Gå til innhold

Hva er greia med å legge ut bilder av seg selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle jenter jeg dater (typisk i mellom 22-30) så legger de ut bilder på vsco eller Instagram jevnlig, stort sett av seg selv på reise eller fest eller fjelltur.

Det virker så utrolig overfladisk? Handler livet om å fremstå vellykket? Lite jeg vet som er mer turn-off. Kanskje jeg ikke er i målgruppen deres da, men likevel. Virker som det er få jenter som ikke holder på slik, som gjør gøye ting uten å måtte dele det med omverden.

Anonymkode: fcee8...c15

• Liker 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med deg, og jeg er jente selv. Klart det kan være hyggelig å dele fine øyeblikksbilder med familie og andre nære, men når man får et inntrykk av at vedkommende er opptatt av å opprettholde denne såkalte fasaden eller generelt virker opptatt av sosiale medier, er det noen verdier som krasjer veldig med mine, med andre ord ganske turn-off som du sier. Ønsker meg også en mann som ikke er opptatt av disse tingene.

Anonymkode: 606aa...316

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Selv bruker jeg ikke Tinder, så evt dater osv kommer gjennom SoMe.

Må derfor ha litt bilder ect.

Det er også for å vise venner og familie man ikke ser så ofte, litt fra livet og hvordan man ser ut nå :)

Anonymkode: 8110c...1f9

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Virker som det er få jenter som ikke holder på slik, som gjør gøye ting uten å måtte dele det med omverden.

Anonymkode: fcee8...c15

De er opptatt med å gjøre gøye ting uten å dele det med omverden. Når de ikke poster det i alle media, så sier jo det seg selv. 😅

Anonymkode: 191d9...412

• Liker 1
Skrevet

Oppmerksomhet oppmerksomhet oppmerksomhet. 

Litt interessant dette fenomenet egentlig. Kvinner blir helt fra seg hvis typen ser en vakker kvinne gå forbi. 

Selv poster hun hundrevis av bilder av seg selv i alle positurerfor å vise frem kroppen. Motivasjon, oppmerksomhet. 

Det er er stort rødt flagg hvis du dater en slik kvinne, og er du sammen med en slik kvinne så er det bare å kondolere. 

Anonymkode: 7bb43...379

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...