AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #1 Skrevet 2. desember 2022 Har to katter på 4 år som ikke har fått gå ut alene før-de har vært ute i bånd og har også muligheter for å være ute på terrassen som er gjerdet inn. Hyppige rømningsforsøk i sommer og et par med suksess gjorde at jeg vurderte GPS og nå var de på salg. GPSene er nå satt opp, vi har øvd inne på å ha dem på, men hva nå? Åpne døra og følge dem ut? Erfaringsmessig stikker de avgårde i hver sin retning. Ser for meg å fotfølge den ene og følge den andre på GPS på telefonen. Er Tractive jeg har kjøpt. Anonymkode: 80bb7...b3a
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #2 Skrevet 2. desember 2022 Så lenge de ikke prøver å få av seg båndene er det jo bare å slippe dem ut. Hvorfor skal du fotfølge dem? Anonymkode: ef332...7c7
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #3 Skrevet 2. desember 2022 Du kan jo bare sitte inne å se hvor de er. Totalt unødvendig å fotfølge noen av dem. De stikker sikkert i ulike retninger, men om de ikke har vært ute noe særlig tidligere, så er det ikke sikkert de går så langt. Mye å snuse på, mye en må sjekke opp. Anonymkode: c7657...6a9
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #4 Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Så lenge de ikke prøver å få av seg båndene er det jo bare å slippe dem ut. Hvorfor skal du fotfølge dem? Anonymkode: ef332...7c7 Han ene er livredd biler og gjerne folk og, han andre kan finne på å bli med noen hjem. Også er jeg redd de ikke finner veien, får bank av nabokatten som de oppsøker aktivt og ignorerer knurr og fres fra den og ja…hysterisk hønemor! Derfor vil jeg nok bli med dem ut i begynnelsen, enda vi har vært masse ute med bånd. Anonymkode: 80bb7...b3a
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #5 Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Han ene er livredd biler og gjerne folk og, han andre kan finne på å bli med noen hjem. Også er jeg redd de ikke finner veien, får bank av nabokatten som de oppsøker aktivt og ignorerer knurr og fres fra den og ja…hysterisk hønemor! Derfor vil jeg nok bli med dem ut i begynnelsen, enda vi har vært masse ute med bånd. Anonymkode: 80bb7...b3a De risikoene der er der om et år fra nå også. Så lenge du har de på gps så vil du jo finne dem igjen. Anonymkode: ef332...7c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå