Gå til innhold

Forvente innflytningsgave som bevis på at han liker meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt og flyttet inn i ny leilighet og daten kommer til meg på middag i morgen i den nye leiligheten for første gang. Vi har datet i 1,5 månde og han har vært ganske dårlig på å holde kontakt de siste ukene så jeg har han litt på nåde nå og det vet han så han har lovet å bli bedre for å bevise at han liker meg. Burde jeg forvente en liten innflyttingsoppmerksomhet fra han som bevis på at han liker meg? Jeg tenker at hvis han ikke har med gave første gang han besøker meg i helt ny overtatt leilighet så er han ikke seriøs med meg eller noe å samle på? Er jo vanlig å ta med noe når noen har kjøpt leilighet eller tenker ikke menn på sånt? Jeg vet på en måte at jeg ikke kan forvente det men hvis han ikke har med noe så gir han vel ganske f??! Actions speaks louder than words!?

Anonymkode: c1b7b...61d

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har nettopp kjøpt og flyttet inn i ny leilighet og daten kommer til meg på middag i morgen i den nye leiligheten for første gang. Vi har datet i 1,5 månde og han har vært ganske dårlig på å holde kontakt de siste ukene så jeg har han litt på nåde nå og det vet han så han har lovet å bli bedre for å bevise at han liker meg. Burde jeg forvente en liten innflyttingsoppmerksomhet fra han som bevis på at han liker meg? Jeg tenker at hvis han ikke har med gave første gang han besøker meg i helt ny overtatt leilighet så er han ikke seriøs med meg eller noe å samle på? Er jo vanlig å ta med noe når noen har kjøpt leilighet eller tenker ikke menn på sånt? Jeg vet på en måte at jeg ikke kan forvente det men hvis han ikke har med noe så gir han vel ganske f??! Actions speaks louder than words!?

Du tuller?

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet

Hahah. Lykke til i livet. 

Anonymkode: 1e0c3...f15

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Har du snakket med ham om at gaver et av dine kjærlighetsspråk og at det er noe du ønsker? Har han gaver som et av sine kjærlighetsspråk? 

Anonymkode: d6b76...906

• Nyttig 4
Skrevet

Håper dette er troll. Så tett kan man ikke være.

Anonymkode: 64826...746

• Liker 5
Skrevet

Lykke til med å finne en mann som er tankeleser. 

Dette må du kommunisere i klartekst. 

Anonymkode: 16570...46a

• Liker 3
Skrevet

😂😂😂😂😂

Anonymkode: bed64...ec0

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor dere ler. Er dere veldig unge? Er helt vanlig å ha med en blomst eller liten ting når man besøker noen som nettopp har flyttet inn et nytt sted. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg skjønner ikke hvorfor dere ler. Er dere veldig unge? Er helt vanlig å ha med en blomst eller liten ting når man besøker noen som nettopp har flyttet inn et nytt sted. 

Ikke uvanlig med innflyttingsgave. Men det betyr ikke at han er uinteressert.  Det betyr bare at han ikke har med en innflyttingsgave.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Støtter deg helt og holdent ts. 

Det viser om mannen har manerer eller ei. 

Jeg er selv mann, og hadde jeg vært i din situasjon så hadde jeg også hatt forventninger til vertsgave når man byr på middag, i tillegg har du nettopp flyttet inn i ny leilighet.

Hilsen mann 48.

Anonymkode: 71fef...e7d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
c_buk skrev (Akkurat nå):

Ikke uvanlig med innflyttingsgave. Men det betyr ikke at han er uinteressert.  Det betyr bare at han ikke har med en innflyttingsgave.

Okay.. Det var det jeg ville vite. Jeg blir nok litt lei meg om han ikke har det med fordi han har lovet å vise meg at jeg burde gi han en sjanse til etter jeg sa at jeg ikke gidder å date mer om han skal oppføre seg så careless 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er selv mann, og hadde jeg vært i din situasjon så hadde jeg også hatt forventninger til vertsgave når man byr på middag, i tillegg har du nettopp flyttet inn i ny leilighet.

Hilsen mann 48.

Ja sånn tenker jeg også. Er 39 

Han har ikke tatt med noe når jeg har invitert til middag før og jeg må være ærlig å si jeg har stusset litt på det men ikke noe big deal. Mens nå på middag kort tid etter overtakelse av ny leilighet vil jeg enten lure på antennene og manerene hans som du sier eller tenke at han ikke vil noe seriøst sammen så han ikke gidder å gjøre den ekstra bittelille innsatsen 

Trådstarter 

• Nyttig 1
Skrevet

Han har jo allerede vist deg at han ikke er så intressert.

Ved å ta mindre kontakt.

Han kommer jo så klart hjem til deg på date, hjemmedate er sex.

Dating har blitt såpass vanlig, og casual, at jeg tenker du ikke får noen gave. 

Du får en kåt mann på døra.

Anonymkode: 489c4...73e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han har jo allerede vist deg at han ikke er så intressert.

Ved å ta mindre kontakt.

Han kommer jo så klart hjem til deg på date, hjemmedate er sex.

Dating har blitt såpass vanlig, og casual, at jeg tenker du ikke får noen gave. 

Du får en kåt mann på døra.

har sagt at det ikke er aktuelt med sex og at vi får starte på nytt med seriøse dates og samtaler og se etter en stund om følelsene kommer igjen hos meg og om han klarer å uttrykke sine bedre. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Jeg tenker at hvis han ikke har med gave første gang han besøker meg i helt ny overtatt leilighet så er han ikke seriøs med meg eller noe å samle på?

Nei, jeg er ikke ung. Men når du sier dette, så må jeg faktisk le. Han kan være utrolig seriøs uten å tenke på å ha med seg gave. Og han kan ha med seg en blomsterkvast og samtidig ikke være noe å samle på.

Anonymkode: bed64...ec0

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

har sagt at det ikke er aktuelt med sex og at vi får starte på nytt med seriøse dates og samtaler og se etter en stund om følelsene kommer igjen hos meg og om han klarer å uttrykke sine bedre. 

Ok. Egentlig så har dere begge gått lei hverandre da.

Tilbake i vennesona, da blir det raskt dødt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Hilsen mann 48.

Jeg hadde gjerne også hatt med en gave, men dersom jag hadde forstått at dette med gave var en test på om jeg er verdig et forhold, ville jeg snudd i døra.

Sayonara!

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Du kan ikke drive og teste folk sånn.

Anonymkode: d1a4f...569

Skrevet
Snok1 skrev (2 timer siden):

Jeg hadde gjerne også hatt med en gave, men dersom jag hadde forstått at dette med gave var en test på om jeg er verdig et forhold, ville jeg snudd i døra.

Sayonara!

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du kan ikke drive og teste folk sånn.

Hvorfor kaller dere det for test? Alt i dating blir da en test på en måte om det her er en test. Man observerer og legger merke til hvordan den andre oppfører seg og manerene dems og hvor omtenksomme de er. Ser etter kvalitetene man ønsker fra en partner :) naturlig det! Om vi går på restaurant og jeg observerer hvordan han oppfører seg mot kelneren betyr det ikke at det var en test å ta han med dit?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor kaller dere det for test? Alt i dating blir da en test på en måte om det her er en test. Man observerer og legger merke til hvordan den andre oppfører seg og manerene dems og hvor omtenksomme de er. Ser etter kvalitetene man ønsker fra en partner :) naturlig det! Om vi går på restaurant og jeg observerer hvordan han oppfører seg mot kelneren betyr det ikke at det var en test å ta han med dit?

Ja, over tid, ja. Da legger man til et mønster. Å ikke ha med en gave en bestemt dag, er ikke et mønster. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...