Gå til innhold

Kløe av hårklipp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynner alltid å klø som faen i nesa  etter jeg har klippet meg. Det holder gjerne på resten av dagen og det hjelper ikke å dusje eller snyte meg eller som som helst. Kan dette være noe allergi? Jeg klør jo ikke av mitt eget hår til vanlig 😛 Tror ikke jeg får noe hår i nesa heller..

Anonymkode: 53134...615

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg begynner alltid å klø som faen i nesa  etter jeg har klippet meg. Det holder gjerne på resten av dagen og det hjelper ikke å dusje eller snyte meg eller som som helst. Kan dette være noe allergi? Jeg klør jo ikke av mitt eget hår til vanlig 😛 Tror ikke jeg får noe hår i nesa heller..

Kan komme av støvet i salongen og alt avklippet som kan fyke rundt når du klippes. 

Anonymkode: d0e72...938

Skrevet

Hvis du har klippet deg hos frisør, kan det kanskje komme av produktene hun/han brukte?

Anonymkode: 77ece...aa5

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kan komme av støvet i salongen og alt avklippet som kan fyke rundt når du klippes. 

Anonymkode: d0e72...938

Mulig det, men det skjer når jeg klipper meg hjemme også..

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvis du har klippet deg hos frisør, kan det kanskje komme av produktene hun/han brukte?

Anonymkode: 77ece...aa5

Nei, ikke når det skjer hjemme også.

Skrevet

Min sønn fikk lus etter at han var hos frisør. Et par dager etter hårklippen klaget han over kløe i håret, og da jeg tok en titt så jeg lus kravle omkring.

Ikke alle frisører er nøye med å sprite kammene tydeligvis.

Skrevet
Tough cookie skrev (På 2.12.2022 den 15.22):

Min sønn fikk lus etter at han var hos frisør. Et par dager etter hårklippen klaget han over kløe i håret, og da jeg tok en titt så jeg lus kravle omkring.

Ikke alle frisører er nøye med å sprite kammene tydeligvis.

Lus har jeg ikke 😅 

Skrevet

Vil tippe det er fordi du puster inn bitte, bitte små hår som fyker i luften når du klipper deg. Selv om du klipper av noen cm, så er det alltid en god del hår som er litt kortere, og som da vil være "støv" når du klipper. Også om det "punktklippes" oppover for å myke opp klippekanten, kommer det masse bitte, bitte små hår som virvler i luften. 

Anonymkode: ebcc2...e54

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...