper og stæsj fra jobbene deres "utgåtte varer" osv. Flere som har tanker om dette? Er jeg frekk som tar imot, takker men ikke gir noe mer? Føler det er litt som å få drinker på byen. Anonymkode: ccb53...448
Hill83 Skrevet 2. desember 2022 #4 Skrevet 2. desember 2022 Vær forsiktig med det . du vet aldri når en bitter unkar som gir deg noe slenger med leppa fordi han ikke kom i buksa di .
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #5 Skrevet 2. desember 2022 Jeg syns det er hyggelig så lenge de ikke blir ufine eller tar seg til rette og krysser intimsonen min. De må vite sin besøkstid Anonymkode: f1c8b...720
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #6 Skrevet 2. desember 2022 De vil knulle. Anonymkode: 8dfed...745 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå