AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #1 Skrevet 2. desember 2022 Er en mann jeg har blitt skikkelig betatt av. Vi har en felles hobby, og hver gang han kommer bort og slår av en prat, blir jeg som en fjortis-tulling igjen. Stammer og stinker i ord, ler og smiler mer enn normalt. Det blinker og lyser fra meg sikkert. Banker meg selv opp for dette - han må jo tenke at jeg er skikkelig rar og teit. Vanligvis er jeg en ganske avslappet dame, men i situasjoner som dette? Nei.. flere? Eventuelt råd? 🤪 Anonymkode: f69d4...755
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #2 Skrevet 2. desember 2022 Snubler i ord skulle det stå 😂 Anonymkode: f69d4...755 1 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #3 Skrevet 2. desember 2022 Har ingen råd. Er sånn selv. Jeg tror det er ganske vanlig, du er absolutt ikke alene om det der. Anonymkode: d9912...a63
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #5 Skrevet 2. desember 2022 Er det ikke sånn det er å være betatt da 🤗 Anonymkode: 74698...490
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #6 Skrevet 2. desember 2022 Jeg blir helt motsatt. Jeg blir utadvendt, overmodig og høy på meg selv av å være betatt. Men tror det er ganske vanlig å være betatt= nervøs 😄 Anonymkode: 62829...869
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #7 Skrevet 2. desember 2022 Jeg blir en totalt gal idiot, heldigvis skjer det sjelden at jeg er betatt/ forelsket. Det er hardt når det står på som verst. Råd: Bli "ond" 😈 bare "ond". Anonymkode: 5fcc0...2c8
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #8 Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg blir en totalt gal idiot, heldigvis skjer det sjelden at jeg er betatt/ forelsket. Det er hardt når det står på som verst. Råd: Bli "ond" 😈 bare "ond". Anonymkode: 5fcc0...2c8 Hva mener du med å bli ond? Anonymkode: ebab8...ce9 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #9 Skrevet 2. desember 2022 Så hvis en dame er helt normal når jeg snakker med henne så liker hun meg ikke? Anonymkode: 5c8bd...339
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #10 Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så hvis en dame er helt normal når jeg snakker med henne så liker hun meg ikke? Anonymkode: 5c8bd...339 Dette forutsetter at alle jenter oppfører seg likt. Så nei, dette stemmer ikke. Mange kan også skjule godt at de liker noen. Anonymkode: 7868a...0e3 3 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #11 Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Så hvis en dame er helt normal når jeg snakker med henne så liker hun meg ikke? Anonymkode: 5c8bd...339 Det kan indikere at hun enten ser deg som en venn eller er ganske balansert i følelsene sine Anonymkode: 74698...490 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #12 Skrevet 2. desember 2022 Jeg er enda værre jeg blir redd 😂 han jeg er interessert i får jeg helt panikk av å er sykt plagsomt! Som noen vill ha ei jente som krabber over gulvet å blir redd bare han ser på ho hahah😂 Anonymkode: 8f495...e5b 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #13 Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Så hvis en dame er helt normal når jeg snakker med henne så liker hun meg ikke? Anonymkode: 5c8bd...339 Ja. Jeg blir kjølig og avvisende. Livredd for at mannen skal se hvor betatt jeg er. Anonymkode: 2b905...7e1
-Missi- Skrevet 2. desember 2022 #14 Skrevet 2. desember 2022 Hvis jeg liker noen kan jeg bli litt sjenert og klumsete🤭
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #15 Skrevet 2. desember 2022 -Missi- skrev (1 time siden): Hvis jeg liker noen kan jeg bli litt sjenert og klumsete🤭 som i den sketsjen fra nrk? hvor en mann synes at damen er søt når hun klumser, så hun til slutt har brukket alle beina i kroppen fordi hun er klumsete og søt? Anonymkode: 48b0c...f50
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #16 Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hva mener du med å bli ond? Se for deg at han er en kakkerlakk i ditt liv. Knus ham, som den kakkerlakken han er. Dessverre er kakerlakker notorisk vanskelige å knuse og de kan t.o.m leve uten hodet sitt en stund, men på et tidspunkt vil kakerlakken dø. 😂 Anonymkode: 5fcc0...2c8
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #17 Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Er en mann jeg har blitt skikkelig betatt av. Vi har en felles hobby, og hver gang han kommer bort og slår av en prat, blir jeg som en fjortis-tulling igjen. Stammer og stinker i ord, ler og smiler mer enn normalt. Det blinker og lyser fra meg sikkert. Banker meg selv opp for dette - han må jo tenke at jeg er skikkelig rar og teit. Vanligvis er jeg en ganske avslappet dame, men i situasjoner som dette? Nei.. flere? Eventuelt råd? 🤪 Anonymkode: f69d4...755 Samme her. Prøver å oppføre meg normalt men det går ikke. Er pinlig. Har ingen gode råd. Anonymkode: 2fa56...ce8
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #18 Skrevet 3. desember 2022 Jeg også, ble stresset og glad, og prøvde å skjule hvor godt jeg likte ham, trodde vi hadde en fin tone og at det hadde gått fint. Så neste gang jeg så ham ute på butikken så så han meg, overså meg og gikk derfra. Følte meg så dum 😅 Anonymkode: 86435...78b
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #19 Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Litt sånn jeg følte fra han faren til min sønn's venn. På treninga håpte jeg han skulle sitte med meg, men nei, han gikk til noen andre. Denne gangen fikk jeg heller ingen blikk, så nå legger jeg ballen død. Lettere å oppføre seg da når man tenker de ikke har interesse av deg😅 han vil uansett være intr for meg😉 Anonymkode: 7c194...118 Æsj føler med deg, men ja det er nesten en lettelse og frigjørende om de ikke er interessert! Anonymkode: 86435...78b
-Missi- Skrevet 3. desember 2022 #20 Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): som i den sketsjen fra nrk? hvor en mann synes at damen er søt når hun klumser, så hun til slutt har brukket alle beina i kroppen fordi hun er klumsete og søt? Anonymkode: 48b0c...f50 Tja nå har ikke jeg sett hele NRK sitt arkiv så aner ikke hvilken du snakker om😂🙈 Altså fra mitt perspektiv blir jeg litt sjenert og klumsete altså motsatt av min normale oppførsel. Verken fare truende for meg eller mine omgivelser😂 Er jo ikke sikkert andre oppfatter det engang kan være like mye hva jeg selv føler 🤔 Skjer om jeg typ blir småbetatt av en person på jobb eller skole. Typ i settinger jeg må være flink pike og ikke handle på mine følelser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå