AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #1 Skrevet 2. desember 2022 Og hvilken prisklasse legger dere dere på? Anonymkode: ed6f6...338
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #2 Skrevet 2. desember 2022 Prisnivået varierer mye ut i fra hva vi trenger og ønsker oss. I år får han nye ski (valgt ut selv), diverse turklær, og en prosjektor (overraskelse, men er jo mest felles). Jeg skal finne meg noe fint på Høier, så kjøper han nok noen bøker og en parfyme eller dusjolje. Mulig også ny sportsklokke om jeg klarer å bestemme meg før jul, om ikke kjøper jeg den bare til meg selv senere. Må sies vi har vært gift noen år, og har felles økonomi 😅 Anonymkode: 2f9e0...f06 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #3 Skrevet 2. desember 2022 Har ikke peiling… trenger ideer selv. Men han ønsket seg noe verktøy. Og så trenger han å fornye garderoben litt synes jeg… om han er enig er jeg ikke sikker på 😂😂😂 Anonymkode: 2adcd...aeb
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #4 Skrevet 2. desember 2022 Mannen min får klippekort med 10 klipp i svømmehallen. Det koster rundt 1100 kroner (kommunalt basseng, ikke noe fancy). Anonymkode: dc239...474
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #5 Skrevet 2. desember 2022 Det han ønsker seg. Anonymkode: a3e20...81b
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #6 Skrevet 2. desember 2022 Synes det er vanskelig. Pleier å gi gavekort på en opplevelse han kan ta sammen med en kamerat, som ølsmaking eller lignende. Men litt kjedelig å gi han det hvert år også, så år står jeg litt fast. Anonymkode: 20f59...9ed
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #7 Skrevet 2. desember 2022 Konsertbillett til rammstein i danmark til neste år. Anonymkode: fea64...da6
Mardina Skrevet 2. desember 2022 #8 Skrevet 2. desember 2022 Noe jeg vet han trenger/ønsker seg. Han er ikke så flink på dette med ønskeliste, så jeg prøver å tenke på hva han trenger og vil like. De siste årene har jeg kjøpt en boks med diverse ting, som f.eks godteri, kryssordbok, kaffe, godlukt osv. Jeg har egentlig ikke noe grense på hvor mye jeg bruker på gave til han. Men bruker ikke flere 1000.... Ikke fordi han er verdt det, men fordi jeg har flere å kjøpe gaver til 😊
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #10 Skrevet 2. desember 2022 Pleier å gi han opplevelser som vi kan gjøre sammen i naturen. Han ønsker seg ingenting og kjøper seg det han har lyst på, som heller ikke er så mye. I fjor ga jeg han en dag med juving, og det var stor suksess hos oss begge. Anonymkode: 9fccb...48a
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #11 Skrevet 2. desember 2022 Vi har kjøpt ny kaffetrakter som felles gave siden vi får en baby i midten av desember☕️☕️☕️ 🙈 vi tenkte det var like greit å kjøpe noe vi begge trenger siden ingen av oss egentlig ønsker oss noe spesielt Anonymkode: 795fd...9f9
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #12 Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Og hvilken prisklasse legger dere dere på? Anonymkode: ed6f6...338 Vi skal hovedsakelig ikke kjøpe julegave til hverandre i år, skal heller legge pengene i en felles hyggelig ting vi skal gjøre sammen 💖. Men jeg skal kjøpe en gave til han, som han får med julestrømper sin. Gaven ligger på 350-500,-kr og er noe han ønsker seg. Jeg ga han ny klokke i fjor til 4000,- kr. Anonymkode: d59d9...e0a
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #14 Skrevet 2. desember 2022 Kjøper ikke noe dyrt. Bruker heller pengene på barna. Anonymkode: 68806...a01
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #15 Skrevet 2. desember 2022 Han er veldig glad i mat og matlaging, så det er alltids noe i den kategorien han sikler etter. I fjor fikk han en kokkekniv, i år blir det et gavekort på en ny restaurant som han er nysgjerrig på. Prøver generelt å unngå å kjøpe gaver som ikke føles viktige, kjenner at miljø-samvittigheten min øker for hver jul nå... Så jeg har blitt strengere på egne kjøp. Det må være noe som kommer til å bli mye brukt, eller en opplevelse som gir livsglede og støtter opp om en positiv næring i samfunnet. Anonymkode: 45df1...04a
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #16 Skrevet 2. desember 2022 Helst ingenting. Kjøper det vi vil når vi vil. Felles økonomi og nok utgifter uansett.. spesielt alle andre som skal ha julegaver. 😜 Anonymkode: cdf90...4d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå