Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da mener jeg skikkelig. Han kan spise enorme mengder. Senest nå i kveld så delte han opp hvitløken rå i biter som han la oppå maten. Nå stinker det i hele huset og jeg klarer rett og slett ikke å legge meg på soverommet ved siden av. Resultatet er at jeg ikke får sove.

Har tatt det opp mange ganger, om han ihvertfall kan redusere mengden endel, men til ingen nytte.

Vet ikke helt hva jeg vil med innlegget, mest bare få det ut. Hvordan hadde dere reagert?

Anonymkode: 97c62...203

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får gi han til meg.

Fikk selv streng beskjed av en kollega om at jeg ikke fikk lov til å spise det jeg pleide å ha med til niste fordi det lukta for mye hvitløk 🤭 

Anonymkode: 271ef...6cf

Skrevet

Håper ikke mannen din har en jobb der han må dra og jobbe i nærheten av kollleger eller kunder, da? Plagsom hvitløksstank kan være grusomt. Hjelper ikke dusje om morgenen etterpå heller, for man svetter ut stanken i porene i løpet av dagen.

Hva sier han til det? Er han ikke bekymret for å lukte vondt blant folk?

Anonymkode: fbb0c...bb0

• Liker 3
Skrevet

Da kan du spise hvitløk selv, så merker du det ikke. Alle burde spise hvitløk, det er veldig sunt!

Anonymkode: bda52...627

• Nyttig 1
Skrevet

Alle spiser vel hvitløk? Dermed lukter alle hvitløk, og ingen plages av det. Det er det samme som med melk, alle drikker det så ingen plages av lukten.

Anonymkode: 83079...d75

• Liker 1
Skrevet

Hadde vel ikke reagert. Hvitløk er da ikke noe spesielt. Bruk hvitløk i maten selv, så lukter du det ikke. Snakk om å lage dårlig stemning ut av bagateller. 

Anonymkode: 9c67c...8fa

Skrevet

I store deler av 3. verden lukter folk hvitløk nesten hele tiden. Bare å venne seg til lukta.

Anonymkode: 49138...fa7

Skrevet

Jeg har i utgangspunktet ingenting i mot hvitløk. Men mannen min stinker helt forferdelig når han har spist det 😂

Samme med brennevin. En liten drink, og jeg orker ikke dele seng med han. 

Anonymkode: 6fe3a...1f1

Skrevet
20 hours ago, AnonymBruker said:

Da kan du spise hvitløk selv, så merker du det ikke. Alle burde spise hvitløk, det er veldig sunt!

Anonymkode: bda52...627

Hvitløk er sunt 🥰

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...