AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #1 Skrevet 2. desember 2022 Har fått jævlig hodepine av influensavaksine og det verker nå på tredje uken. Skulle legge inn bivirkninger på "Helse Norge" men der var det kun mulig å rapportere bivirkninger av korona vaksinen. Hvordan gjør jeg det? Anonymkode: 1a564...c08 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #2 Skrevet 2. desember 2022 Gjør det via fastlegen. Har du tatt influensavaksine før? Hva med covid og HPV-vaksiner? Anonymkode: 967be...478
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #3 Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Gjør det via fastlegen. Har du tatt influensavaksine før? Hva med covid og HPV-vaksiner? Anonymkode: 967be...478 Har tatt influensavaksine for første gang, og har to covid vaksiner men fikk hodepine bivirkninger da. Ts Anonymkode: 1a564...c08
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #4 Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har tatt influensavaksine for første gang, og har to covid vaksiner men fikk hodepine bivirkninger da. Ts Anonymkode: 1a564...c08 Fikk IKKE hodepine bivirkninger skulle det være. Ts Anonymkode: 1a564...c08
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #5 Skrevet 2. desember 2022 Hvis du har hodepine fra du står opp om morgenen bør du absolutt gå til legen i stedet for å konkludere med at det må være en vaksinebivirkning bare for at det skjedde samtidig (korrelasjon er ikke lik kausalitet). Det kan være aktuelt med en MR av hodet. Anonymkode: 3ed28...605
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #6 Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis du har hodepine fra du står opp om morgenen bør du absolutt gå til legen i stedet for å konkludere med at det må være en vaksinebivirkning bare for at det skjedde samtidig (korrelasjon er ikke lik kausalitet). Det kan være aktuelt med en MR av hodet. Anonymkode: 3ed28...605 Ts her. Reiste bort for to uker siden og kommer ikke hjem igjen før 30.12. Hodepinen har vært der mer eller mindre i 21 dager nå, altså to dager etter vaksinen, men i dag er den like intensiv som den første uken. Litt problematisk da jeg ikke har lege eller sykehus her jeg er nå. Har sett mye på tv/mobil og da blir det verre. Er 120% sikker på det er av vaksinen, ingenting annet er årsaken. Hva kan fastlegen gjøre liksom? Anonymkode: 1a564...c08
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #7 Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva kan fastlegen gjøre liksom? Anonymkode: 1a564...c08 Raportere bivirkningen. Og utrede deg for å avkrefte/bekrefte at det faktisk er en bivirkning, og ikke annen sykdom som har kommet samtidig. Anonymkode: 6716c...988
Gjest Ramona1970 Skrevet 2. desember 2022 #8 Skrevet 2. desember 2022 Det gikk det, her er en av dem, men antagelig ikke den du fikk siden denne er for beboere på sykehjem. Du må bare vite hva den heter og så skrive inn i boksen:
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #9 Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ts her. Reiste bort for to uker siden og kommer ikke hjem igjen før 30.12. Hodepinen har vært der mer eller mindre i 21 dager nå, altså to dager etter vaksinen, men i dag er den like intensiv som den første uken. Litt problematisk da jeg ikke har lege eller sykehus her jeg er nå. Har sett mye på tv/mobil og da blir det verre. Er 120% sikker på det er av vaksinen, ingenting annet er årsaken. Hva kan fastlegen gjøre liksom? Anonymkode: 1a564...c08 Så flott at du er 120% sikker. Det må være veldig fint å vite mer enn det som er mulig hva som er årsak uten at du engang har tatt MR 😊 Da trenger du jo ikke gå til lege siden du vet best selv. Anonymkode: 3ed28...605
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå