Gå til innhold

Jeg er 1.66 og veier 75 kg!!!!​😭 ​

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på å endre kostholdet mitt. Jeg leste på nettet for en stund siden at hvis man vil ha den perfekte vekten så må man veie det samme som høyden sin. Mitt mål er å veie 66 kg. 

Hva mener dere, er 66 kg perfekt for høyden min, eller er det for mye eller for lite?

Anonymkode: 49bd2...56c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg holder på å endre kostholdet mitt. Jeg leste på nettet for en stund siden at hvis man vil ha den perfekte vekten så må man veie det samme som høyden sin. Mitt mål er å veie 66 kg. 

Hva mener dere, er 66 kg perfekt for høyden min, eller er det for mye eller for lite?

Det samme som høyden din er 166kg. Tror du har gått glipp av noe i den utregningen du...

Google BMI.

Anonymkode: e929e...dbc

• Liker 6
Skrevet

Vet ikke, men høres ut som det er veldig viktig å fokusere på det. Hvordan skal du føle deg dårlig om du ikke kan overtenke på ting som gjør at du føler deg dårlig?

Anonymkode: 51a29...d21

Skrevet

Det samme som høyden din er 166kg. Tror du har gått glipp av noe i den utregningen du...

Google BMI.

Hva mener du? Ts

Skrevet

Vet ikke, men høres ut som det er veldig viktig å fokusere på det. Hvordan skal du føle deg dårlig om du ikke kan overtenke på ting som gjør at du føler deg dårlig?

Anonymkode: 51a29...d21

Ja, det er sant. Jeg vet jeg er for opptatt av eget utseendet. Vil bare se hva dere mener... Ts

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hva mener du? Ts

er du 66cm høy?

Anonymkode: 687a0...009

• Liker 5
Skrevet

Jeg er 168 og veier 78. Prøver meg ned mot 70

Anonymkode: 63631...b9f

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

umulig å svare på. På meg hadde det vært alt for mye. Det kommer jo an på hva din estetiske preferanse er, hvor mye muskelmasse du har etc.

Jeg ville tippet 55-58 ville vært ganske ideelt på 166, kanskje opp i mot 60 om du løfter mye tunge vekter. 

Anonymkode: 80a03...19c

Skrevet

er du 66cm høy?

166. Ts

Skrevet

Bare du kjenner og lever i din kropp, så hva som er perfekt vekt for din kropp, er det bare du som kan avgjøre. Jeg er 170 cm og veier 10 kg mer enn deg. Om jeg ligger på 77-79 kg, føler jeg at det er den perfekte vekten for min kropp, fordi da føler jeg meg bra, fin og fornøyd. 

Det er helt individuelt hva som er perfekt vekt, da alle kropper er individuelle...

Anonymkode: 5f23d...0ab

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Kommer an på hvor gammel og hvilken kroppstype du er det.

Det er btw ikke vekta som alltid avgjør- fordi den sier ingenting kg er fett eller muskler.

Jeg er 43 år og har inverted  triangel  figur og er 1.60 høy.

Om jeg veier under 63 kg så får jeg masse rynker  og puppene blir flate som pitabrød 🤔

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg er 168 og veier 78. Prøver meg ned mot 70

Anonymkode: 63631...b9f

Det viktigste er at man selv er fornøyd tenker jeg. Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

er du 66cm høy?

Jeg tror ikke TS er helt "med". Så her må man si det klart og tydelig:

TS, du er veldig overvektig.

• Liker 3
Skrevet

umulig å svare på. På meg hadde det vært alt for mye. Det kommer jo an på hva din estetiske preferanse er, hvor mye muskelmasse du har etc.

Jeg ville tippet 55-58 ville vært ganske ideelt på 166, kanskje opp i mot 60 om du løfter mye tunge vekter. 

Anonymkode: 80a03...19c

Takk for gode tips :)  Ts

Skrevet

Tror du har gått glipp av noe der, TS, vekta kan jo ikke være det samme som høyden. Tror jeg foretrekker den vekta jeg har, da gitt, ikke søren om jeg ville ha veid 178 kg.

Anonymkode: ad4a4...54e

• Liker 2
Skrevet

Ideelt er vel rundt 55kg kanskje? Men målet kan du jo justere ettersom du går ned og ser hva du trives med. Lykke til ☺️

Anonymkode: 9cd12...a80

• Liker 3
  • Hjerte 1
Gjest Dævendøtte
Skrevet

10-15 kg for mye er IKKE veldig overvektig!! 

Skrevet

Jeg skjønner ikke alt det med BMI osv. Jeg vet jeg synes selv jeg er overvektig 😭 Jeg har gått ned 3 kg så langt da. Må klare å komme meg ned til 66 kg!! Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

166. Ts

:murvegg:

For å være normalvektig må du veie max 69kg ifølge BMI. Som du tydeligvis fortsatt ikke har Googlet...

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
Dævendøtte skrev (1 minutt siden):

10-15 kg for mye er IKKE veldig overvektig!! 

Det er ganske overvektig jo… 

Anonymkode: 9cd12...a80

• Liker 4
  • Nyttig 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...