Embla Othea Skrevet 2. desember 2022 #1 Skrevet 2. desember 2022 Bør kakemenn kastes ut av butikken til fordel for kakepersoner i et likestillingsperspektiv?
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #4 Skrevet 2. desember 2022 Legger til at jeg skulle gjerne ønske at livet mitt var så rolig og flatt at jeg hadde energi og tid til å sitte og slåss for slike viktige saker som at kakemenn blir hetende kakepersoner. Anonymkode: 6c1a9...2ae 9 1
Peanut Skrevet 2. desember 2022 #5 Skrevet 2. desember 2022 Har kakene et hode, to armer og to ben på en kropp kan det like gjerne være et kakeTROLL det snakkes om :3 Det kan de få de som er for hodeløse forslaget. 5
Gjest MuggenKanari Skrevet 2. desember 2022 #6 Skrevet 2. desember 2022 Det gidder jeg ikke gjøre meg opp en mening om. Slutter vi med kakemenn så er det greit, fortsetter vi så er det greit. Bryr meg ikke.
MyMichelle Skrevet 2. desember 2022 #8 Skrevet 2. desember 2022 Embla Othea skrev (1 time siden): Bør kakemenn kastes ut av butikken til fordel for kakepersoner i et likestillingsperspektiv? Hva mener du selv om det? 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #9 Skrevet 2. desember 2022 Det finnes da både kakemenn og kakedamer. Må vi lage problem av alt? Anonymkode: b6bed...bdd 3 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #10 Skrevet 2. desember 2022 I et likestillingsperspektiv vil det aldri være sånn at menn kastes ut eller ikke får plass, men at kvinner også skal inkluderes og få plass. Ja til kakemenn og like mange kakedamer som kakemenn! 😊 Anonymkode: 309de...397 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #11 Skrevet 2. desember 2022 Jeg blir krenket av at det finnes mennesker som blir krenket av at vi har en kake som går under navnet «kakemann». Det er søren meg en kake. En kake. Hvorfor skal det bety noe så sinnsykt mye om kaken er en mann eller noe annet. Kan ikke kaken få lov til å være en mann? Hvem er det som har et problem med dette? 😤😤 det er en kake!! 😤😤 Anonymkode: d51fd...a11 7 1 2
FaktabasertTroll Skrevet 2. desember 2022 #12 Skrevet 2. desember 2022 Embla Othea skrev (1 time siden): Bør kakemenn kastes ut av butikken til fordel for kakepersoner i et likestillingsperspektiv? Ja det bør de !
Diamant Skrevet 2. desember 2022 #13 Skrevet 2. desember 2022 Helt tåpelig, dette tullet har gått for langt. 4
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #14 Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det finnes da både kakemenn og kakedamer. Må vi lage problem av alt? Anonymkode: b6bed...bdd Jeg foretrekker kakedamene faktisk, det er mer KAKE på de figurene pga den brede kjolen, enn de på spinkle mennene. Anonymkode: 6c1a9...2ae 1 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #15 Skrevet 2. desember 2022 En ting jeg kan legge til; jeg er oppvokst med kakemenn til jul. Men det er ytterst sjeldent at de tok formen som en «mann», heller ei en «dame». Det var stjerner, måner, nisser og trær. Men navnet på kaken er jo enda «kakemann». Så om noen virkelig mener at navnet må endres, for det er … ja undertrykkende eller provoserende på en måte, da synes jeg faktisk at vi bør ha et navn som passe for alle formene; «Sukkerkake» synes jeg er et greit navn. Det er masse sukker i deigen. MEN er sikkert noen som blir krenka av det og, da man da sikkert er for positive for sukker og da også såklart fedme og overvekt. Man kan ikke vinne på noen måte 🤪🤪 Anonymkode: d51fd...a11 1
Gorgonzola Skrevet 2. desember 2022 #16 Skrevet 2. desember 2022 Ja, de må kastes ut av butikken tvert og destrueres! Jeg blir utrolig krenket av at ekle menn skal invadere butikkene slik. Enten det er kakemenn, voldtekstsmenn eller gjerningsmenn. Ekle og skyldige er de uansett, alle som en🤮
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #17 Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Legger til at jeg skulle gjerne ønske at livet mitt var så rolig og flatt at jeg hadde energi og tid til å sitte og slåss for slike viktige saker som at kakemenn blir hetende kakepersoner. Anonymkode: 6c1a9...2ae 😂 Metoo, neh, mente ikke den hashtag metoo.. Anonymkode: 1eba7...b87 1
Hatsumomo Skrevet 2. desember 2022 #18 Skrevet 2. desember 2022 Embla Othea skrev (2 timer siden): Bør kakemenn kastes ut av butikken til fordel for kakepersoner i et likestillingsperspektiv? Nei. 1
Gjest Maatte_ha_konto Skrevet 2. desember 2022 #19 Skrevet 2. desember 2022 Nei. Men dette fikk meg til å tenke; kakemennene har jo ikke et definert underliv, så basert på det er det mer en jente/dame/kvinne enn en mann… Må gruble mer over dette så kanskje jeg ender opp med å bli fornærmet av denne hensynsløsheten som har fått vokse i flere generasjoner.
Nevian Skrevet 2. desember 2022 #20 Skrevet 2. desember 2022 Si meg går folk aktivt rundt for å finne slike ting å gjøre et nummer ut av...? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå