AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #1 Skrevet 2. desember 2022 Hei, jeg er gravid for første gang og har hatt litt skumle opplevelser. Er veldig paranoid av meg men. Jeg fant ut for noen uker siden, helt tilfeldig at jeg var gravid. Fant ut sist mandag (22.11) at jeg var ca 4 uker på vei og at hcg var på 426. Etter dette har jeg blødd litt hver dag, kun når jeg tørker meg og har ikke trengt bind. Hatt litt vondt i mage i rygg, men det hadde jeg før blødningene også. Blødningene er varierte fra dag til dag, noen dager er det som om jeg har tørket opp alt og jeg ikke blør lenger. Andre dager er det lyse rosa, brunt.. you name it. Tok ny blodprøve igår, da jeg frykter SA. Fikk nå svar om at hcg var på 530 og at det var et godt tegn at den steg og at jeg skulle komme tilbake neste uke. Det stresser meg veldig, og jeg har en skikkelig dårlig følelse. Tenker at hvis jeg har hatt en SA ila disse dagene så er det naturlig at HCG kan ha steget dobbelt, men så halvert seg til 530. Som sagt veldig paranoid og overtenker. Vil også legge til st jeg fortsatt har veldig ømme bryster, litt kvalme og vondt i magen her og der. Har noen erfaringer? Anonymkode: d0b70...5dd
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #2 Skrevet 2. desember 2022 Jeg tror dessverre du har rett i at om hcg knapt har steget så er ikke dette svangerskapet liv laga. Verdien skal doble seg ca annethvert døgn i begynnelsen, så verdien i går er alt for lav. Forhåpentligvis rydder kroppen opp selv snart. Det du beskriver kan også være tegn på svangerskap utenfor livmor, så om du skulle få plutselige magesmerter, søk helsehjelp med en gang! Anonymkode: 548b8...eb4
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #3 Skrevet 6. desember 2022 er det ikke bedre å spørre legen om dette.. Anonymkode: 190c3...59f
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #4 Skrevet 6. desember 2022 De gangene jeg har mistet har det blitt tydelig kommunisert at de forventer at det går galt eller at det gar gått galt. De hadde ikke sendt deg hjem og sagt at det var ett godt tegn.. Vi har mistet 9 ganger på ulike tidspunkt og min erfaring er at de aldri gir håp om det ikke er en grei sjans for et bra resultat. Anonymkode: 190c3...59f
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #5 Skrevet 6. desember 2022 Hei igjen, desverre så hadde jeg spontanabort i helgen. Så min dårlige magefølelse stemte Anonymkode: d0b70...5dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå