Gå til innhold

Han kom med rare kommentarer på 1.date🧐

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har  møtt en litt merkelig fyr på 1.date med han, som var litt frekk i tonen men samt sa ting uten at det ga mening, på middagsdate. F.eks kommenterte han sånn øynene mine plutselig: de er helt svarte, har du svart øyenfarge. Så sa jeg: nei, jeg har brun. De ser mørke ut egentlig hvis det ikke er lys, men litt brune.   Så sa han ingenting.... men sier til slutt: men de ser svarte ut da. Jeg tenkte for meg selv han syns sikkert det ser stygt ut med brun øyenfarge. Jeg skal til å sminke leppene mine, hadde litt tørre lepper.

Så måtte ha litt gloss.så ser han sånn litt merkelig på meg, og sier: det var akkurat det som manglet ser jeg ja.  Uten å si noen ting videre, jeg sier ingenting, bare smiler. Så spør jeg han kan du følge meg til trikken: nei kan ikke det, blir for intenst, for da vil jeg klå på deg, jeg  bare lo det bort. Jeg takket og avsluttet for daten og gikk til trikken alene....tenkte for en merkelig fyr🤔🫡men følte han prøvde å få meg usikker. Finne feil ved meg som jeg egentlig ikke har i det hele tatt..... eller overreagerer jeg??

Anonymkode: 61fa0...eae

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ikke giddet å møte han der igjen.

Anonymkode: d5555...b9b

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Han der hadde ikke jeg møtt igjen.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

For en fyr. 😂😂😂😂

Nei, hadde ikke datet han flere ganger.

Anonymkode: df363...c5f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Han kan vel bare ha vært litt klønete. Virker som han prøvde seg på litt humor som ikke traff særlig bra. Synes ikke det var noen krise. Litt slack må man få på første date.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg har  møtt en litt merkelig fyr på 1.date med han, som var litt frekk i tonen men samt sa ting uten at det ga mening, på middagsdate. F.eks kommenterte han sånn øynene mine plutselig: de er helt svarte, har du svart øyenfarge. Så sa jeg: nei, jeg har brun. De ser mørke ut egentlig hvis det ikke er lys, men litt brune.   Så sa han ingenting.... men sier til slutt: men de ser svarte ut da. Jeg tenkte for meg selv han syns sikkert det ser stygt ut med brun øyenfarge. Jeg skal til å sminke leppene mine, hadde litt tørre lepper.

Så måtte ha litt gloss.så ser han sånn litt merkelig på meg, og sier: det var akkurat det som manglet ser jeg ja.  Uten å si noen ting videre, jeg sier ingenting, bare smiler. Så spør jeg han kan du følge meg til trikken: nei kan ikke det, blir for intenst, for da vil jeg klå på deg, jeg  bare lo det bort. Jeg takket og avsluttet for daten og gikk til trikken alene....tenkte for en merkelig fyr🤔🫡men følte han prøvde å få meg usikker. Finne feil ved meg som jeg egentlig ikke har i det hele tatt..... eller overreagerer jeg??

Anonymkode: 61fa0...eae

Enten har denne fyren vært uerfaren og ekstremt nervøs, eller så mangler han sosiale antenner. 

Hvis du ikke føler for å gå videre med han er uansett forståelsesfullt. Og en ærlig sak.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

For en raring, han hadde jeg ikke møtt igjen.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ikke møt han igjen 😶

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Noe er galt med han der så ikke møt han igjen

Anonymkode: 06ce1...e81

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...