AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #1 Skrevet 2. desember 2022 Hadde en veldig ærlig samtale med eksen min for noen dager siden hvor vi snakket om oss og hvordan vi har det. Han er på en veldig vanskelig plass i livet akkurat nå og har det ikke så bra. Jeg har veldig lyst til å bli sammen med han igjen men han er veldig usikker fordi han er redd for at forholdet skal gå tilbake til hva det var på slutten. Vi snakket videre og det virket som om han så at jeg har jobbet mye med meg selv. Da han skulle dra begynte han plutselig å spørre om jeg ville snakke mer fremover og ga meg et kyss på kinnet. Noen timer etter han dro sendte han meg en veldig fin melding hvor han skrev at det hjalp mye å snakke med meg. Han skrev også at han må tenke gjennom hva vi snakket om ang å bli sammen igjen og sette seg inn i det pga han sliter med depresjon osv. Hvor lang tid burde jeg gi han før jeg skal begynne å tenke på å komme meg videre? Anonymkode: 90647...ddc
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #3 Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ett år. Anonymkode: 4bbf8...254 Det var lenge Anonymkode: 90647...ddc
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #4 Skrevet 2. desember 2022 En måned max Men sjansen er stor for at dere bare blir sammen pga savn men at forholdet går tilbake som før og kjærligheten uansett er ødelagt pga bruddet også slår dere opp igjen og du blir såret en gang til. Det aller beste er å akseptere at eks er en eks , bryte kontakt en lang stund og gå videre i livet. Anonymkode: cf19c...92d 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #5 Skrevet 2. desember 2022 Du må nok bevise at du har jobbet med deg selv. Anonymkode: 4bbf8...254
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #6 Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): En måned max Men sjansen er stor for at dere bare blir sammen pga savn men at forholdet går tilbake som før og kjærligheten uansett er ødelagt pga bruddet også slår dere opp igjen og du blir såret en gang til. Det aller beste er å akseptere at eks er en eks , bryte kontakt en lang stund og gå videre i livet. Anonymkode: cf19c...92d Ts her Ja det er jo noe jeg tenker på men for min del så er det absolutt verdt et forsøk uansett hvor såret jeg blir hvis det ikke går. Mye står på meg for at det ikke skal gå tilbake til sånn det var føf Anonymkode: 90647...ddc
exictence Skrevet 2. desember 2022 #7 Skrevet 2. desember 2022 Kan du ikke gi ham all verdens tid? Det tror jeg at jg hadde gjort om jeg elsket ham. La han være i fred. Han vet at du er der og ønsker tilbake. La ham komme til deg. Bare trekk deg vekk og la det bli opp til ham nå.
Godtepåse Skrevet 4. desember 2022 #8 Skrevet 4. desember 2022 Du kan sjekke inn om en stund å høre med han om han savner deg. Det er ihvertfall viktig å leve livet ditt som vanlig og være sosial. Kanskje dukker det opp en ny som er helt sikker på deg, en som aldri ville latt deg vente. Jeg brukte lang tid på å vente, men da jeg skjønte at eksen aldri ville ta meg for den jeg er gikk jeg videre. Nå er jeg gift med en som visste fra første stund 🩷 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå