Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Jeg fant denne overhode ikke morsom!

V

Ikke jeg heller. Det der kunne faktisk ha endt med døden, om han hadde truffet "riktig".

Skrevet

den første var morsom, men den siste syns jeg var skikkelig teit. Det kunne gåt veldig galt der..

Skrevet
den første var morsom, men den siste syns jeg var skikkelig teit. Det kunne gåt veldig galt der..

Enig.

Skrevet
Ikke jeg heller. Det der kunne faktisk ha endt med døden, om han hadde truffet "riktig".

Åssen da? Han hadde jo hodet på samme sted hele tiden.. Og den gikk jo ikke noe lenger ned..?

Ville aldri gjort det selv og hadde blitt sur om noen hadde gjort det, for skjønner jo at det er farlig.. Men det gikk jo bra, og han ler sikkert av det selv nå.

Jeg satt ikke her å lo ondskapsfullt..

Gjest Devil's Spawn
Skrevet (endret)
Åssen da? Han hadde jo hodet på samme sted hele tiden.. Og den gikk jo ikke noe lenger ned..?

Du kan jo bare lese litt om temaet ;). At folk har dødd av "uskyldige" slag og spark mot hodet, har skjedd før. Marginene er hårfine. Hvis han i siste liten hadde snudd litt på hodet, slik at han f.eks hadde truffet tinningen eller bakhodet, kunne det vært meget farlig.

Endret av Rattleshake
Skrevet
Du kan jo bare lese litt om temaet ;). At folk har dødd av "uskyldige" slag og spark mot hodet, har skjedd før. Marginene er hårfine. Hvis han i siste liten hadde snudd litt på hodet, slik at han f.eks hadde truffet tinningen eller bakhodet, kunne det vært meget farlig.

Ja, jeg vet jo det da! Fullt klar over at det skal veldig lite til bare man treffer på "rett" sted..

Men han ble jo ikke truffet.. eller?

Syns egentlig ikke det at han slapp den ned mot han var så veldig festlig, mer måten han reagerte på og reaksjon til de andre..

Men jeg skal være enig i at det ikke var noen morsom spøk..

Skrevet

Den første syntes jeg egentlig bare var teit, og overhodet ikke det minste morsom.

Den andre ble jeg faktisk sinna av. Makan til idiot av en kompis.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Den første syntes jeg egentlig bare var teit

Ah, det var ikke bare meg...

Skrevet (endret)
Ah, det var ikke bare meg...

Jeg synes den var helt talentløs og lite morsom. :forvirret:

Endret av Miss_alexandria
Skrevet

Syntes ingen av filmene var morsomme i det hele tatt, men av forskjellige grunner..

Skrevet

Jeg lo ikke av noen av de. Den første var bare tåpelig og den andre ondskapsfull.

Folk har visst veldig forskjellig humor.

Skrevet

Jeg kan jo ikke si at jeg satt å lo av noen av de da..

Den første var tåpelig ja, og jeg tror faktisk det var hele vitsen!!! Håper ikke de prøvde å være morsomme, for da dret de seg enda mer ut! Jeg syns det er morsomt med folk som dummer seg ut, og da inkl. dere ;)

Skrevet
Jeg kan jo ikke si at jeg satt å lo av noen av de da..

Den første var tåpelig ja, og jeg tror faktisk det var hele vitsen!!! Håper ikke de prøvde å være morsomme, for da dret de seg enda mer ut! Jeg syns det er morsomt med folk som dummer seg ut, og da inkl. dere ;)

:robåtsmiley:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...