AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #1 Skrevet 2. desember 2022 Jeg har flere ganger sett at folk legger frem påstander om at det er mer utroskap blant offshorearbeidere enn i andre yrker. Jeg kjenner mange offshorearbeidere som sier at dette ikke stemmer. De sier at forholdene er for små, og at det da hadde blitt oppdaget fort, og at lugarer o.l på plattformene er for små og veggene for tynne til at noe kan skje. Hva stemmer? Anonymkode: d0624...30f
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #2 Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har flere ganger sett at folk legger frem påstander om at det er mer utroskap blant offshorearbeidere enn i andre yrker. Jeg kjenner mange offshorearbeidere som sier at dette ikke stemmer. De sier at forholdene er for små, og at det da hadde blitt oppdaget fort, og at lugarer o.l på plattformene er for små og veggene for tynne til at noe kan skje. Hva stemmer? Anonymkode: d0624...30f Jeg er dame og jobber offshore og vet om en del som har hatt et forhold eller har her på jobb. Er nok en del man ikke merker, men det skjer. Tenker de personene som er utro her ute er utro hjemme også. Ellers er man jo tett på hverandre og om man jobber på samme rigg hele tiden er det nok enkelt å bli betatt om livet i land ikke er så bra. Anonymkode: 8c846...b8f 3
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #3 Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg er dame og jobber offshore og vet om en del som har hatt et forhold eller har her på jobb. Er nok en del man ikke merker, men det skjer. Tenker de personene som er utro her ute er utro hjemme også. Ellers er man jo tett på hverandre og om man jobber på samme rigg hele tiden er det nok enkelt å bli betatt om livet i land ikke er så bra. Anonymkode: 8c846...b8f Men skjer utroskapen i hovedsak på land eller på plattformen da? Jeg har bare vanskelig for å se for meg hvordan de klarer å snike seg unna på jobb. Det er jo 12 timers skift, og veldig små lugarer. Har forstått det slik at man helst ikke snakker i tlf på lugaren om naboen har hatt nattevakt, fordi det er så lytt. Anonymkode: d0624...30f
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #4 Skrevet 2. desember 2022 De er ikke utro på riggen, men i friperiodene. Mange bor på hotell ei natt før og etter offshoreturen, da kan det bli en tur til byen med påfølgende selskap inn på hotellrommet. Ellers er det nok plenty av muligheter de ukene man har fri, mens kona er på jobb. Om de vil. Hilsen tidligere hotellresepsjonist. Anonymkode: 53a10...e30 6 3
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #5 Skrevet 2. desember 2022 Hvorfor skulle offshorearbeidere være mer utro? Er jo isåfall svært få av de som får mulighet hvertfall da det ikke er nok damer på plattformen til alle gubbene som drar ut. Det går rett og slett ikke matematisk opp. Vet du hva? Jeg er nok mer tilbøyelig til å si at; Kvinner som er sammen med en offshorearbeider er mer utro enn andre kvinner. Anonymkode: 9e73a...bd5
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #6 Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men skjer utroskapen i hovedsak på land eller på plattformen da? Jeg har bare vanskelig for å se for meg hvordan de klarer å snike seg unna på jobb. Det er jo 12 timers skift, og veldig små lugarer. Har forstått det slik at man helst ikke snakker i tlf på lugaren om naboen har hatt nattevakt, fordi det er så lytt. Anonymkode: d0624...30f Her ute, vet om flere som har hatt forhold her over flere år men har samboer og barn hjemme. Det er bare til å snike seg inn på lugaren det😝 Anonymkode: 8c846...b8f 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #7 Skrevet 2. desember 2022 Treng ikkje vere utro ute på riggen. Kan vere det når du er ved basen, te dei heime seier du at du må ut litt tidlegare offshore eller vere igjen nokre dagar medan du kosar deg med selskapet ved basebyen. Ellers så det jo veldig greit om du må på 'kurs' i friperioden Anonymkode: adbeb...4cb 4
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #8 Skrevet 2. desember 2022 Det er vel heller sånn at folk som uansett er utro, er det mer om de jobber offshore eller på andre måter vekk fra familien. Anonymkode: 45cb2...c68 2
Bergenseren_47 Skrevet 2. desember 2022 #9 Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvorfor skulle offshorearbeidere være mer utro? Er jo isåfall svært få av de som får mulighet hvertfall da det ikke er nok damer på plattformen til alle gubbene som drar ut. Det går rett og slett ikke matematisk opp. Vet du hva? Jeg er nok mer tilbøyelig til å si at; Kvinner som er sammen med en offshorearbeider er mer utro enn andre kvinner. Anonymkode: 9e73a...bd5 Kan skrive under på den. Jeg ble skilt pga at kona var utro mens jeg var offshore. Men, det er visst ikke innen offshore det er mest utroskap: https://www.klikk.no/side3/dittsexliv/disse-20-yrkene-topper-utro-verstingliste-4296522
Fremmed fugl Skrevet 2. desember 2022 #10 Skrevet 2. desember 2022 Bergenseren_47 skrev (6 minutter siden): Kan skrive under på den. Jeg ble skilt pga at kona var utro mens jeg var offshore. Men, det er visst ikke innen offshore det er mest utroskap: https://www.klikk.no/side3/dittsexliv/disse-20-yrkene-topper-utro-verstingliste-4296522 Metoden som er brukt kan man stille store spørsmålstegn ved. Yrke til brukere av en nettjeneste for planlagt utroskap. Det vil si at man skaper en profil for å finne enn partner å være utro med. Nå er den vanligste formen av utroskap ikke dette. Men at det er en relasjon med kolleger eller venner som utvikles på grunn av ulike omstendigheter til utroskap. Kan nesten tenke andre veien rundt. Hvis man har mange muligheter å bli utro uten en slik nettside, hvorfor skal man da lage en profil. Ser at turistbransjen kommer langt ned. Spontant tenker jeg det er en perfekt bransje for utroskap, så hvorfor skal enn ansatt der bruke penger å tid på et slikt nettsted. På toppen av listen er finans. Ja, mye menn med penger og lite fritid. Store økonomiske konsekvenser ved skilsmisse på grunn av utroskap i en del land der denne nettsiden har kundene sine. Kanskje ikke rart at finansfolk bruker den tjenesten. 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #11 Skrevet 2. desember 2022 Kunsten er å holde plattform-kona og hjemme-kona adskilt 😇😉 Anonymkode: 43374...d75 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #12 Skrevet 2. desember 2022 Det er nok vel så vanlig at partneren hjemme er utro. Anonymkode: 23a65...65c 4
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #13 Skrevet 2. desember 2022 Ene kompisen til mannen jobber offshore og levde et dobbeltliv i 1,5 år. Hadde en flørt offshore og kone samt 2 barn hjemme. Tror ikke nødvendigvis det er mer av det offshore enn i andre yrker. Vil man være utro så får man det til uavhengig av arbeidstiden. Anonymkode: d957b...b3d 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #14 Skrevet 6. desember 2022 On 12/2/2022 at 10:33 PM, AnonymBruker said: Kunsten er å holde plattform-kona og hjemme-kona adskilt 😇😉 Anonymkode: 43374...d75 Kleint. Anonymkode: a796a...11d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå