Gå til innhold

Baby våkner etter 30 min, når blir det bedre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært slik siden hun var 2 uker gammel. Våkner alltid etter 30 min, selvom om vognen er i bevegelse, samme på natten. 
når blir det bedre? Blir så innmari mange lurer ila en dag..

Anonymkode: fc4c2...f16

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hjulpet når mine har nærmet seg et år. Har tidvis hatt bedre perioder, men eldste sov aldri mer enn 40 min før han var ferdig med dagsoving. Minste kan sove i 2 timer nå, ca 1,5 år. Så veldig forskjell på de selv om de har vært like dårlige på soving når de var små. 

Anonymkode: 2a4b1...950

• Liker 1
Skrevet

Min begynte å sove lenger rundt 7 mnd. Før det var det 30-40 minutter 3 ganger for dag som gjaldt.

Anonymkode: 68744...e29

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Vært slik siden hun var 2 uker gammel. Våkner alltid etter 30 min, selvom om vognen er i bevegelse, samme på natten. 
når blir det bedre? Blir så innmari mange lurer ila en dag..

Det finnes eksperter med spisskompetanse på spedbarn, de kan alt sånt, de kan gi deg dato og klokkeslett på når det blir bedre. :)

Anonymkode: 632aa...7de

Skrevet

Var sånn rundt 6 mnd her. Ble bedre når han var rundt 8-9 mnd 😊

Skrevet

Etter ett år...

Anonymkode: c2757...6c8

Skrevet

Hvor gammel? Hos min har det gått i perioder + variert veldig. Feks rundt 3 mnd og rundt 7 mnd sov hun lengere lurer. Hjalp å sove på meg.

Anonymkode: 211ee...e06

Skrevet

Min (6 mnd) sover fremdeles som oftest bare 30 minutter av gangen på dagtid, men begynte å sove lengre strekk på natta da hun var rundt tre måneder. Nå sover hun 3-5 timer av gangen på natta.

Anonymkode: 98ef1...ea3

Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Hvor gammel? Hos min har det gått i perioder + variert veldig. Feks rundt 3 mnd og rundt 7 mnd sov hun lengere lurer. Hjalp å sove på meg.

Det må til her også! Kan sove en time + på meg, legger jeg han f.eks i nest våkner han etter 10 min!

Skrevet

Baby her er 7 måneder, kan av og til (kanskje 1-2 ganger i uken om jeg er heldig) glimte til med en lengre dupp. Ellers bare 30 min hele dagen 😩 Vært sånn siden baby var rundt 1 måned.  

Anonymkode: 37621...576

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Baby her er 7 måneder, kan av og til (kanskje 1-2 ganger i uken om jeg er heldig) glimte til med en lengre dupp. Ellers bare 30 min hele dagen 😩 Vært sånn siden baby var rundt 1 måned.  

Anonymkode: 37621...576

Det er slitsomt. Får du gjort noe i løpet av en dag? Jeg føler at hele dagen går til å få hun til å sove, kommer meg sjeldent ut av huset. Hun blir jo så fort trøtt igjen når hun bare sover 30 min.. kan glimte til med en lenger dupp i bæresele her, men da må jeg følge nøye med på klokka og jobbe iherdig for å få henne til å sovne igjen, funker sånn 1 av 10 ganger. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

2 mnd. Hun sover en sjelden gang lenger i bæresele hvis jeg bysser iherdig rett før 30 min. Er tydelig fortsatt trøtt når hun våkner, så kan gå 30 min før vi må starte å jobbe for en ny lur. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det er slitsomt. Får du gjort noe i løpet av en dag? Jeg føler at hele dagen går til å få hun til å sove, kommer meg sjeldent ut av huset. Hun blir jo så fort trøtt igjen når hun bare sover 30 min.. kan glimte til med en lenger dupp i bæresele her, men da må jeg følge nøye med på klokka og jobbe iherdig for å få henne til å sovne igjen, funker sånn 1 av 10 ganger. 

Jeg hadde et sånt barn, og jeg hadde forferdelige dager i den tiden jeg jaget søvnen. Ble mye bedre etter at jeg aksepterte at sånn var det, og at jeg like gjerne kunne nyte fleksibiliteten det ga. Vi var masse ute. Sovnet ungen var det liksom ikke noe stress, den våknet jo snart igjen uansett. Da fikk vi gjort noe istedenfor å prøve å tvinge ungen til å sovne, som du sier så fungerte det jo ikke uansett, så hvorfor styre sånn med det? Ble mye mer fornøyd mor, fornøyd barn, mye bedre dager med bedre rutiner, og også bedre søvn.

Anonymkode: 68744...e29

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...